Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tykkäävät irtoseksistä, ja toiset taas parisuhdeseksistä?

Vierailija
23.08.2022 |

Luin tähän aiheeseen liittyvän artikkelin. Otsikosta olisi voinut päätellä, että siinä käsiteltäisi molempia ihmistyyppejä tasapuolisesti. EI. Siinä käsiteltiin aihetta sellaisesta näkökulmasta, että mitä "vikaa" on ihmisissä, jotka eivät pysty harrastamaan seksiä ilman tunnetta.
Siis mitä? Onko meissä siis jotain vikaa, jotka emme pysty emmekä edes halua harrastaa seksiä kuin rakastamamme henkilön kanssa? Mitä pahaa siinä on?
Entä sitten he, jotka eivät halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Keskustellaan sen pohjalta.

Muuten olen sitä mieltä että swinger.

Vierailija
2/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan molempia. On ihanaa rakastella oman turvallisen ja rakkaan mieheni kanssa ja nauttia siitä läheisyydestä ja yhteydestä. Välillä taas on ihanaa antautua vain himojen vietäväksi ja nautiskella kun tuntematon mies pumppaa ja murisee mun päälläni

Noita jotka ei halua seksiä ollenkaan en pysty ymmärtämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on puolensa. Irtoseksissä sen seksin laatu on huonoa, mutta eri ihminen ja eri metkut piristää. Parisuhteessa on hyvää seksiä, mutta uutuudenviehätystä saa hakea uusista jutuista. Olen valinnut parisuhteen, koska rakkaus ja loistava seksi ovat mulle tärkeitä. En ole saanut koskaan sinkkuna niin hyvää seksiä kuin nyt parisuhteessa, enkä osaisi varmaan enää huonoon tyytyäkkään.

Vierailija
4/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän käki munii vaikka räkättirastaan

pesään, mutta ei se pane sitä räkättirastasta !

Vierailija
5/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeseksi on ihanaa kun toinen on tuttu ja turvallinen, matala kynnys kokeilla uutta ja mahtavaa kun toinen tietää mistä napeista painaa.

Irtoseksi voi yhtälailla olla erittäin hyvää, joskus se vastapuoli on varsinainen löytö.

Vierailija
6/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä tällaiset jutut pohjimmiltaan kumpuaa, mutta itsekin lukeudun niihin joita irtoseksi ei vaan ole koskaan sytyttänyt edes ajatuksena. Sen sijaan parisuhdeseksi kiihottaa. Parisuhdeseksissä koen, että pystyn heittäytymään täysillä, mulla on motivaatiota kehittää sitä, opetella uusia juttuja ja tuntuu että pystyn nauttimaan siitä niin paljon syvemmin ja useammalla tasolla.

Omalta osalta oon miettinyt että taustalla voi vaikuttaa se että oon aika introvertti, ja lisäksi mulle on tärkeää voida luottaa siihen että se toinen on jollain tavalla täysipäinen, jotta voisin heittää kaikki estot menemään. Plus mua on aina kiihottanut tietynlainen sensuaalisuus ja kaikki se henkinen puoli. Vaikea kuvitella, että voisin kokea sellaista kenenkään randomin kanssa, kun muutenkin yleensä isken silmäni kehenkään siinä mielessä ihan äärettömän harvoin. Pidän itseäni demiseksuaalina vaikka häiritseekin se että se luetaan aseksuaalisuuden kirjoon, kun parisuhteessa mulle kelpaisi monesti tavalla tai toisella vaikka useampia kertoja päivässä, ja pidän seksiä ja seksuaalisuutta yhtenä parisuhteen keskeisimpänä osana.

Ja tosiaan, joskus tuntuu että meitä tällaisia pidetään jollakin tavalla tiukkapipoisina, vanhanaikaisina jne. Se on vähän kurjaa, mutta ei onneksi välttämättä ongelma jos vaan sattuu löytämään suunnilleen samalla tavoin ajattelevan kumppanin :)

Vierailija
7/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi kuuluu parisuhteeseen, enkä osaa kuvitella harrastavani seksiä ilman tunteita kumppania kohtaan.

Vierailija
8/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Just: " I'll remember you, honey. You're the one that got away.. " ;))

Vierailija
9/13 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi. miksi kysyt?

ja mitä se kenellekkään kuuluu.. miksi siis sulle?

mikä ihme sua vaivaa. vaivaako sua jokin ihminen?

miksi kysyn? miksen..

Vierailija
10/13 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksissä on ihanaa juuri se kun ei tiedä Millanen toinen on ja mitä/miten se haluaa. Parhaita kokemuksia on ollut vanhempien ukko miesten kanssa. He kun haluavat usein kokeilla kaikkea muuta kuin sitä kotona saatua normiseksiä.

Vierailija
11/13 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi kotona on ennalta arvattavaa, niin mars peilin eteen miettimään asioita.

Vierailija
12/13 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena irtoseksi on huonoa; onhan täällä ihan miehet kertoneet, etteivät viitsi muutakuin panna.

Parisuhteessa on kaikki lämpö ja kiihko, ja sitä kiihkoa VOI ylläpitää. Estoja ei ole ja siten voi pyytää mitä vaan seksissä. Ihan parasta.

Vierailija
13/13 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena irtoseksi on huonoa; onhan täällä ihan miehet kertoneet, etteivät viitsi muutakuin panna.

Parisuhteessa on kaikki lämpö ja kiihko, ja sitä kiihkoa VOI ylläpitää. Estoja ei ole ja siten voi pyytää mitä vaan seksissä. Ihan parasta.

Mun mielestä tavallaan se "seksi itsessään " usein onkin "huonoa" tullaan liian nopeasti,ei seiso tai muuten vaan sellaista vimmaista sähläämistä. Oman miehen kanssa orgasmi on lähes aina taattu mutta vieraiden kanssa se uusi kumppani itsessään on aina jännittävä ja kiihottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi