Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita kukaan ei sanonut keski-iästä: Hampaita vihloo jatkuvasti ja hammaslääkärin mukaan normaalia ikää liittyvää, polvea särkee ja lääkärin mukaan normaali keski-ikän niverikko

Vierailija
24.08.2022 |

Tuntuu että on vaiva mikä tahansa niin lääkärin mukaan syy on se, että olet 46vuotias nainen!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuut menee umpeen 40- vuotispäivän maissa.

Ja mikäköhän se takuu on ollut, ja mistä sen olisi saanut lunastaa?

Oliko palautusoikeutta?

Vierailija
22/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen 49v eikä hampaita vihlo eikä polvia kolota. Purskuta suutasi Dentiplus-liuoksella, se voisi ehkä auttaa. 

Hampaitten vihlonta ei ole missään iässä normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää elmexiä (ei altista aftoille ja saa marketista niin siksi tykkään itse) ja vihlominen loppuu. Mä myös bruksaan, joskus harvoin vihloo sen takia poskihampaiden hammasjuuria.

Vierailija
24/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden vihlonta voi olla merkki karieksesta eli kannattaa tarkastaa hampaiden tilanne jos sitä ei ole tehty ihan hiljattain.

Polvien kipeytyminen voi olla kulumaa ainakin jos kipu on polven sisäsyrjällä. Polvivaivoja voi hoitaa painon pudotuksella ja reisilihasten vahvistamisella. Sillä tavalla ei tarvitse heti olla tekoniveljonossa vaan saa lisäaikaa vuosia. 

Vierailija
25/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten ilmavaivat ovat lisääntyneet huomattavasti. Lähes yhtä mittaa pyllystäni kuuluu kovaa pitkäkestoista rutinaa ja todella paha haju leviää ympäristöön. Tämä on erittäin kiusallista. Olen asiakaspalvelutyössä ja monet asiakkaat ovat huomauttaneet ympärilläni leijuvasta löyhkästä. Mikä tähän vaivaan auttaisi?

Ap

Vierailija
26/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaten ilmavaivat ovat lisääntyneet huomattavasti. Lähes yhtä mittaa pyllystäni kuuluu kovaa pitkäkestoista rutinaa ja todella paha haju leviää ympäristöön. Tämä on erittäin kiusallista. Olen asiakaspalvelutyössä ja monet asiakkaat ovat huomauttaneet ympärilläni leijuvasta löyhkästä. Mikä tähän vaivaan auttaisi?

Ap

Kannattaa kokeilla ruokavalion muutosta.

Vierailija
27/27 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karlotta kirjoitti:

Samoja kokemuksia! Kun polveni niksahti muutossa niin nuori   lääkäri rupesi empaattinen ilme naamallaan selostamaan miten jokaisella viisikymppisellä on väistämättä nivelrikko,olin 44vuotias ja tosiaan satuttanut polven niin kyllä v""tti kuunella! 

Ja sitten toinen oli kun minulla oli  niin  paha hiivasienitulehdus että kärysi pikkupöksyjenkin läpi ja lääkäri rupesi lässyttämään vaihdevuosista ja  limakalvojen kuivumisesta,totesin että tuuppas vähän lähemmäs ja kyllä muuttui ääni kellossa kun haju tulvahti nenään.

Väistämättä nivelrikko 50-vuotiaalla? Aika oudolta kuulostaa. Ei kummallakaan vanhemmalla ole ja ovat 80 vuotiaita.

Tätä minäkin jämähdin hetkeksi ihmettelemään. Olen liki seitsemänkymppinen, eikä minulla tietääkseni ole nivelrikkoa. Eiköhän nivelrikko ole enemmän perimä- kuin ikäriippuvainen vaiva... ?

Saattaa olla, että lääkäri on tarkoittanut yleistä nivelten kulumista, mikä tapahtuu kaikille iän myötä. Nivelrikko on ymmärtääkseni eri asia.

Sama asia, rustot kuluu luiden välistä toisilla enemmän, perimä, loukkaantuminen, ylipaino, virheasento, toisilla vähemmän. Molemmat lonkat uusittu 54v, kiitos kaikkien ed. mainittujen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä