Onko pussailu toisen kanssa mielestäsi pettämistä?
Kommentit (18)
On ja näin on sovittu myös puolison kanssa.
Ei ole vaikka pussailisi sukuelimiä.
Todellakin mies saisi lähteä jos jäisi pussailusta kiinni.
Tietysti se on pettämistä. Ei ketään pussata yks kaks, kyllä siinä on ollut säpinää jo ennen sitä.
Kerran sain ohjeeksi vanhemmalta pariskunnalta:
"Kaikki se on pettämistä mitä et tekisi puolison läsnäollessa".
Se tosiaan riippuu siitä mitä on sovittu. Usein näitä vaan ei tule sopineeksi etukäteen, eihän sitä suhdetta solmiessa ajatella, että joskus vielä muitakin haluaisi pussailla.
Tuo yllämainittu vanhemman pariskunnan neuvo on hyvä, samoin se, että tykkäisikö itse jos puoliso tekisi samaa jonkun toisen kanssa.
Jos se on sellaista mitä et voisi hyvällä omallatunnolla kertoa puolisollesi se on pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä on sovittu.
Just näin. Meillä on sovittu, että pussailu on pettämistä jos siinä on molemmat osapuolet mukana. Jonkun yllättäen antamaa pusua ei lasketa vaikka osuisi suulle eikä esim. synttärisankarin saamaa poskisuukkoa (jälkimmäisessä ei ole väliä onko antaja vai saaja).
Ei ole. Taidatte elää jossain 50-luvulla.
Maailmalla persjeen pussailu on ihan normia - kiss my ass pyydetään jatkuvasti
Diskossa rytkyttäminen (=tanssiminen) näyttää hauskalta, on kivaa. Onneksi korona-aikana se meni kaulalle.
Mulle riippuu kontekstista. Mitkään tervehdys-poskipusut ei toki ole. Enkä sitäkään nyt kovin vakavasti ota, jos on jossain bileissä ja humalaiset halipusuttelee kaikkia ja keskenään. Mutta jos on selvästi ei-kaverillista vaan sitä että mies ja nainen pussaa koska haluavat toisiaan seksuaalisesti, se on mulle aina pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sain ohjeeksi vanhemmalta pariskunnalta:
"Kaikki se on pettämistä mitä et tekisi puolison läsnäollessa".
Oikeasti?
Minä esimerkiksi en keskustelisi kaikista lukiovuosien tapahtumista puolison kanssa, mutta voisin jutella niistä parin paikalla olleen lukiokaverin kanssa. Petänkö siis puolisoani? Kun puolisoni on matkoilla, saatan ostaa sipsipussin ja katsoa aivottomia komedioita. Petänkö puolisoani? Puolisoni ei pidä siitä, että laulan, joten laulan vain, kun puolisoni ei ole paikalla. Petänkö puolisoani?
Vähintäänkin tuo pitäisi kirjoittaa muotoon: "Kaikki se, mitä teet toisen ihmisen kanssa, on pettämistä, jos et voisi tehdä sitä puolisosi läsnäollessa" ja luultavasti sekin on huolimattomasti muotoiltu.
Mutta jos toinen kuiskaa mun kaulaan baarissa niin onko pettämistä?
N36
Ei ole eikä ole suora perinteinen seksikään. Ihmiset tarttee seksiä ja puutteessa oleville miehille tulisi jakaa enemmän. Kansanterveydellisistä syistä!
On mutta ei niin vakavaa kun paneminen
On