G: Mikä sinua tässä palstassa TÄNÄÄN suututtaa? Nyt saa purnata!
Kommentit (6)
arka, vaikka meillä onkin lapsi.
Ja sekin raivostuttaa, että kun minä olen joskus potenut ongelmia mielenterveyden kanssa tästä aiheesta, niin sekin mitätöidään tyyliin " Nykynuoret ei kestä yhtään pettymyksiä"
päälle? Onko teillä jo toppapuvut lapsilla päällä???" Voi jessus. Eikö teillä ole mittaria, mistä katsoa lämpötila uusavuttomat? Ja Suomi on siitä hassu maa, että pohjosessa on -15 ja täällä etelessä +3-6. Grr...
Lapsettomuudesta kärsivät tuntuvat olevan sitä mieltä, että kukaan ei kukaan voi edes kuvitella heidän kokemaansa tuskaa. Lapselliset eivät taas ymmärrä heitä.
Surua ja tuskaa on AIVAN kaikilla, asiat ovat erit.
kuitenkin korvien välissä tuntuu ärsytystä ja vihan tunnetta tämä ainainen tappelu ja jonninjoutava kinastelu aiheuttavan....hyvä palsta pilattu provoilla ja käninällä.
Älytöntä. Olen pari päivää testaillut kun on muuten vaan ketuttanut, aiemmin olen aina kirjottanut fiksusti. Nyt parina päivänä antanut palaa ja enemmän " olen samaa mieltä" -kommentteja nyt on tullut kuin koskaan aiemmin.
Piti istua tähän vähäksi aikaa viihtymään mutta täällä on niin hiljaista että...