Luuletko että bilekohu laskee vai nostaa SDP:n kannatusta?
Kommentit (115)
Nostaa demarien kannatusta sillä kannattajat kokoavat tuohtuneena voimansa 'kun meidän söpö-Sannaa solvataan tuolla tavalla'.
Laskee. Ja yhtäkään ei enää SDP kestä.
Hesarissa 46 % tuomitsi pm:n käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuossa oikea vastaus on, että 42% on muuttanut mieltään pm: n käyttäytymisestä huonompaan ja 46% ei ole vaikuttanut mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja 54 % ei. Kumpi voitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa 46 % tuomitsi pm:n käytöksen.Siis tuossa oikea vastaus on, että 42% on muuttanut mieltään pm: n käyttäytymisestä huonompaan ja 46% ei ole vaikuttanut mitenkään.
Tuosta voi laskea että sanna tulee saamaan ensi vaaleissa 58% kannatuksen puolueineen. Melkoinen vaalivoitto demareille sannan biletyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, jos pääministeri käy silloin tällöin vähän juhlimassa. Aluksi en piitannut koko kohusta.
MUTTA.
Se, ettei Marin ota vastuuta yhtään mistään, on todella huolestuttavaa. Ei ottanut vastuuta aamupalakohusta ("Pakkohan minun on aamupalaa syödä enkä ehdi kokata.") ja vähän vaikuttaa siltä, että tarjosi aamupalat koko bileporukalle. Ei ota vastuuta juhlimisestaan ("Minulla on oikeus vapaa-aikaan.") eikä ymmärrä, kuinka hänen käytöksensä jakaa kansan.
Huolestuttavinta tässä kaikessa on nähdä, kuinka suomalaiset jakautuvat toisiaan vastaan. Marinin pitäisi pääministerinä tuoda kansaa yhteen, ei erottaa meitä toisistamme. Se, että hän ei näin tee, on mielestäni anteeksiantamatonta.
Jos ei pysty kantamaan vastuuta teoistaan, kuinka pystyy kantaa vastuun isänmaastamme?
Mistä teoista, Sannan pitäisi kantaa vastuu? Aamupalan syömisestä, vai vapaa-ajan viettämisestä? Media on se, joka yrittää jakaa kansaa. Median tulisi ottaa vastuu teoistaan, jos jonkun.
Juu. media voisi pikkuhiljaa kysyä sen tärkeän kysymyksen sannalta että miksei tuo käynyt kunnon huumetestissä joka tehdään hiuksista. Tuo missä sanna kävi ei kerro mitään hyödyllistä.
Jos media noinkin tärkeissä asioissa lähtee luistelemaan vallan vahtikoiran asemastaan niin herää kysymys missä muissa asioissa nuo luistelee periaatteistaan. Voiko nuo kutsua itseään toimittajiksi enää ollenkaan vai onko kyseessä mainostoimistot jotka tekee pr:ää sannan puolesta?
Bilekohu ei nostanut, mutta kun olen lukenut noita idioottimaisia spekulaatioita Sanna-ketjussa, Sannan vanhempien haukkumisia, kassatytöttelyä sun muuta paskaa, niin on alkanut tuntua, että pitäisikö sitä äänestää demareita ihan siitä ilosta. VKK:ta, Vapauden puolesta ja muita hörhöilijöitä enkä kristillisiä nyt ainakaan, mutta muuten avoinna. On nuo kristillisputinistit somessa niin rääväsuita ettei siinä lähimmäisen rakkaus kyllä kukoista.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo näytä vaikuttavan millään tavalla HS gallupin mukaa 49% kohu ei vakuttanut millään tavalla ja 9% Marinin kannatus jopa nousi.
Niin ja 42 prosenttia vastasi, että heidän kuvansa Marinista on muuttunut huonommaksi. Kansa on jakautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, jos pääministeri käy silloin tällöin vähän juhlimassa. Aluksi en piitannut koko kohusta.
MUTTA.
Se, ettei Marin ota vastuuta yhtään mistään, on todella huolestuttavaa. Ei ottanut vastuuta aamupalakohusta ("Pakkohan minun on aamupalaa syödä enkä ehdi kokata.") ja vähän vaikuttaa siltä, että tarjosi aamupalat koko bileporukalle. Ei ota vastuuta juhlimisestaan ("Minulla on oikeus vapaa-aikaan.") eikä ymmärrä, kuinka hänen käytöksensä jakaa kansan.
Huolestuttavinta tässä kaikessa on nähdä, kuinka suomalaiset jakautuvat toisiaan vastaan. Marinin pitäisi pääministerinä tuoda kansaa yhteen, ei erottaa meitä toisistamme. Se, että hän ei näin tee, on mielestäni anteeksiantamatonta.
Jos ei pysty kantamaan vastuuta teoistaan, kuinka pystyy kantaa vastuun isänmaastamme?
Mistä teoista, Sannan pitäisi kantaa vastuu? Aamupalan syömisestä, vai vapaa-ajan viettämisestä? Media on se, joka yrittää jakaa kansaa. Median tulisi ottaa vastuu teoistaan, jos jonkun.
Juu. media voisi pikkuhiljaa kysyä sen tärkeän kysymyksen sannalta että miksei tuo käynyt kunnon huumetestissä joka tehdään hiuksista. Tuo missä sanna kävi ei kerro mitään hyödyllistä.
Jos media noinkin tärkeissä asioissa lähtee luistelemaan vallan vahtikoiran asemastaan niin herää kysymys missä muissa asioissa nuo luistelee periaatteistaan. Voiko nuo kutsua itseään toimittajiksi enää ollenkaan vai onko kyseessä mainostoimistot jotka tekee pr:ää sannan puolesta?
Daa Zaharova, monennenko kerran spämmäsit tämän saman viestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA.
Daa Zaharova, monennenko kerran spämmäsit tämän saman viestin?
Vakiospämmääjä tämä, tuttu on.
Itseä ei koko kohu voinut alussa vähempää kiinnostaa, mutta nyt alkaa mennä Sannasta maku kun näitä bile/tissi/lääppimisvideoita tulee kun sieniä sateella.
Jos kohu ei tämän suuremmaksi paisu, niin annan kyllä Sannalle vielä mahdollisuuden. Hyvin hän on työtehtävänsä toistaiseksi hoitanut. Mutta nämä pissisten kanssa kekkuloinnit saisi oikeasti jo riittää, ei sovi pääministerin arvolle.
En usko että on vaikutusta SDP:n kannatukseen. Sen sijaan Hesarin ja iltapaskojen arvostus on pudonnut vielä entisestäänkin, vaikka luulin ettei se olisi enää mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin tasapainoisempia ihmisiä johtotehtäviin.
No juuri tämä. Pelkään kyllä, että kohta romahtaa. Mutenkin kuin demareiden kannatus.
Mitä enemmän hakutaan, sitä enemmän kannatus nousee. Meitä nuoria ja naisia ei noin vaan haukuta. Koko ajan sataa laariin.. 😄
Eipä tuo näytä vaikuttavan millään tavalla HS gallupin mukaa 49% kohu ei vakuttanut millään tavalla ja 9% Marinin kannatus jopa nousi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009030442.html