***Ensikot torstaina 26.10***
Eipäs näkynyt tälle päivää pinoa, aloittelempa siis :)
Noi värit näytti hienoilta, tuo tumma turkoosi oli kiva ja pinkeistä keskimmäinen...tulee meille kyl hienot esittelyt :)
Mun piti jotain kommenteerata, taisin innostua vaan noista väreistä niin et unohtu kokonaan...hmm... Tosi mahtavaa kuitenkin et saatiin jo hyvä porukka aluilleen, nyt onki sit hurja liuta kysymyksiä teille kokeneemmille hoitoja saaneille..varautukaa! ;)
Yksityisen puolen hintoja tutkailinkin jo netistä, nyt heräsikin kysymys että minkä verran julkisen puolen hoidot maksaa? kuuluuko ne siihen " vuosimaksuun" mikä täällä meillä ainakin maksetaan?
Mistä lähdetään liikenteeseen julkisella puolella? Ihmettelin kun kesällä kävin yksityisellä perustarkastuksessa ni se lääkäri sanoi et lähdetään tutkimaan ensin miehen simppanäyte ja sit vasta mut...ja nyt eilen kun soitin julkiselle puolelle sen ajan ni siel hoitaja tuumasi et mut ensin ultrataan jne... Eli onko eri paikoissa vaan erit käytännöt vai kuinka?
Jätetäämpäs kysymyksiä vielä hautumaan pääkoppaan ja kysellään toisella kertaa taas..hih :)
Vilkutukset kaikille -apila
Kommentit (43)
Ihan mielettömän upee toi esittelylista!!!! Sä oot kyl mahtava ku jaksat tollasii väsätä!! Kiitos kaunis, varmaan kaikkien enskojen puolesta!
Nyt en muuta kommentoi vaan paunun ukon kaikkuun juomaan punkkua, huomenna sitten taas! Hei hei!
Täällä odottelen BB:tä alkavaksi, joten täällä ainakin Killan lisäksi yksi koukussa olija..:)
En ole kunnolla ehtinyt palstailemaan pariin päivään ja nyt on vähän kirittävää, olette te sen verran ahkeria kirjoittajia!
Ensinnäkin tervetuloa joukkoon kaikki uudet! Tai uusihan minäkin olen, mutta ainakin millin verran nopeammin joukkoon ilmoittautunut..;) Eiköhän me päästä noiden vanhojen enskojen juttuihin kiinni aika pian!
Apilan kysymyksiin en oikein osaa vastata, kun ollaan menty suoraan yksityiselle. Mutta sama käsitys on julkisten hoidoista kuin Killallakin. Tulishan ne paljon halvemmaksi sillä puolella, mutta en millään tällä kärsivällisyyden asteellani jaksa sitä pk-seudun jonotusta.
Milka: Minusta on aika rohkeaa ¿tehdä lapsi¿ ihan yksin. Enkä nyt todellakaan tarkoita tätä millään pahalla vaan oikeastaan ihailen rohkeuttasi! Toivotaan että hoidot tuottavan sinulle kohta uuden ja pysyvän plussan. Tuota hedelmällisyyshoitolakia olen itsekin miettinyt tarkoin, osin ammattini ja osin omasta kiinnostuksen puolesta. Se on kaikin puolin aika kinkkinen juttu, eikä minusta siihen ole yksiselitteistä vastausta mikä pitäisi sallia ja mikä ei. Onneksi siis ei itse ole tarvinnut olla tekemässä päätöstä asiasta..:) Mutta oli miten oli, täällä sitä yhdessä piinaillaan!
Killalle pahoittelut uuden kierron käynnistymisestä!! ¿höh!! Tiedän kyllä juuri tuon pettymyksen tunteen ja sen ahdistuksen tulevasta. Myös lapsettomuuden tunnustaminen ja luomuvauvan unohtaminen on rankka ja iso askel! Nyt vain vietät rattoisan viikonlopun juhlien merkeissä ja sitten taas pää pystyyn! Rohkeasti vain miehen kanssa puhumaan asiasta ja omista tuntemuksista, niin eiköhän hänkin hoidoille hiljalleen lämpene, kun saa tovin miettiä asiaa.. Niin ja toi sun linkki oli kyllä tosi hauska!!
Vannis: Minäkään en enää suunnittele mitään raskauden varaan, vaikka aluksi kaikkea ajatteli sen pohjalta. Olen sen verran suivaantunut koko lapsettomuuteen, että olen päättänyt sen asian saavan elää meidän ehdoilla eikä me enää sen ehdoilla! Vielä kun saisi jonkun takuun siitä, että se vauva meille joskus tulee niin kyllähän sitä jaksaisi odottaa vaikka miten kauan.. huoh.. Minulla muuten oli samanlainen suunnitelma tuon kelan lääkekaton kanssa. Ajattelin että oltaisiin syksyn aikana tehty kaikki inssit ja sitten tammikuussa ivf, mutta sitten tuo perhanan kilppari pilasi kaiken..
TuiskuTiuskulle pahoittelut niin ikään menkkojen alkamisesta!! Minulla myös tuo kierto on reistannut aika paljon. Onneksi kuitenkin sait ajan lääkäriin jo noinkin pian!
Naksu se jaksaa painaa töitä.. Ja montakos aamua on ensikäynnille? Kai sinulla on aamukampa..:) Toivottavasti flunssa menee pian ohi!! Nyt minunkin tekee mieli punkkua..:)
Miten Jessican laita on, alkoiko menkat? Koskas sulla olikaan se ssg?
Vilkutuksia Amalialle!!! Ja tietysti EE:lle!!!
Millainen oli Elisa Dayn Lovexin keikka? Itsellä tuo musiikki rajoittuu noihin lastenlauluihin ja sitten kun haluan synkistellä, niin kuuntelen jotain tosi melankolista musiikkia..:)
Ja sitten muuta:
Esittelylista on minustakin tosi hieno, kiitos vaan siitä Killalle! Värit on aikasta vaaleat, mutta eipä tuo haittaa. Itse olen erityisesti pinkin ystävä!
ON: Tänään (kp15) ovistesti näytti ihan haaleaa viivaa. No, vielä on kymmenen tikkua jäljellä joten aion tikuttaa ne vielä. Tuolla Hoidokkien puolella on oikea plussa-aalto menossa ja porukka vain vähenee. Etenkin silloin itseä harmittaa, kun omat hoidot seisoo paikoillaan.. Vaan ei auta itkut markkinoilla, niin kuin vanha kansa sanoo. Toisaalta pienen pieni optimisti minussa toivoo, että kilpparilääkitys toisi mukanaan sen kauan kaivatun plussan. Huomasin muuten tuosta esittelylistasta, että olen kauiten yrittänyt tässä pinossa.. Iski kyllä pieni ahdistus..
Hyvää viikonloppua kaikille!
-Tuittu-
Arvatkaa vaan monettako punkkulasia tää tytteli nauttii!?! Nautin niiiiin lujaa tästä viikonlopusta!!
Mutta sitten asiaan: Nyt vasta luin että mun musu Killa sai taas paskat niskaan akalta, eli tulin pahoittelemaan tädistä! Voi kurjuus jos se nyt iskee, mä niin luotin sun plussaan! No, sit me plussataan samaan aikaan, eikös se niin mee jos nyt sun kierto alkaa alusta? ;) Niin sen täytyy mennä, muuta ei oteta vastaan!
Nyt menen yllyttämään miestä baariin tai sitten sänkyyn - hih! =)
Onpas ollut hiljaista tänään. Itsekin kävin vain aamulla jumpassa ja kaupassa. Sen jälkeen ollaan hieman siivoiltu kotia. Illaksi olisi vuokrattu leffa ja haettu säkki karkkia. Nam!
Lähtikö Naksu baariin vai petiin? Onko yhtään pää pipi? ;)
Ja Killa taitaa viettää synttäreitään, jos oikein ymmärsin Jessican kirjoituksista..
