Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moppi kourassa tämäkin vuosi

Vierailija
23.08.2022 |

Yhtäkkiä iski paniikki, kriisi, kun tajusin kaverini opintojen alkavan jo huomenna. Ja itse asun edelleen kotikaupungissa, kun opiskelupaikkaa en saanut, taaskaan.

Jatkan tämänkin vuoden mopilla ja harjalla, ihan ok hommaa introverttinä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, niin moni muukin jäi vaille opiskelupaikkaa. Ainakin sulla on töitä. Ei pari vuotta loppujen lopuksi ole pitkä aika, ainakaan kun katsoo taaksepäin vanhempana.

Vierailija
2/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä maksoin asuntolainani "mopilla ja harjalla" ja opiskelin vasta sitten. Julkisella saa alan parasta palkkaa, hakeudu sinne jos pystyt kun on kokemustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä maksoin asuntolainani "mopilla ja harjalla" ja opiskelin vasta sitten. Julkisella saa alan parasta palkkaa, hakeudu sinne jos pystyt kun on kokemustakin.

Kiitos vinkistä. :)

Vierailija
4/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Jos haluat ihan idioottivarmasti työllistävän ammatin niin esimerkiksi sairaanhoitopiirit kouluttavat laitoshuoltajia oppisopimuksella. Peruspalkka koulutetulle täällä Pirkanmaalla alkukeväästä ennen nostoja oli 1965-2015, lisät päälle. KVTES ja sotesopimus ovat käytännössä samat.

Mä päädyin tuohon ratkaisuun aikanaan taloudellisista ja perhesyistä, on hyvä olla taskussa homma johon pääsee aina takaisin, vaikka sitten tekisikin muuta. Epävarmat ajat jne. Alalla 2003-2020.

Vierailija
5/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Jos haluat ihan idioottivarmasti työllistävän ammatin niin esimerkiksi sairaanhoitopiirit kouluttavat laitoshuoltajia oppisopimuksella. Peruspalkka koulutetulle täällä Pirkanmaalla alkukeväästä ennen nostoja oli 1965-2015, lisät päälle. KVTES ja sotesopimus ovat käytännössä samat.

Mä päädyin tuohon ratkaisuun aikanaan taloudellisista ja perhesyistä, on hyvä olla taskussa homma johon pääsee aina takaisin, vaikka sitten tekisikin muuta. Epävarmat ajat jne. Alalla 2003-2020.

Toki unohdin pointin. Työvoimapulan takia voit käytännössä määritellä itse vuorot ja tunnit, riittää energiaa niihin pääsykokeisiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän