Se fiilis kun pomo ei ole töissä
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Meillä pomo onnistui pilaamaan ne etukäteen. Kerrankin hän otti esille, että on tullut palautetta tiimin sisältä, että täällä ei tehdä töitä.
Sen jälkeen pomo itse lähti lomalle.
Kantelija ei tajunnut, että pomo savustettiin lopulta tämän kantelijan vuoksi pois töistä...
No kuulostaapa unelmien työpaikalta jos siellä savustetaan porukkaa pihalle, ei tehdä töitä ja kutsutaan kantelijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä pomo onnistui pilaamaan ne etukäteen. Kerrankin hän otti esille, että on tullut palautetta tiimin sisältä, että täällä ei tehdä töitä.
Kantelija ei tajunnut, että pomo savustettiin lopulta tämän kantelijan vuoksi pois töistä...
No kuulostaapa unelmien työpaikalta jos siellä savustetaan porukkaa pihalle, ei tehdä töitä ja kutsutaan kantelijoiksi.
Siellä tehtiin töitä, joten kyseessä ei itse asiassa ollut kantelu, vaan valehtelu. Kantelija pyrki parantamaan omaa asemaansa kaveriesimiehensä kautta, mutta enää se ei ole mahdollista.
Rikos tapahtunut 23.8.22 klo 13.02. Asioita ei ole mahdollista korjata.