Hyvää viikonlopun jatkoa!
-Tuittu-
Hei!
Luin tän ketjun läpi, haluisin liittyä joukkoon. Olen jo kirjautunut kevyesti lapsettomienkin pinoon, mutta haittaako tuo?
Olen 27 v., mies 25, PCO-tyyppiset munasarjat todettu 3/06, silloin Terolutit, ehkäisy pois 5/06, Clomifenit aloitin 10/06. Käyn yksityisellä lääkärillä.
Miehen simppoja ei ole tutkittu, kertokaapa miten se käy?
Kun luin teidän viestejä, tulin kateelliseksi niille joille täti tuli kylään! :P Nimittäin itselläni pp16, raskaustesti negatiivinen eikä mitään merkkejä kuukautisista. Alan pelätä, etten ole sittenkään ovuloinut Clomien avulla...
Miten pitkään olette pisimmillään joutuneet odottamaan tätejä oviksen jälkeen?
¿mut onneksi tänään on se kellojen siirto, joten kellohan on nyt itse asiassa vasta tunnin vähemmän kuin eilen samaan aikaan¿
Tuittu78: Keikka oli ihan ok, vaikka ilma oli kyllä sen verran ¿raikas¿, että siinä tuulessa tarpoessa kävi välillä mielessä, että ois ehkä voinut kotiinkin jäädä¿ Ja ilmoittaudun myös minäkin BB-koukussa olevaksi! Tänään onkin jännät paikat pudotusäänestyksessä...
Milka: joo, hurjalta kuulostaa miehenmetsästys baarista¿ Kurjaa, jos tuo lakiuudistus tosiaan hankaloittikin asioitasi entisestään. Olet varmaan kuullut tämän täällä jo monta kertaa ennenkin, mutta täytyy kyllä ihailla rohkeuttasi lähteä yksinään hoitoihin.
Itsekin pelkään myös sitä, että jos (kun!) vielä joskus raskaudun, miten sitten pystyn hetkeäkään nauttimaan siitä, kun tämä raskautuminen tuntuu näin vaikealta. En todellakaan haluais pilata raskausaikaa murehtimalla enkä varsinkaan lapsen elämää olemalla sitten myöhemmin ylisuojeleva vain sen takia, että lapsen ¿tekeminen¿ oli niin hankalaa, mutta eipä siihen kovin kevyestikään enää tässä vaiheessa voi suhtautua.
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille, tiedän kyllä, miten kurjalle se vaan jaksaa joka kerta tuntua, vaikka yritystä olisikin jo takana miten pitkään tahansa¿ Tai toisaalta fiilikset kyllä vähän vaihtelee kuukausittain kai kaiken muun tapahtuneen, yritysaktiivisuuden ym. mukaan niin, että joskus ei tunnu juuri missään, joskus taas vajoaa semmoseen pohjattomaan kuiluun, josta ylös räpiköiminen saattaa kestää päiviäkin. Ei kai siinä sitten muukaan taas auta kuin uutta yritystä vaan taas kerran¿
Ja tosi tutulta kuulosti kyllä sekin, miten sitä alkuun aina suunnitteli jotain muutaman kuukauden päässä olevia tapahtumia, että uskallankohan nyt tuonnekaan lupautua, jos olenkin silloin jo raskaana, osteli vaatteita siltä pohjalta, että mahtuupahan sitten, vaikka olis jo vähän masuakin.. Ja nyt sitten yrittää käänteisesti ostella mahdollisimman kireitä vaatteita ja sopia lähitulevaisuuteen mahdollisimman paljon ei-raskaanaoleville sopivia tilaisuuksia, mutta eipä tunnu siitäkään olevan paljon apua¿
