Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää panttaa jos aioit syödä herkkuja vkl

Vierailija
23.08.2022 |

Itse aion syödä suolaista piirakkaa+salaatin, cappuccinon lempikahvilassa ja panttaan koko viikon.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä hoitoa vaativa syömishäiriö ja ihan vaan huvittaa tämmöiset. Vaikuttaa trollilta mutta jos oikeasti salaatin syöminen tuntuu herkuttelulta niin hae sinäkin ihmeessä hoitoa :)

Missä kohtaa sanottiin, että salaatin syöminen on herkuttelua?

Miksi ihmeessä keksit omiasi?

Montako päivää panttaa jos aioit syödä herkkuja vkl

Itse aion syödä suolaista piirakkaa+salaatin, cappuccinon lempikahvilassa ja panttaan koko viikon.

Tuossa on aloitus kokonaisuudessaan. Jos aioit syödä herkkuja - itse aion syödä suolaista piirakka ja salaatin - kyllä tästä nyt vaan ei voi saada mitään muuta kuvaa kuin sen, että ap:n mielestä salaatti on herkkua eli herkuttelua.

Syön herkkuja joka päivä, teen itse erittäin hyvänmakuista ruokaa. Leivon myös joka viikko jotain, nyt on menossa mustikkapiirakkakausi. Joka päivä syön iltapalaksi jäätelöä (kermajäätelöä). Paino on pudonnut kuudessa viikossa viisi kiloa sen jälkeen, kun aloin syödä tuota jäätelöä joka ilta!

No ok, käyn myös lähes joka päivä metsässä mustikassa/sienessä, joten liikunta on jonkin verran lisääntynyt.

Olihan siinä muutakin kuin salaattia, mutta sinä iskit silmäsi vain siihen. Tosin salaattikin voi olla hyvinkin herkullista. Sulla ei taida olla ruuanlaitto hallussa, jos pidät salaattia pahana.

Mitä ihmettä?

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun joudun tosissani ihmettelemään, osaavatko ihmiset lainkaan lukea.

Minunkin mielestä hyvin tehty salaatti on hyvinkin herkullinen, tänään en taida lounaaksi kuitenkaan salaattia tehdä. Teen keitettyjä perunoita ja kesäkurpitsalettuja, todella hyviä! Voisin tehdä myös herkullisen täytetyn voileivän, majoneesia, kasviksia, kinkkua, juustoakin ehkä... Tai munakkaan, kasvismunakas olisikin herkullista ja valmistuisi nopeasti! Ja juuri luin jostain ketjusta linssimuhennoksesta, alkoi tehdä mieli dahlia, vaikka se mielestäni onkin enemmän talviruoka. Nyt on kyllä nälkä!

Minä siis herkuttelen JOKA PÄIVÄ, ja kaikki ruuat teen itse. He, jotka ovat ruokiani maistaneet, tulevat uudelleenkin syömään. Siskonmies tykkää erityisesti juustokakuistani, miehen veli syö lasagneani suuria annoksia ja isäni tykkää keitoistani. Sisko taas syö mielellään mitä tahansa makeaa mitä leivon/kokkaan, veljenvaimo pitää feta-pinaattipiirakasta, jota leivon laktoosittomana häntä varten (hän EI pidä karjalanpiirakoista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi