Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Ensikot torstaina 26.10***

26.10.2006 |

Eipäs näkynyt tälle päivää pinoa, aloittelempa siis :)

Noi värit näytti hienoilta, tuo tumma turkoosi oli kiva ja pinkeistä keskimmäinen...tulee meille kyl hienot esittelyt :)

Mun piti jotain kommenteerata, taisin innostua vaan noista väreistä niin et unohtu kokonaan...hmm... Tosi mahtavaa kuitenkin et saatiin jo hyvä porukka aluilleen, nyt onki sit hurja liuta kysymyksiä teille kokeneemmille hoitoja saaneille..varautukaa! ;)

Yksityisen puolen hintoja tutkailinkin jo netistä, nyt heräsikin kysymys että minkä verran julkisen puolen hoidot maksaa? kuuluuko ne siihen " vuosimaksuun" mikä täällä meillä ainakin maksetaan?

Mistä lähdetään liikenteeseen julkisella puolella? Ihmettelin kun kesällä kävin yksityisellä perustarkastuksessa ni se lääkäri sanoi et lähdetään tutkimaan ensin miehen simppanäyte ja sit vasta mut...ja nyt eilen kun soitin julkiselle puolelle sen ajan ni siel hoitaja tuumasi et mut ensin ultrataan jne... Eli onko eri paikoissa vaan erit käytännöt vai kuinka?

Jätetäämpäs kysymyksiä vielä hautumaan pääkoppaan ja kysellään toisella kertaa taas..hih :)

Vilkutukset kaikille -apila

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi entinen " taustaterroristi" ilmoittautuu iloiten mukaan tähän pinoon. Oon ollu todellisena taustahirmuna tuolla ensikoitten vauvakuume-puolella uskokaa tai älkää, niin melkein 1,5vuotta kirjoittamatta kertaakaan.

Ei vaan oon tuntunu oikeelta pinolta tässä ajan kuluessa, syystä että se ensikuumeilun ja piinailun hienous on jo hieman laantunut ja ei oo enää samassa tilanteessa kuin ne, jotka vasta yrittämisen ovat aloittaneet. Mutta nyt siis vihdoin ja viimein taustahirmuilusta palstahirmuiluun. Toivottavasti sopii tulla joukkoon mukaan?

Sopiiko Killa, että jätän tietoja tähän, vai haluatko ne johonkin muualle?

minä 31v ja mies 30, kotoisin Etelä-Suomesta

pillerit jätetty pois 09/01

clomit+terot 3kk 07/02 tuloksetta

02/06 hoitoihin yksityiselle, verikokeet, ultrat, munatorvien aukiolotutkimus tehty ja kaikki ok, mieheltä otettu 2x simppakoe joista ensimmäinen oli normaali ja toinen oli normaalin rajoissa, uus clomikuuri 06/06 tuloksetta

edessä inssi ens keväänä ja sitten mahdollisesti IVF

Vierailija
42/43 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, Piggeliina! (Tulihan nikki oikein? Laho pää.)

Mäkin laitan nyt vielä esittelyni, jospa pääsisin listaan.

Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut. Miestä ei (vielä testattu).

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta 5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä 10/2006.

Olikohan siinä tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 27 ja mies 24v Olemme pohjanmaalta. Pillerit jätetty 05/05.

Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.

Menemme ava-klinikalle joulukuussa uudelleen käymään. Hoidot aloitetaan ivf-hoidoilla tammikuussa.