Vihervaaran Anna kyseli simppatesteistä, no, kannattaa varmaan vielä kysyä sieltä, missä olet ollut tutkimuksissa, mutta näytteen voi kai yleensä antaa joko ihan kotona tai sitten klinikalla ¿ antavat varmaan sieltä vielä tarkemmat ohjeet! Meillä jännäillään juuri par¿aikaa miekkosen tuloksia. Hän ainakin antoi näytteen kotona ja lähti sitten viemään sitä klinikalle, vähän naureskeli, että oli kiva istua siinä bussissa semmonen purkki taskussa eikä kukaan arvaa mitään¿ En sitten tiedä, oliko vaan sattumaa, mutta oli kuulemma muuten tyhjässä bussissa kerääntynyt kummasti nuoria naisia istumaan siihen hänen ympärilleen, että olis varmasti tuntunut mahdollisimman nololta! Ehkä ne oli sitten jotkut feromonit tms., jotka houkutteli¿ :)
Jos vielä vähän omanapaisesti tilittäisin, kun mulla on tosiaan ollut tämä kierto ihan kummallinen¿ ja eihän siinä muuten mitään, mutta kun tästä kierrosta yritetään tehdä kierronkartoitusta, ja tuntuu, että tää kierto nyt ei todellakaan anna oikeeta kuvaa siitä, millasia mun kierrot yleensä on! Yleensä on kaikki ovisoireet tulleet melkein suoraan oppikirjoista, nyt ei oo tullut oikein mitään. Lämmötkään ei oo yhtään koholla, vaikka on jo joku kp 23/28-30. Onko mahdollista, että ovis ois silti voinut olla ajallaan? Jos ne määrääkin mulle nyt jotain nappeja ihan turhaan?! En tässä kierrossa nyt hirveesti elättele mitään turhia toiveita, mut oishan se kiva ees tietää, missä mennään!
Nyt vähitellen nukkumaan, hyvää yötä ja huomenta kaikille!
ED
Enpä sitten päässyt eilenkään koneelle, tällä kertaa jumalattoman krapulan takia! =) Eli tulihan sitä lähdettyä baariin ja vedin viinaa sitten pienen kylän tarpeiksi! Ja eilen siis yrjösin niin että tänään on vatsalihakset ihan jumissa.
Ja tänään sitten poden hurjaksi äitynyttä flunssaa, tosi kurja olo! Ois vaan pitäny levätä eikä kekkuloida tuolla pitkin kaupunkia sillon perjantaina, hyi hyi minua!!! No, nytpähän kärsin!
Tuittu: No ei ole aamukampaa ei, en taida tarvita kun jyskyttää koko ajan tuolla takaraivossa tuo ens to! Ehkäpä pieni pelon poikanen jo nostaa päätään... =/ Mitäpä jos onkin torvet täysin tukossa tai jotain muuta kamalaa?! No, ei auta muuta ku ottaa selvää!
Mites täällä on näin hiljaista ollut koko viikonlopun? Missä kaikki on?
Mä meen soffalle vällyjen väliin oottelemaan Hesesapuskaa, jota mies lähti (kesärenkailla) hakemaan. Heips!
Voi kurjuus mikä aloitus sunnuntaille...
Punainen paholainen taas ilmoittaa tulostaan, ainoana positiivisena seikkana se, että ilmeisesti aikalailla ajallaan. Olemme mielestäni tässä kierrossa " yrittäneet" erityisen paljon, sillä ensi kierrossa starttaa tarkemmat tutkimukset, ja toivoin niin sitä luomuplussaa. Ei tarvitse enempää selittää, kyllähän te tiedätte tämän tunteen.
Killa on askerrellut tosi hienon listan, kiitos siitä! Minun esittely vielä puuttuu. Kirjoitanko sen tähän pinoon vai minne?
VihervaaranAnnalle kovasti tervetuloa pinoon mukaan! Kyselit niistä simppatesteistä. Meillä homma meni niin, että saimme lähetteen yleiseltä puolelta ja kävimme tekemässä tutkimuksen yksityisellä. Maksaa noin 100 euroa. Näyte annettiin kotona ja mies kiikutti sen tunnin sisällä klinikalle. Meillä onneksi näyte oli erittäin hyvä laatuinen.
Nyt yritän piristää itseäni jollain ilveellä. Miten sitä voikin pettyä kuukausi toisensa perään? Tämä oli jo 13. pettymys. Plaah!
