Mies, voisitko seurustella itsesi painoisen naisen kanssa?
Kommentit (24)
En. Puoliso painaa n.puolet siitä mitä itse painan.
En, mutta jos vaimoni paisuisi 93 kiloiseksi, niin sitten toki :)
Vierailija kirjoitti:
En, mutta jos vaimoni paisuisi 93 kiloiseksi, niin sitten toki :)
Mä kyl sanoisin asiasta vaimolle jo kauan kauan ennen tota valaspainoa, että kannattas tehä asialle jotakin. Ihan hänen ja oman terveyden vuoksi.
105, jossa itselleni jo liikaa ja vaimo 15cm lyhempi, joten en. Mutta sitten kun oon laihtunut normaalipainoon, niin aika lähelle olemme samanpainoisia, ellei vaimokin laihdutus....
Entä jos jotkut suomalaiset miehet ovat pienikokoisia ja painavat vähän? Naisella taas voi olla ylipainoa vähän. Ei synny matchia.
Jos ei painaisi saman verran tai enemmän niin olisin jo huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos jotkut suomalaiset miehet ovat pienikokoisia ja painavat vähän? Naisella taas voi olla ylipainoa vähän. Ei synny matchia.
Naisen ei tarvi olla edes ylipainoinen niin jo on pienikokoiselle miehelle liikaa.
Miks näitä "En" vastauksia alapeukutetaan?
Lihavat alapeukuttaa niitä kuten aina
Voisin seurustella, mutten harrastaisi seksiä hänen kanssaan.
Näin kaikkiruokaisia miehet ovat. Naisen pitäisi varmaan painaa maksimissaan 50 kg, vaikka olisi 180 cm pitkä.
No minä painan enemmän kuin mies, taatusti. Olen kyllä aistinut etten oikein kelpaa. Mies vaikuttaa olevan anorektikko, ei syö päiväkausiin oikein mitään.
Minä jaksan kantaa häntä, hän ei minua, eikä pärjää edes kädenväännössä tämä urheilija.
63kg eli kyllä, olisi ihana ja hoikka nainen.
Itse painan 75kg. Riippuu ihan naisen pituudesta ja lihaksista onko tuo hyvä vai huono paino.
En.