Koko ajan joku "sairaana"
Menee hermo tähän korona-ajan oirehysteriaan. Kolme koululaista ja koko ajan on joku "sairaana" kotona jonkun olemattoman oireaavistuksen takia. Tuntuu kurkussa, tai nenä vähän niiskahtaa.
Milloin, siis milloin tästä hysteriasta päästään?!
Kommentit (23)
Sairaana ei tulla kouluun. Sen pitäisi olla nyt selvää.
Siihen entiseen ei kouluissa enää haluta palata. Kukaan henkilökunnasta ei halua olla jatkuvasti sairaana, kun kouluun lähetetään sairastavia lapsia.
Ymmärrän ap. Itselläni on kotona koulua inhoava alakoululainen, joka on myös todella taitava filmaamaan milloin mitäkin. Välillä olen siis saanut bluffista kiinni, eli tiedän miten uskottava osaa olla, ja hirveä valitus on kouluunlähdöistä. Toisaalta totta kai lapsi on joskus kipeä.
Ole siinä sitten vastuullinen vanhempi kun oireisena ei tietenkään pidä laittaa luokkaan tartuttamaan ja eihän lapsikaan koulua silloin jaksa, mutta nämä taipumukset on tiedossa niin ei myöskään tee mieli antaa oppia lintsaamaan. Onneksi edes inhoaa koronatestiä ja tietää että sen joutuu tekemään jos on kipeä.
Kannattaa tehdä testi. Mulla alkoi korona ihan vaan sillä, että alkoi yskittää hieman enemmän kuin normaalisti ja luulin, että johtuu ilmastoinnista tai huoneilmasta. Seuraavana päivänä nousikin jo korkea kuume loppupäivästä. Oireet voi oikeesti olla lievät ja muuttua kesken päivää. Ja jos itsellä onkin pieni lievä korona, niin jollain toisella se voi olla pahempi. Mä olin tosi sairaana viikon ja edelleen neljän viikon jälkeen yskä jatkuu ja ääni lähtee koko ajan. Poika vaan nuhaili puoli päivää ja yhtenä päivänä oli hieman lämpöä.