Palailen reipastuneena linjoille!
Parempaa sunnuntaita muille enskoille,
toivottaa Kepardiina
.. tosiaan pettymyksiä tai epävarmuutta, voihan! Rohkeutta jatkoon, toivotan.
On se kyllä hienoa että on tällainen vertaistukipaikka ja kaikki te ihanat ihmiset, en tajua miten olisin edes tämänverran täyspäisenä :) selvinnyt jos en tänne vauva-lehteen olisi alkusyksystä löytänyt!
Olen yrittänyt muistella, olenko itse mahdollisesti ennen omaa " projektiani" höläytellyt ymmärtämättömänä jollekin lapsettomalle. Pari kertaa on pakko myöntää itselleni että muistan ja häpeän kamalasti... miten idiootti sitä voi olla ollut ??
Huhhuh. Näitä yritän muistella silloin kun maailman epäreiluus tuntuu musertavalta kun omat ystävätkin vahingossa saattavat osoittaa miten vähän tajuavat... Ei sitä kai voi tajuta ellei itse ole kokenut!?
No onpahan tosiaan hiljaista ollut täällä viikonloppuna! Itellä eilen tulikin sitten yllätysvieraita, joten ehtinyt palstailemaan vaikka suunnitelmissa oli. Niin, kiitos vaan kaikille onnitteluista! Vaikka olikin kyllä kamalin synttäripäivä koskaan tädin saapumisen takia... Ei ollut sitten oikein juhlafiilistä, ymmärrätte varmaan!
Mä koitan saada alkuviikosta lopulliseen muotoon ton esittelylistan. Laita,[b]Kepardiina[/b], vaikka tähän (tai ensi viikon) pinoon se esittelysi, niin lisään sut listalle.
Laitetaanko me muuten sitten se esittelylista Hoidon tarpeessa olevien tyyliin aina pinon ekaksi vai kuten kuumeilupuolella, ihan erikseen?!
[b]AnnaV[/b]kin tervetuloa mukaan! Mä lisään sutkin sit listalle! Ne simpat tutkitaan siten, että joko mies käy antamassa näytteen labrassa tai toimittaa nopsaan kotona otetun näytteen sinne. Kattovat sitten siittiöiden määrän, muodon ja liikkuvuuden. Tuloksissa menee muistaakseni parisen viikkoa. Mihis se sun tätisi oikein jäi?! Mulla toi luteaalivaihe kestää siinä 12-13pv. Tavallisimmillaan se kestää naisilla 12-16pv.
[b]Naksu[/b]lle vielä hali, toivottavasti toivut pian!
Huiskutukset vaan kaikille muillekin! o/ Koitan nyt hetken muotoilla tota esittelylistaa ja sit jumppaan (pakko mennä, kun tuli ostettua kuukausikortti, vaikkei yhtään huvittaisi...)
Palaillaan ensi viikolla! :)
Killa kp 2/28-40
Se sitten tuli sinne... Voihan peeee!!!! Voin täysin kuvitella fiilikset, mulla kävi just samalla lailla mun synttäreillä viimeks. Sieltähän se täti paukkas sillonkin. Ja eikös totta että sitä kuvitteli että ei se nyt voi tulla, ei synttäripäivänä niin kurjaa juttua tapahdu? Mä ainakin olin ihan ajatellu noin... No, sitten otetaan ne pikkujouluplussat, jookosta? Voimahaleja sulle ainaski tuhat!!!!!!
Älä muuten kovin rehki jumpassa (jos otit eilen alkomahoolia)!
Kiitos tervetulotoivotuksista! Kivaa saada liittyä hyvään seuraan. (Tää on muuten näköjään torstain pino, mutta jatkan tähän kun kerran muutkin on tänne vastanneet...)
