Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uloshakemisesta pohdiskelua:

26.10.2006 |

asumme ok-alueella ja täällä on päivisin lapsia kotonakin. Me taidamme olla ainoat kyläluudat, jotka aktiivisesti hakevat seuraa ja se välillä tökkii - siis äitiä....

Kun haemme jotakuta ulos, ollaan kauhean iloisia " joo me tullaan, tosi kiva että tulitte mekin päästään ulos ajoissa" . No, mehän tehtäisiin tätä vaikka joka päivä mutta kun emme koskaan saa mitään vastakaikua ts. me aina haetaan. Niin sitä minä vaan olen miettinyt, että ei kai sitä joka päivä (no 3 kertaa viikossa ehkä) kehtaa mennä pimputtelemaan kun eivät ne muutkaan koskaan hae meitä!

Siis joko seuramme ei kelpaa, tai muut lapset eivät ole ulkona, tai sitten muut haluavat nyhjätä keskenään omilla pihoillaan (no onhan se kätevää jos äiti haluaa siivota pihaa tms. mutta onko lapsilla seuraa...), tai onko joku kauhean korkea kynnys soittaa toisten ovikelloa...

Juu tiedän pitäisi varmaan kysyä asianosaisilta, mutta nyt en taida jaksaa puhua naapureille ainakaan viikkon kun ottaa niin pattiin. Vai huolinko turhaan lasteni sosiaalista intoa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu itsestä vastenmieliseltä mennä, että jos haluavat olla rauhassa, etten aina häiritse. Vaikka eivät niin sanokaan.

Meillä kyllä tulee naapuritkin pimputtamaan, jos annan olla tarpeeksi kauan omissa oloissaan eli jotain reilun viikon.

Ja jos usein menen, nini sitten vaan puolustelen ehkä turhaankin sillä että kun tää meidän lapsi niin tahtoi nähdä ja leikkiä teidän lapsen kanssa, niin oli hellyttävä taas tulemaan hakemaan.

KT on siitä hyvä tai paha, että on sama piha, vaikka menis omineenkin. Jos ei seura kiinnosta, niin voi mennä eri aikaan tai eri leikkipuistoihin kävelylle tms, tosin niihin mennään usein tietysti yleensä muutenkin kuin seuraa karttaakseen. ;)

Vierailija
2/2 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan naapurit ajattelevat minusta samalla lailla kuin ap omistaan. Syitä on a) en viitsi häiritä naapuria, jos on tekemässä omia hommiaan b) haluan tehdä itse pihatöitä c) luulen, että naapuri ei ole kotona d) heillä on muita vieraita.

Minua välillä raivostuttaa, kun olisi pihatöitä vaikka millä mitalla eikä niitä saa tehtyä, kun naapuri tulee meille leikkimään. Siis lapset voivat kyllä leikkiä keskenään, mutta jos äiti tulee pihallemme, en kehtaa rapsuttaa pihaa samalla. Toisaalta, kaksi naapureistamme on jo pidemmän ajan tuttuja ja minusta välillä tuntuu, että tunkeudun heidän seuraansa. En haluaisi olla sellainen maanvaiva, kenen kanssa pakko seurustella, kun kerran ollaan kotona päivisin ja samanikäisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla