Lue keskustelun säännöt.
Montako päivää panttaa jos aioit syödä herkkuja vkl
23.08.2022 |
Itse aion syödä suolaista piirakkaa+salaatin, cappuccinon lempikahvilassa ja panttaan koko viikon.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä ihmettä?
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun joudun tosissani ihmettelemään, osaavatko ihmiset lainkaan lukea.
Minunkin mielestä hyvin tehty salaatti on hyvinkin herkullinen, tänään en taida lounaaksi kuitenkaan salaattia tehdä. Teen keitettyjä perunoita ja kesäkurpitsalettuja, todella hyviä! Voisin tehdä myös herkullisen täytetyn voileivän, majoneesia, kasviksia, kinkkua, juustoakin ehkä... Tai munakkaan, kasvismunakas olisikin herkullista ja valmistuisi nopeasti! Ja juuri luin jostain ketjusta linssimuhennoksesta, alkoi tehdä mieli dahlia, vaikka se mielestäni onkin enemmän talviruoka. Nyt on kyllä nälkä!
Minä siis herkuttelen JOKA PÄIVÄ, ja kaikki ruuat teen itse. He, jotka ovat ruokiani maistaneet, tulevat uudelleenkin syömään. Siskonmies tykkää erityisesti juustokakuistani, miehen veli syö lasagneani suuria annoksia ja isäni tykkää keitoistani. Sisko taas syö mielellään mitä tahansa makeaa mitä leivon/kokkaan, veljenvaimo pitää feta-pinaattipiirakasta, jota leivon laktoosittomana häntä varten (hän EI pidä karjalanpiirakoista).