Treffi-ilmoituksessa pyydetään huolenpitoa
Luin juuri ulkoisesti kiinnostavan naisen treffi-ilmoituksen, jossa pääviesti on se, että hän toivoo kohteliasta käytöstä ja huolenpitoa. Mitenkähän noihin pitäisi suhtautua? Aitoa ja kaunista hyvän suhteen odotusta, suhteissaan pettyneen itsestäänselvyyksien purkua vai jotain muuta?
Kauheaa, en kai vain ole tullut kyyniseksi?
Kommentit (39)
Tarkoittaa sitä että etsii miestä joka katoaa viikoiksi ryyppyreissuilleen (sulkien puhelimen), jotta hän saa odottaa kotona huolesta soikeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en lähtisi selvittämään tuota yhtään enempää. Haluan tasa-arvoista, aikuista seuraa, en ketään huolettavaa.
Tasa-arvo on sitä, ettei huolehdita toisista lainkaan?
Kyllä minä ainakin haluan huolenpitoa kumppaniltani siinä missä minä huolehdin myös hänestä.
Laittaisitko sitä treffi-ilmoon?
Jos minulle minusta huolehtiminen ja huomioiminen olisi tärkeää niin tottakai. Joillekkin se on tärkeämpää kuin toisille. Ja miehillä tuntuu sellaisen huolehtimisen ja tunteiden näyttäminen usein olevan jopa vaikeaa, niin hyvähän se on heti treffiprofiilissa näyttää, ettei yrmy-Esa sovi tälle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä kysyä itseltään, onko itse etsimässä tasa-arvoista parisuhdetta vai huolto-/hoivasuhdetta.
Sanat kannattaa valita fiksummin. Huolenpito voi olla pelkkää empaattisen ihmisen hakua ja tuollaisella kysymyksellä ei kyllä pääse jatkoon siinä mielessä.
Tietyn tyypin miehet eivät kykene empatiaan, joten yrittää karsia näitä pois. Jos ei oikeasti ole pehmeää puolta niin ei ota tuollaiseen yhteyttä.
Kerran oli ruma hirveä mies etsimässä superkaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en lähtisi selvittämään tuota yhtään enempää. Haluan tasa-arvoista, aikuista seuraa, en ketään huolettavaa.
Kyllä minä ainakin haluan huolenpitoa kumppaniltani siinä missä minä huolehdin myös hänestä.
Jos minulle minusta huolehtiminen ja huomioiminen olisi tärkeää niin tottakai. Joillekkin se on tärkeämpää kuin toisille. Ja miehillä tuntuu sellaisen huolehtimisen ja tunteiden näyttäminen usein olevan jopa vaikeaa, niin hyvähän se on heti treffiprofiilissa näyttää, ettei yrmy-Esa sovi tälle henkilölle.
"Jos minulle minusta huolehtiminen ja huomioiminen olisi tärkeää niin tottakai"
Miten voi olla ettei nämä ole tärkeää?
Se selviää. jos kysyt häneltä itseltään mitä hän sillä tarkoitti. So simple...
Vierailija kirjoitti:
Se selviää. jos kysyt häneltä itseltään mitä hän sillä tarkoitti. So simple...
Hmm. Luuletko että vastaa suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos minulle minusta huolehtiminen ja huomioiminen olisi tärkeää niin tottakai"
Miten voi olla ettei nämä ole tärkeää?
Siis ovathan ne varmasti tärkeitä, mutta eri ihmisille ne ovat eri tavalla ja tasolla tärkeitä. Minulle esimerkiksi rauhallinen, absolutisti ja luotettava mies on tärkeämpi, kuin jatkuvaa huolenpitoa tarjoava mies.
Prinsessa joka on tottunut saamaan kaiken eteensä hopeatarjottimella. Ehkä välillä voi antaa jopa seksiä vastineeksi, mutta todennäköisesti käyttää seksiä vaan keinona saada asioita.
Vierailija kirjoitti:
Normaali naisen toive turvallisuudesta. Ei muuta erikoista.
Näin minäkin tulkitsen. Ei kuitenkaan ole mikään itsestäänselvyys, että mies siihen kykenee.
Naisen entinen heila on ollut moukka, jota ei kiinnosta naisen hyvinvointi. On tajunnut haluavansa huolehtivamman, välittävämmän kumppanin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali naisen toive turvallisuudesta. Ei muuta erikoista.
Näin minäkin tulkitsen. Ei kuitenkaan ole mikään itsestäänselvyys, että mies siihen kykenee.
Sama. Jos olisi kyse nuoresta etsimässä sugardaddya, ilmoitus olisi varmasti vähän toisin painotuksin
Vierailija kirjoitti:
En olisi varmaankaan missään ilmoituksessa maininnut huolenpitoa, en ole koskaan ajatellut sellaista kaipaavani, mutta olen kyllä onnellinen, kun minulla on huolehtivaisin puoliso ikinä Rahaan se ei liity millään tavalla, mutta välittämiseen sitäkin enemmän. Hän tarjoutuu oma-aloitteisesti viemään koiraa ulos, jos tietää minulla olevan paljon töitä (koira on minun vastuullani vaikka se on yhteisesti otettu); hän halusi ennen etätyöaikaa kävellä kanssani aamuisin bussipysäkille ja iltapäivisin tuli usein sinne vastaan; hän on tehnyt minulle monta kukkapenkkiä ja kääntänyt kasvimaata, kuskannut minua pikkutunneilla lentokentälle tai ollut siellä vastassa jne.
Mutta jos sana herättää sinussa noin negatiivisen reaktion niin ei ehkä kannata ryhtyä ottamaan selvää.
Heh, olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi, mutta montako vastausta luulisitte sellaisen miehen saavan, joka ilmoittaisi treffiprofiilissaan kaipaavansa huolenpitoa. Olisitko itse vastannut sellaiseen?
Jos ei halua rahaa, eikö olisi voinut suoraan sanoa sen, ettei tule väärinkäsityksiä?
Vierailija kirjoitti:
En olisi varmaankaan missään ilmoituksessa maininnut huolenpitoa, en ole koskaan ajatellut sellaista kaipaavani, mutta olen kyllä onnellinen, kun minulla on huolehtivaisin puoliso ikinä Rahaan se ei liity millään tavalla, mutta välittämiseen sitäkin enemmän. Hän tarjoutuu oma-aloitteisesti viemään koiraa ulos, jos tietää minulla olevan paljon töitä (koira on minun vastuullani vaikka se on yhteisesti otettu); hän halusi ennen etätyöaikaa kävellä kanssani aamuisin bussipysäkille ja iltapäivisin tuli usein sinne vastaan; hän on tehnyt minulle monta kukkapenkkiä ja kääntänyt kasvimaata, kuskannut minua pikkutunneilla lentokentälle tai ollut siellä vastassa jne.
Mutta jos sana herättää sinussa noin negatiivisen reaktion niin ei ehkä kannata ryhtyä ottamaan selvää.
Miehenä sitä toivoisi olevan juuri näin. Ei vaadita vaan ilahdutaan, kun saan auttaa ;) Toi ymmärrän, jos naisella on oikein huonoja kokemuksia. Näin ehkä saa karsittua sen "nainen haluaa vain elätettäväksi" miesjoukon pois.
Ennenkuin muutettiin avokin kanssa yhteen niin hän pyysi myöskin huolenpitoa. Vapaasti käännettynä: Huolehdi sinä minusta niin minä huolehdin myös sinusta.
Asialla on varmaankin monta merkitystä. Minun mielestäni se on tavallaan pyyteetöntä välittämistä, auttamista ja myös rakastamista. Sitä tässä meidän tapauksessa tarkoitettiin koska me molemmat ollaan pärjätty ja pärjätään elämässä myös ilman huoltajaa ja huolehtijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista en saanut sellaista vaikutelmaa, siksi haluaisin uskoa tuota mitä juuri sanoit. Sitä on vaan nettideittien kanssa jotenkin kyynistynyt, kun oikein mikään ei täsmää. Nimet on eri, kuvat on vanhoja, tekstit ei vastaa puheita jne.
Ap
Asia selviää vain kun otat häneen yhteyttä. Sehän ei vielä takaa, että hän kiinnostuu. Kiinnostuminen ei takaa, että koskaan etenisitte edes tapaamiseen saakka. Tapaaminen ei takaa, että välillenne syntyisi suhde. Suhteen syntyminen ei takaa, että hän olisi loppuelämäsi elämänkumppani.
Huh, näinhän se menee. Vieläkö sitä jaksaisi/uskaltaisi? Joka pettymys syö osan sydäntä.
Ap
Jos et jaksa ja uskalla niin miksi ylipäänsä olet jossain deittipalvelussa?