En tiedä, mihin tätini jäi! Olisi ollut melkeinpä tervetullut kylään! Ehkä täti pelästyi, että en halua ottaa häntä vastaan ja päätti jättää tulematta. Haikarakin taisi uuvahtaa matkalle, joten en saanut lainkaan vieraita. :(
Kerron sitten, mitä lääkärini sanoi (kunhan saan hänet alkuviikosta kiinni). Tuskin täti on enää tulossakaan. Epäilen, onko ovista tapahtunut sittenkään lainkaan. Tuskinpa, ellei sitten raskaustesti näyttänyt väärää negaa. (Haahaa, toivossa on aina hyvä elää.........)
Nyt on liikaa omaa napaa, mutta tällaisia hämmentäviä asioita on vaan pakko saada purkaa johonkin!
Kiitos myös simppatesti-infosta. Kysyn lääkäriltäni samalla, josko määräisi miehen niihin. Käyn yksityisellä, mutta ehkä hän voi määrätä myös julkiselle testeihin.
Heh, varmaan kiva istua bussissa lämmin, tuore simppapurkki taskussa. :) Hihii. Mieheni suhtautuu selvästi vähän kauhulla kun olen maininnut että hänetkin olisi mielestäni hyvä testata näin alkuvaiheessa. Mutta mitä järkeä pumpata itsensä täyteen kaikkia lääkkeitä, jos miestä ei ole tutkittu? Ei mitään...
Sinä, joka olit pippaloimassa perjantaina (Sorry nikit unohtuu kun niitä ei voi tsekata kirjoittaessaan): kivaa että oli hauskaa! Harmi että tuli Rappe-Krapulainen kylään, mutta eiköhän olosi ole jo parempi...
Tunnustan itsekin sortuneeni ostamaan viime aikoina pari löysänmallista paitaa, joiden ajattelin sitten piilottavan alkavan raskauden! Voi hemmetti, tästä lähin ostan vaan kireitä toppeja, hameita ja housuja!!! (Aionkin mennä vähän shoppailemaan Helsinkiin huomenna, huippua! Saahan sitä vähän lohduttaa itseään shoppailemalla, saahan?) :)
Hyvät loppuviikonloput kaikille, tämä nainen pyörittelee vielä tän illan peukaloitaan täällä töissä... Onneksi tuntuu olevan rauhallista...
Ja taas linkkiä, käykääpä kattomassa ja " äänestäkää" suosikkianne! Tuo nro 2, jossa suurin osa tekstistä on tummempaa, lienee helpompi lukea?!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8716679&t=8716630&appid=&…
Sydämiä ja muita tykötarpeita lisäilen sitten myöhemmin! :)
En rehki, en! Se on sellainen rauhallinen, venyttelypainotteinen jumppa mihin meen. Eilen tuli onneksi otettua ihan kohtuudella, kun ei oikein ollut sitä juhlafiilistä, enkä uskaltanut juoda p*rseitä olalle kun pelkäsin, että saan jonkun itku/raivo/tms. teini-kohtauksen jo juon liikaa... ;)
Heti aktiivisena äänestän ensimmäistä vaihtoehtoa. Kiva Killa kun olet jaksanut nähdä vaivaa noin paljon! Itse olen tykännyt Hoidokkien tavasta pitää esittelylista pinon alussa (etenkin kun pino on viikkopino), jolloin voi aina palauttaa muistiin muiden taustoja. Mutta kaikki käy.
Tänään ovistestissä taas tummempaa viivaa.. Edelleen siis jatkan tikuttelua. Taitaa olla jo kp17 menossa. Muuten viikonloppu on mennyt aikalailla löhötessä..:) TYmpääntyminen vauvattomuuteen vaan jatkuu.
Ensi viikonloppuna sitten minäkin pääsen taas kunnolla juhlimaan! Naksulle ja Killalle vaan vilkutuksia..:)
Meillä tuo simppatesti käytiin antamassa Väestöliitossa. Oikeasti nostan hattua miehille että he pystyvät tekemään sen tuosta vaan! Itse en kyllä pystyisi..
Toivotaan että se Annan nega kääntyisi pian suuntaan tai toiseen, niin saisit selvyyden asioihin!
Nyt löhöilyä jatkamaan..
