Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päästänyt parhaita vuosiani hukkaan mielenvikainen miehen takia :(

Pian muutan onneks pois
23.08.2022 |

Isäni on eronnut äidistä ennen mun syntymää ja olen asunut pääasiassa hänellä ja ollaan oltu kaksin. Muutama vuosi sitten isä alkoi tapailla yhtä naista joka asettui 2018 keväällä meille käytännössä asumaan ja hän on ihan kiva ei paljoa musta perusta mut ei oo ilkeäkään mutta hänen mukanaan tuli hänen nelikymppinen pikkuveljensä joka "aiheetta aina saa esim häädöt asunnostaan yms" ja hän on aivan kamala! Isälle joka talon omistaa hän on aina kohtelias kuin myös sisarelleen mutta mulle hän on niin V:mäinen kuin voi olla ja laittaa tekemään kaikkea töitä hänen puolestaan ja värvää mut katalasti kaikkeen esim yhtäkkiä ruokapöydässä alkaa isälle ja hänen naisystävälleen kehua kuinka ystävällinen mä oon ja että mä oon luvannut vaikkapa käydä hänelle kaupassa tai ajamassa hänen vanhempiensa mökin ruohot ja kitkemässä rikkaruohot ja talvisin lumitöitä ym vaikka se mökin perijänä kuuluisi sopimuksen mukaan hänelle, paha siinä sit kieltäytyä kun sit mä näyttäisin sanani syöjältä ja hän antaa ymmärtää et maksaa mulle palkkaa😔 palkkaa en kuitenkaan saa ja kaikesta pienestä virheestä hän ihan oikeesti välillä räjähtää. Isäni ja varmaan naiystävänsäkin luulee et mulla ja tällä äijällä on hyvät välit ja et oltais oikein jotain kavereita et he ei tiedä tästä mitään ja en aio kertookaan ku kohta kuitenki oon 18 ja saan muuttaa pois, siinä ollaan tän äijän kaa samaa mieltä sillä hän on sanonut mulle jo aikaa sitten suoraan et haluaa mun muuttavan pois "heidän" kodistaan ja mielelläni sen teenkin.

Harmittaa vain että en alunalkaen kertonut isälleni tai muualla asuvalle äidilleni koska koen tämän orjuuttajan hommissa päästäneeni osan nuoruudestani hukkaan. Olen reissannut hänen orjuutettavanaan ympäri kauppoja ja hänen vanhempiensa mökin tonttia tekemässä palkatta töitä joista usein palkkana on ollut valitusta tai huutoa ja niiden jälkeen vielä tehnyt mulle oikeasti kuuluvia kotitöitä Isäni luona enkä ole juuri lomillakaan päässyt näkemään kavereita😔 hän on kuitenkin minua isompi ja voimakkaampi + arvaamaton ja jollain tapaa mielisairas tai luonnevikainen joten varsinkin aiemmin pelkäsin häntä.
Aluksi toki vänkäsin vastaan ja päätin et mua ei määräillä mutta se raivos ja ois voinut oikeesti tehdä jotain pahaa jota muuta halunnut et kävis ja luovutin koska en uskaltanut suututtaa sitä enempää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro isällesi joskus, kun olette kahdestaan. Äidillesi myös. Näytä vaikka tuo, mitä kirjoitit. Isäsikin on tärkeää tietää, millainen manipuloiva hirviö hänen talossaan asuu. Sitten jos isäsi ei usko sinua, se on hänen ongelmansa.

Ja muuta tarpeeksi kauas. Pidä huoli, ettei tuo tyyppi saa tietää minne muutat. Vaihda puhelinnumerosi, jos hänellä on se. Kuulostaa niin häiriintyneeltä, että voi olla suuttuessaan vaarallinen, joten ei varmaan enää tässä vaiheessa kannata haastaa häntä suoraan.

Tutki ja työstä myös itseäsi ja menneitä tapahtumia, niin mahdollisella seuraavalla kerralla, kun joku yrittää kohdella sinua tuolla tavalla, osaat heti laittaa sille lopun.

Vierailija
2/7 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei hänen siskonsa tiedä? Miten sisko vois olla huomaamatta tuollaista häiriökäyttäytymistä kun sisarukset ny on pakostakin paljon tekemisissä (ellei ole kasvaneet eri vanhemmilla?) Ja kyllähän se että on lentänyt kertomasi mukaan lukuisista asunnoista pihalle kertoo vahvasti siitä ettei kaikki ole hänen käytöspuolella kunnossa ollut pitkään aikaan jos ikinä ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kauhee klisee, mutta pitää silti paikkansa: älä vello menneisyydessä, vaan keskitä energia tulevaisuuteen. Sulle koittaa kohta paremmat ajat, kun pääset omaan kotiin ja omaan rauhaan. Voit jo nyt suunnitella mitä kaikkea teet ja touhuat.

Noista koulukiusaamistapauksista  tulee helposti sen takia paha fiilis, kun ne kiusatut tuntuu vellovan niissä muistoissa ja kantavat katkeruutta, eivätkä pääse eteenpäin. Älä anna sen tapahtua itsellesi. Olet vielä niin nuori, että älä jää katkeruuden ja vääryyden vangiksi. Älä anna menneisyyden (menetettyjen nuoruusvuosien) vääryyksien myrkyttää myös tulevaisuutta.

Sulla on kaikkea hyvää pian edessä. Jaksa siihen asti!

Vierailija
4/7 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako vanhemmat olla kovin iloisia siitä, että joku asuu vielä nelikymppisenä heillä? Ja mahtaako pojan käytös ruveta rakoilemaan, kun orja poistuu...

Vierailija
5/7 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaat ei kirjoita noin, muutama lause paljasti.

Vierailija
6/7 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen orja. Se on vale myös.

Vierailija
7/7 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kylläkin kolme-nelikymppinen syrjäytynyt ja huomionkipeä ihminen, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi