Millainen mies kotiäidin päiväunien kohde?
tai haluttava seksikumppani?
-siis mielikuvituksessa vain.
ei in real life..
Kommentit (10)
Oikeasti, en koskaan ajattele muita miehiä " sillä tavalla" .
Huh, olen jo luullut olevani epänormaali kun tykkään omasta miehestäni... Tätäkin palstaa kun lukee niin tuntuu että pitäis kuolata jonkun B. Pittin tms. kuvien äärellä vähintään päivittäin.
: ))
-3
Yleensä kaikki nuo seksikkään miehen tunnusmerkit puuttuvat naimisissa olevasta perheenisästä.
Olette te aika poikkeuksellisia. :) Ilmeisesti ette ole sen tyyppisiä ihmisiä, että kaipaisitte elämäänne ihastuksen tunteita ja vipinää. Useimmat pitkässä parisuhteessa olevat ihastelevat välillä muitakin, ja ainakin minulla se johtuu selvästi vaaleanpunaisen romantiikan ja jännityksen kaipuusta. Omaa tuttua ja turvallista miestä kohtaan on melkeinpä mahdotonta tuntea ihastuksen alkuhuumaa. Häntä kohtaan tunteet ovat toisenlaisia: kiintymystä, lämpöä, syvää välittämistä, huolenpidon antamista ja vastaanottamista. Toki häntä voi myös ihailla, katsoa sillä silmällä, himoita jne, mutta JÄNNITYSTÄ siinä ei ole.
jolta saan hellyyttä ja rakkautta, omalta kun en niitä saa
Ja ei ole kyse mistää tylsyydestä. Miksi olisin jonkun sellaisen kanssa joka ei olis mun päiväunien arvoinen ja pitäisi haaveilla jostain ihan muusta?
Tumma, karvainen, ja komea ja hyväkroppainen, sellainen se on.
mulle voisi Peter Nyman kelvata ihan sellaisenaan. Älli vetoaa, ja mies vaikuttaa siltä, että voisi olla itse asiassa aika peto ;-).
päällisin puoli ihannemies. Osallistuu täysillä perheen elämään, myös kotitöihin. Esim. juhlissa tää mies laittaa vaimonsa kanssa yhdessä tarjottavat pöytään, tarjoaa kahvia jne. Mun mies ei tasan auta, istua röhnöttää sohvalla...
huvittaa aina kun häneen pihalla törmään.