Muita, jotka kyllästyneet Marin-kohuun?
Kommentit (329)
Yhtään ei kyllästytä. Tässä on kyseessä Suomen pääministeri-instituutio, jota bilepissis tuhoaa ja halventaa parhaansa mukaan. Marin vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kiusaajien luvattu maa.
Ihan kuin ei yksikään mies pääministeri tai presidentti olisi menneisyydessä kuppia ottanut.
Niitä miespääministereitä on jotka ovat ottaneet kuppia virallisissa työtehtävissä ja valtiovierailuilla.
Ei erotettu siltikään. Ei kansa vaatinut eroa. Ei media kohunnut viikkokausia.
Alkoholin nauttiminenhan tässä onkin se suurin juttu. Hyvin olette materiaaliin perehtyneet.
Mistään muusta ei ole todistetta. Suomi on sentään oikeusvaltio.
Lopeta se valheiden levittely.
Miten niin ei ole? Kuvamateriaalia pulvin pimein. Työsuhde-etujen väärinkäyttöä. Koronarajoitteiden laiminlyöntiä. Jatkuvaa valehtelua.
Tuo on täysin sinun tulkintaasi. Sinun tulkintasi ei ole sama kuin totuus. Jos nuo olisivat totta, Marin olisi jo joutunut eroamaan.
Ja kun se että vapaalla bilettää ei ole edelleenkään Suomessa rikos eikä mitenkään moraalisestikaan tuomittavaa.
Oletko joku körttiläinen vai mikä sun ongelma on?
Kyllähän Marinilla menee työaikaa omien töppäystensä selittelyyn. Tänään puoluekokouksessa uhriutui, hänkin on ihminen. Boomeritkin on ihmisiä olleet ihan koko ajan mutta kun napsahtaa omaan nilkkaan alkaa uikutus. Vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media repii kaiken mahdollisen irti tästä. Jos eivät muuta keksi niin sitten tehdään yhteenvetojuttu kaikista jo julkaistuista. Ei mitään rajaa ahneudella.
Voisi toivoa vaikutusvaltaisilta medioilta sen verran medialukutaitoa etteivät lähde jokaisen trollin matkaan.
Trollin? Ihan aitoja kuvia ja videoita nuo ovat olleet. En ymmärrä mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media repii kaiken mahdollisen irti tästä. Jos eivät muuta keksi niin sitten tehdään yhteenvetojuttu kaikista jo julkaistuista. Ei mitään rajaa ahneudella.
Voisi toivoa vaikutusvaltaisilta medioilta sen verran medialukutaitoa etteivät lähde jokaisen trollin matkaan.
Trollin? Ihan aitoja kuvia ja videoita nuo ovat olleet. En ymmärrä mitä tarkoitat.
Ei halua uskoa. Liian kova pala purtavaksi.
Ei pysty katsomaan A-studiota. Sori vaan mutta sääli on sairaus. Vastenmielistä uikuttaa nyt kun uhkaa tulla monoa perseelle. Eikö tajua syy-seuraussuhdetta ollenkaan?
Ai kun Sipilä olisi vatuloinut nämäkin kriisiajat. Stubbi keksinyt siihen päälle vielä lukuja omasta päästään. Stubb sai muuten anteeksi hänkin, kun pyysi. Sori siitä.
Marinin kaverit on mitä on. Mutta ei kiinnosta minua. Kiinnostaa vain miten hän hoitaa työnsä. Ja minusta on hyvin hoitanut.
Kesäranta on valvottu paikka. Kai me voidaan sitten mennä sellaisiin paikkoihin bilettämään misä on tarkkaan rajattu ketkä sinne pääsee sisälle ja ketä ei. Pyhäinhäväistys suomelle koko kohu ja se misä paikassa se järjestettiin ja vielä työajalla. Pitääkin lähteä ryyppäämään niin voi jatkaa sitten työajalla lisää.
Olen kyllästynyt Mariniin. Kohu loppuu heti, kun hän ymmärtää erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olen pitänyt Laajasalon loisen kiireisenä. Joko asunto on viilentynyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt Mariniin. Kohu loppuu heti, kun hän ymmärtää erota.
Näin juuri. Jatkuu niin kauan kuin tilanne tarvitsee, eli eroa kehiin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 32v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika alkuvaiheessa alkoi jo kyllästyttää. En jaksa näitä moraalipöyristelyjä joilla on ihan muu agenda kuin itse asia. En itse asiassa jaksa moraalipöyristelyjä ylipäätään.
Sama täällä.
Itse olen ottanut tahallisia häpöhöpötissikuvia kun riehaannuttiin vanhojen kavereiden kanssa. Oltiin hienon ravintona miestenvessassa ja vedettiin paidat ylös ja räps. Kuvat oli naurettavia. Mutta ei niillä ollut mitään virkaa kuin hullutella. Otettiin myös pusukuvia. Ja ollaan täysin heteroita perheenäitejä. Noloja. 🙄 Mutta lähinnä höpsöttelyä. Joku voisi tulkita ne hieman väärin..
Juu juu, ei aloiteta taas sitä samaa mutta PÄÄMINISTERI ja VIRKA-ASUNTO ja TÖISSÄ jne. Kunhan kerroin että välillä sitä vapaalla riehaantuu ja tekee hölmöjä joiden merkitys mitätön.
Kun se merkitys ei ole mitätön silloin kun häröillään valtion työtiloissa.
Kyllä se on.
Mitä jos jotkut näyttää munaa virka-asunnolla ja päätyy nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olen pitänyt Laajasalon loisen kiireisenä. Joko asunto on viilentynyt?
Laajasalo? ilmeisesti helsingissä. Asun onneksi kehä 3 puolen ulkopuolella.
Olen kyllästynyt Marinin jatkuviin kohuihin. Lisäksi olen kyllästynyt teennäiseen naislässytykseen asiassa. Mies olisi jo joutunut 7 kertaa eroamaan, ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 32v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika alkuvaiheessa alkoi jo kyllästyttää. En jaksa näitä moraalipöyristelyjä joilla on ihan muu agenda kuin itse asia. En itse asiassa jaksa moraalipöyristelyjä ylipäätään.
Sama täällä.
Itse olen ottanut tahallisia häpöhöpötissikuvia kun riehaannuttiin vanhojen kavereiden kanssa. Oltiin hienon ravintona miestenvessassa ja vedettiin paidat ylös ja räps. Kuvat oli naurettavia. Mutta ei niillä ollut mitään virkaa kuin hullutella. Otettiin myös pusukuvia. Ja ollaan täysin heteroita perheenäitejä. Noloja. 🙄 Mutta lähinnä höpsöttelyä. Joku voisi tulkita ne hieman väärin..
Juu juu, ei aloiteta taas sitä samaa mutta PÄÄMINISTERI ja VIRKA-ASUNTO ja TÖISSÄ jne. Kunhan kerroin että välillä sitä vapaalla riehaantuu ja tekee hölmöjä joiden merkitys mitätön.
Kyllä se on.
Kultarannasta on jo kahden alastoman naisen kuvia netissä. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kesäranta on valvottu paikka. Kai me voidaan sitten mennä sellaisiin paikkoihin bilettämään misä on tarkkaan rajattu ketkä sinne pääsee sisälle ja ketä ei. Pyhäinhäväistys suomelle koko kohu ja se misä paikassa se järjestettiin ja vielä työajalla. Pitääkin lähteä ryyppäämään niin voi jatkaa sitten työajalla lisää.
Totta kai voit, heti kun joku kutsuu sinut sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 32v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Kyllä se on.
Siinähän näyttävät sitten. Omat ovat munansa.
Vierailija kirjoitti:
Eikun Kesärantaan ryyppäämään kaikki veronmaksajat! Otetaan vähän omiamme takasin. Marin saa palkkansa meiltä.
Marin onnistui jakamaan Suomen kansan kahteen voimakkaasti eri mieltä olevaan leiriin. Vain koska haluaa roikkua vallassa, jotta voi jatkossakin sen voimalla saada Ö-luokan julkkiksia jatkoille.
TWITTER on poikkeuksellisen haavoittuvainen ulkomaisten tahojen väärinkäytökselle, kertoo CNN:n ja The Washington Postin tekemä paljastus. Lisäksi yhtiön turvallisuusongelmat uhkaavat demokratiaa.
The Washington Postin mukaan ongelmana on se, että liian useat ihmiset pääsevät käsiksi arkaluonteisiin tietoihin eikä yhtiö valvo tätä riittävästi. Yhtiö ei aina myöskään poista käyttäjiensä tietoja, vaikka käyttäjät olisivat poistaneet tilinsä.
Twitterin entisen turvallisuusjohtaja Peiter Zatkon mukaan Twitterillä saattaa olla parhaillaan palkkalistoillaan ulkomaisia vakoojia. Kyseessä ei ole ensimmäinen kerta, kun yhtiön entisiä työntekijöitä syytetään vakoilusta. Zatko irtisanottiin tammikuussa 2020.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009023678.html
Seura tekee kaltaisekseen ja on ihan mielenkiintoisia videoita Almaltakin esim saksan reissuilta. Kyllä käytetään huumeita. Jos Sanna olis puhdas pulmunen, ei hän kaveeraisi tuollaisten kanssa.