-Tuittu-
Mäkin huiskutan ton ekan vaihtoehdon puolesta, vaikka ihania ovat molemmat! Tattista vaan kun oot jaksanu rehkiä!!
on tosissaan helpompilukuisempi (tasapuolisuuden vuoksi sillekin ääni:)! Onpa sööttiä tosiaan Killa että näitä aherrat, toivottavasti ei mene tuskaksi!
On tosi hyvä idea että aina olisi pinolaisten taustatiedot alussa. Tuolla mun alkuperäisessä pinossa on välillä tosi työlästä palailla alkuunpäin tsekkaamaan että mikä olikin kenenkin tilanne!
Hauskaa että te käytte välillä bilettämässä tai vedätte ne p*rseetkin olalle tarvittaessa:). Mä kun olen jo melkein vuoden ollut klinikalla, niin käytännöllisesti katsoen ainoat mahdolliset " juoma-ajat" on ne pettymyksen päivät kun menkat alkaa... ja rahapulan takia nekin olen viime aikoina passannut.
Jepjep onhan tämä elämänmuutos ollut siltäkin kannalta, sosiaalinen elämä ei tosissaan ole kukoistanut:). Onneksi nyt tulee parannusta asiaan kun kultaiset vanhempani osallistuvat kulunkeihin (miten voin koskaan korvata tätä heille..) niin mullakin on taas rahaa tehdä jotain (menkkoja odotellessa ei hoitoihinkaan ole asiaa), esim. viime perjantaina olin baarissa ja join kaksi siideriä, huu elämä risaiseksi!
Joskus jos on TOSI positiivinen mieli ajattelen, että hitsi voihan olla että vaikka vuoden tai kahden päästä mulla on lapsi - ja vaikka lapselle löytynyt sosiaalinen isä eli mulle uusi mies! =)
Mun mielestä kakkonen oli vähän parempi, mutta hyviä on molemmat!
Laitanko vielä itsestäni tietoja, että pääsen mukaan listaan?
ja sitä, että esittelyt on joka pinon alussa.
Oon Milkan kanssa ihan samaa mieltä siitä, että tämä vertaistuki on tosi tärkeetä!
Tervetuloa, Anna!
Mulla tuntuu kierto lähestyvän loppuaan, ihmeen aikaisin tällä kertaa. Tänään on ollut pinna kireellä kaikesta mahdollisesta, joten se enteilee kovasti tädin vierailua.. No toivotaan, että se olis vaan muuta stressiä. Ens viikolla pitäis soittaa klinikalle ja sopia seuraavan kierron hoidosta.
Vannis 27/30-47
Jäi tuossa parin päivän palstailut väliin, kun oli vähän kiireitä, ja nytkin kirjoittelen kiireesti vaan pari riviä ennen Lovexin keikalle lähtöä...
I want to be forever young... :) No en nyt niinkään, mut mulle musiikki on kyllä yksi ainoita asioita, joka tuottaa niin suurta nautintoa, että saa parhaimmillaan unohtamaan kaiken muun, ikävänkin. Eikä siihen elämykseen välttämättä tarvita edes alkomaholia, ainakaan kovin paljon...
Kiitoksia tervetulotoivotuksista, en nyt muista, ketkä kaikki olivat oikein nimeltä huomioineet, ainakin Milka ja pari muutakin. On se kyllä jännä, että jos mieliala/stressi ym. ei todistetusti vaikuta raskautumiseen, miksi sitten niin usein saa lukea niitä juttuja: " yritimme x vuotta eikä mikään hoito tuottanut tulosta, sitten unohdimme koko homman ja heti nappasi" ! Ehkä sitten niin, mutta mulla ainakin menee tod.näk. vielä aika monta vuotta ennen kuin tosissani pystyn " unohtamaan koko homman" , joten aika monta vuotta tässä kai sitten saa vielä odottaa sitä raskautumistakin... Huokaus.
Yritän huomenna kirjoitella vähän pidempään.
Hauskaa viikonloppua kaikille!
Elisa D.