Olen säästänyt 500 euroa. Saako sillä hyvän sängyn?
En ole teini vaan aikuinen. Sängyn tulisi olla 120cm leveä.
Kommentit (25)
Kannattaa katsoa tarjousmainoksia ja käydä testailemassa sänkyjä.
500 eurolla ei saa edes kunnon petauspatjaa.
https://www.isku.com/fi/fi/tuote/saihke-runkosanky-120x200-sanky-setti
Iskun sängyt on ihan laadukkaita!
Vierailija kirjoitti:
https://www.isku.com/fi/fi/tuote/saihke-runkosanky-120x200-sanky-setti
Iskun sängyt on ihan laadukkaita!
Vaikuttaa aika hyvältä, eikä hintakaan päätä huimaa. En ole ap.
Mielestäni saa, kts. tarjoukset Asko, Isku, Masku. Kaikkein edullisimmissa on usein aikuiselle liian pehmeä patja, jos runkopatjaa katselet.
Minulla on nyt 8 vuotta menossa joku Maskun tarjous, hyvä on edelleen.
Oma paino+patja tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni saa, kts. tarjoukset Asko, Isku, Masku. Kaikkein edullisimmissa on usein aikuiselle liian pehmeä patja, jos runkopatjaa katselet.
Oma paino+patja tärkeä.
Pain 62 kiloa
Jensen ja svane ovat kohtuuhintaisia hyviä patjoja. Ei kannata tuhota elämäänsä ikean patjoilla.
Itse sain tuolla summalla stemmasta hyvän parisängyn. Kannattaa tarjouksista ostaa, jotkut törsää valtavia summia ylimääräistä sänkyihin. Sitä päätyäkään ei tarvitse yhtään mihinkään.
Mulla on Ikean Skårer-runkopatja ja siihen petari, maksoivat yhteensä hieman yli 400 e, oikein hyvät on. Leveys 140 cm.
Vierailija kirjoitti:
Oma paino+patja tärkeä.
Jep. Ostin kerran Sotkan 200e runkopatjapaketin, meni vuosi ja alkoi selkäonglmat. Oliko syy liian pehmeä patja vai mitä =
No saa olen nukkunut 10v pelkällä vaahtopatjalla ja selkää ei ole ikinä kipeä toisin kuin aiempien kalliimpien sängyjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No saa olen nukkunut 10v pelkällä vaahtopatjalla ja selkää ei ole ikinä kipeä toisin kuin aiempien kalliimpien sängyjen kanssa.
runkopatjaan tulee kuoppa ajan myötä
Tein itselleni sängyn rungon ja ostin patjan joka maksoi 200 euroa.. Kestänyt jo 6 vuotta. Olen puuseppä ammatiltani.
Katselin kaupassa sängyjä niin runkotkin maksoi 400 euroa. Minä tein satasella sellaisen. Olen tehnyt myös männystä keittiön tuolit ja pöydän. Hyvin ovat kestäneet ja ovat kuin uusia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin patjoihin tulee. Ei mikään kestä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin patjoihin tulee. Ei mikään kestä ikuisesti.
Sängyn runko ja siihen patja varmaan paras
Sillä saa jonkinlaisen sängyn. Ehkä tuurilla jopa sellaisen, jossa on ihan hyvä nukkua muutaman vuoden ainakin, jos ei ole isompia selkäongelmia. On kuitenkin turha yllättyä, jos siinä on 5 vuoden päästä monttu keskellä.
Sängyn saa, patjan ei.
Ikeasta saat ikea laatua sänky+patja.