Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä äänestää kun mikään ei muutu?

Vierailija
23.08.2022 |

Mikään ei käytännössä muuttunut kun siirryttiin Sipilän oikeistohallituksesta Marinin vasemmistohallitukseen. Puheita riittää, mutta muutos puuttuu. Ymmärrän nyt hyvin miksi osa on lopettanut kokonaan äänestämisen. Taidan tehdä myös itse niin ensi vaaleissa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on muitakin puolueita kuin ikuinen Keskusta, Kokoomus ja SDP kolmikko, joita lampaat äänestävät vaaleista toiseen vuorollaan.

Jotenkin tuntuu, että vaikka KD valtapuolueena olisi paljon parempi, vaikka en ole uskovainen ja eronnut kirkosta. Ei ainakaan huonommaksi voi mennä!

Tai vaikka Piraattipuolue!

Kiitos tästä kommentista. Olen miettinyt ketä uskaltaisin äänestää, ettei tulisi outoja yllätyksiä.

KD olisi varmaan paras ja luultavasti siitä puolueesta uskaltaisi äänestää naista. Ei voi mennä huonommaksi enää, josko menisi paremmaksi.

Vierailija
42/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä nyt ensin millaista muutosta kaipaat.

Minä olen edelleen pääosin tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen. En odota politiikoilta mitään ihmeitä ja Suomessa asiat ovat varsin hyvin moneen muuhun maahan verrattuna. Äänestän vuoden 2023 eduskuntavaaleissa Kokoomusta kuten kaikissa aiemmissakin vaaleissa. Seuraavan hallituksen väri lienee sinupuna.

Suomessa asiat hyvin?

Nuorisopsykiatriassa on niin kova ruuhka, että nuoret ei saa hoitoa ja muutamat onnekkaat saa paikan jostain nurkasta patjalla.

Vanhukset ei pääse tarvitsemaan hoitoon ja joutuvat päivystyksiin ties kuinka pitkiksi ajoiksi odottamaan mahdollista sijoituspaikkaa.

Päivystyksen jonot ovat järkyttävät.

Kiireelliseen hoitoon pääsy voi kestää yli kuukauden. Kiireelliseen.

Masennusta ja ahdistusta on enemmän kuin koskaan.

Ihmisiä jää sairaseläkkeelle enemmän kuin koskaan.

Ihmisisillä ei riitä rahaa maksaa sähkölaskujaan ensi talvena ja edessä voi olla kodin menettäminen.

Ja kaikki on tosi ok? Just. Kyllä se, että äänestät kokkareita, kertoo just kaiken oleellisen susta.

Ihmiset jää masennuslomalle ja sairaseläkkeelle, koska se on nyt helpompaa kuin koskaan aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi