Ostin eilen toppahousut. Miten sinä olet varautunut tulevaan talveen?
Kommentit (38)
Paikkaan 10 vuotta sitten ostamani toppahousut. : (
Hassu aloitus. Hymähtäisin, jos jaksaisin.
Olen kerännyt pahvilaatikoita, joilla saa vuoratuksi asuntoa lämpimämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerännyt pahvilaatikoita, joilla saa vuoratuksi asuntoa lämpimämmäksi.
Ja jos joudut kadulle, sulla on pahvilaatikko valmiina.
Olen aikuinen, joten ainakaan en käyttämällä toppahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyöräilen työmatkat vuoden ympäri ja joskus on niin kylmä, että toppahousut on tullut tarpeeseen. Ei niitä tehtäisi aikuisille, jos aikuiset ei niitä käyttäisi.
Lausuin kiitokset viime talvena tarjouksesta ostetulle talvimakuupussille, jossa voi köllötellä jopa -25 pakkasasteessa.
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä kutsut niitä housuja, jotka puet laskettelurinteeseen?
Olen myös katsellut toppahousuja sekä talvikenkiä nyt kesällä kun niitä on alessa ja hinnat nousevat ensi talvena, mutta en ole vielä löytänyt mieleisiä. Onneksi entiset on vielä käyttökuntoisia kun vähän paikkaa kuluneita kohtia. Ai niin ja kenkiin laitettavia liukuesteitä olen myös aikonut ostaa, kun viime talvi oli pääkallokeliä kuukausien ajan ja silloin liukuesteet yms. loppuivat kaupoista. Harmi kun niitä ei ole ollut missään alessa.
Lisäksi olen hankkinut sellaiset ruokavarastot ettei eräitä säilyviä elintarvikkeita tarvitse ostaa ennen kevättä. Olen jopa harkinnut hieman makuupussin ostamista siltä varalta jos tulee pidempiä sähkökatkoja tms. ettei varmana tule kylmä. Toisaalta tarpeen tullen tarkenen niissä toppahousuissa ja untuvatakissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä kutsut niitä housuja, jotka puet laskettelurinteeseen?
En tiedä edellisesti, mutta lasketteluhousuiksi minä kutsun omiani. Ne ovat softshelliä. Toppahousut ovat vähän erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pyöräilen työmatkat vuoden ympäri ja joskus on niin kylmä, että toppahousut on tullut tarpeeseen. Ei niitä tehtäisi aikuisille, jos aikuiset ei niitä käyttäisi.
Mutkun naapurin pojat nauraa
Olen varastoinut hieman lunta keväällä pakastimeeni, joten saan ainakin valkean joulun.
Pitäisi laittaa talven hiilet tilaukseen, kyllä se syksy talvesta puhumattakaan sieltä tulee vaikka vielä saakin lämmöstä nauttia.
Ostin itis sittari toppatakin pitkän tarjous hintaan 40 e. viimeviikolla. Varastossa n toimivat hyvät toppahousut odottamassa pakkasia,kuin villa sukat,ymm. Talvikenkiä 2 paria kaupunki kävelyyn ,soppailut ym.Kuomat ostettava talveen perinteisen ulkona likkumiseen. Kestivät 2 talvea edelliset kun olen ulkoilija,pitkän matkan kävelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkun naapurin pojat nauraa
Ei Igor naura vaan toivoisi itselleenkin lämpimiä toppahousuja.
Tein sylillisen klapeja ja ostin lämpökynttilän.