Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JAUHAA SAMAA

Vierailija
23.08.2022 |

Mutta kiinnostaisi tietää, onko kukaan muu koskaan joutunut kokemaan samaa uutena työntekijänä töihin otettuna siis, työsopimuksella töihin otettuna, valituksi tulleena, ja työnsä tehneenä sellaista, että joku samaa työtä tekevä tulee sanomaan päin naamaa: Me ei mitään sijaisia tarvita! Miksi se sut tänne lähetti!
Tai, tullaan kysymään, että mitäs sinä tänne tulit, tälle seudulle, että tuo toinenkin tuolla tuli, mutta sillä on siteitä tähän seutuun.
Ja muuta mukavaa!

Onko? Onko kukaan?

Kaikki nuo ovat loukkaavia kommentteja, ja typeriä, osoittavat sanojalta suurta typeryyttä, eikä ainakaan käytöstapoja, ei mitään kunnioitettavaa pohjalaista suoraselkäisyyttäkään, vaan typeryyttä.
Mutta erityisen tyhmä on tuo me ei mitään sijaisia tarvita. Sillä, siellä oli työt jumissa ja joku jolle niitä töitä tehtiin oli valittanut asiasta ja ilmeisesti kehottanyt lähettämään sinne jonkun sijaisen (haukuttavaksi tai jänikseksi jonka perässä alkavat juosta).
Arvatkaa missä kaikki tuo? No, turku + TYKS!
Homeisine työtiloineen vielä päälle päätteeksi!

Niin, että olin sitten viemässä näiltä muilta aina jotain, aina oli joku jäämässä jotain ilman jos minä sain edes vähän jotain. Että selväksi tekivät, että minulla ei ole oikeutta saada palkkatyön kautta elantoa!
Kiitos! No, montas määräyskirjaa sitä voi yhdelle ihmiselle kerrallaan kirjoittaa työsopimukseksi?

Todellakin!
Tyks ja sen rekrytointi, rekrytointi, joka torppaa hakemukset seinään! Kiusantekijöitä!

Kootut selitykset, no, mä arvaan, ihan omasta syystäs on näin käynyt. Ihan omasta syystä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla