Löysä pillu?
Tuleeko muille sellanen "iso tila" pilluun kun ilmaa menee sisään? Yhdynnän alussa on ihan suht tiukka mut kun sitä ilmaa menee niin ei oikeen tunnu missään, et onks mul avaan löysä?:/
Kommentit (13)
sähläsin. Niin siis kun tällänen "palloontuminen" tapahtuu niin en saa enään mitään nautintoa, et ei siinä vaiheessa orgasmiin asti päästä.. Mä oon huomannu että kun lantiota nostaa vähän ylös niin yleensä näin tapahtuu..
ap.
Huvikseni joskus kokeillut sormilla, missä asennossa on itselläni tiukin.
Ja kun nostaa jalkoja ylös päänyläpuolelle selällään niin mulle tulee kanssa sellanen tyhjiöpallo sinne "sisälle", tuskin kovin tiukalta ainakaan sillointuntuu.. Hämmästelin juttua, mut en sit enempää ajatellut kun ei tosiaan muissa asennoissa noin tapahtunut vaan puristus oli kohtuu hyvä..
Erikoinen juttu kyllä, mut kai se ilma sit tekee sen koska siinä asennossahan menee ehkä helpoiten ilmaa sisään, ja mulla on muuten ihan normaalit paikat.. En usko et sullakaan on huolta tiukkuudesta, testaa muita asentoja sormilla niin tiedät missä mennään :)
Erikoinen juttu kyllä, mut kai se ilma sit tekee sen koska siinä asennossahan menee ehkä helpoiten ilmaa sisään, ja mulla on muuten ihan normaalit paikat.
Ehkä täällä puhutaan omista kokemuksista missä sinulla ei ole sitten kokemusta.. Miksi ihmeessä vaikutat hermostuvan asiasta...
Jollain pumpulla pumpatessa näin voisi tapahtua. Kyllä laajentuu ihan itsekseen, ei siihen ilmaa tarvita. Ajatelkaa hyvät naiset ihan maalaisjärjellä.
Vähemmästäkin voi hermostua, kun keskustelun taso on tätä. Ilmasta johtuu juupa juu.
Kerro vaan miksi se sitten laajenee just siinä asennossa??
Mä en ainakaan ymmärrä :)
Seinämät ovat kovana. Liittyy kiihotustilaan eikä kehon asentoon. Kuvailemasi on täysin eri asia. Normaali ilmanpaine huoneessa tai ulkona on sama kuin emättimessä, joten ilmanpaine ei voi laajentaa emätintä.
On vain vähemmän treenattuja ja nekin vain p... m..... niin että se siitä!
Missä niitä löysiä on? Ainakin meillä kotona yksi.
On vain vähemmän treenattuja ja nekin vain p... m..... niin että se siitä!
Takaa tuupatessa ja välillä munaa pois käyttäessä tulee meillä kyseinen ilmiö eteen, jos taas vetelee yhtäkyytiä niin ei "palloonnu". Ja kyllä, ihan ilmalla täyttyy. Pimppi on suulta tiukka mutta syvemmältä antaa periksi(tyhjää täynnä), ilma ei pääse munan ohitse sisään survoessa pihalle, tuntuu kuulemma tosi ilkeälle. Tilanne palautuu kun käyttää välillä selällään tms asennossa.
että se johtuu siitä asennosta eikä ilmasta?? Katos jalkojenkin lihakset näyttää ja tuntuu erilaisilta eri asennoissa. Sulla on vaan sen mallinen pillu että nostaessasi lantiota sinne tulee onkalo tms. Onko tuota nyt nii hankala käsittää?
-urpo-
Ihan normaali ilmiö, palloontuminen. Tapahtuu tietyssä kiihotuksen vaiheessa.
Orkun jälkeen se palautuu. Harva tätä tietää ja uskoo.