Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheeseen kissa vai koira?

Vierailija
26.10.2006 |

Meillä on 3v ja 6v lapset ja haluaisin meille jonkun lemmikin koska olen varma että lapset oppivat kovastikin eläimen kautta.

Nyt mietinkin että kumpikohan eläin olisi parempi, koira vai kissa. Tiedän että suurin ero on varmaan ulkoiluttaminen ja läsnäolo jota koira tarvitsee enemmän kuin kissa.

Mutta kertokaa omia mielipiteitä kumpi mukavampi lemmikki:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä kotiäitinä ja minulla oli aikaa sekä lapselle että koiranpennulle. Puolen vuoden kuluttua menin töihin. Siitä on nyt pian sitten kulunut puoli vuotta ja edelleen koira protestoi, kun joutuu olemaan yksin. Lenkit työpäivän päätteeksi ja taaperon hoitamisen ohella ovat myös välillä tuskaa tuottavia, mutta toisaalta koiramme on maailman ihanin tapaus.

Poikamme ja koira ovat todella hyvät kaverukset ja vilskettä välillä riittää. Mustasukkaisuutta ei ole ja toinen pitää huolen toisesta.

Koira siis antaa paljon, joskin vaatiikin.

Kissoista ei ole kokemusta, mutta ihania nekin on, mutta aika itsenäisiä koiraan verrattuna.

Vierailija
2/2 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun lapset kasvaa, että voivat itsekin jo koiraa ulkoiluttaa ja hoitaa (ettei kaikki hoitaminen jää mulle), otetaan varmaan koirakin. Kissat ainakin olleet ihania lasten kanssa, ei mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi