Ostin eilen toppahousut. Miten sinä olet varautunut tulevaan talveen?
Kommentit (38)
Itse en niinkään murehdi lämmöstä koska villakerrastoja ym löytyy jo ennestään ja viileässä nukun muutenkin paremmin.
Sen sijaan valo on ongelma eli vaikka kynttilänvalossa onkin kiva välillä fiilistellä niin ei siinä oikein näe tehdä mitään. Ja kohta on oikeasti pimeää kuin mörön peessä suurimman osan vuorokaudesta.
Kerään kirjastossa käydessä tyhjät WC-paperihylsyt yleisestä vessasta. Hylsyistä saa nuotion sytykkeitä.
Mullapa on pilkkihaalarit. Ja kyllä, olen käyttänyt niitä myös työmatkalla kun vituttaa kerrospukeutua. Niistä kuoriutuu kuin perhosentoukka.
Jep, käyn pilkilläkin.
Täytynee kiertää naapurustossa lauluryhmän kanssa pyytämässä "tähteeni kynttilän pätkää".
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen, joten ainakaan en käyttämällä toppahousuja.
En tiennytkään, että toppahousujen käyttö on aikuiselta kielletty.
Harjoitin aamulla keräilytaloutta marjoja sankooni noukkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että toppahousujen käyttö on aikuiselta kielletty.
Se on ns. kirjoittamattomia sääntöjä, jotka pitäisi tietää lukematta tyylioppaita. Pilkkiharrastus on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerään kirjastossa käydessä tyhjät WC-paperihylsyt yleisestä vessasta. Hylsyistä saa nuotion sytykkeitä.
Nykyisin WC-paperihylsyt on tehty sellaisiksi että ne hajoavat samalla tavoin vedessä kun vessapaperia.
Ostin yhden suunnan lipun pois täältä.
Minä ostin viime viikolla alennuksella Dressmannista uudet tummanharmaat farkkushortsit sopuhintaan 20 euroa (oikea hinta 50 euroa). Käytin niitä viimeksi tänään kauppareissulla Lidlissä.
Ns. kunnon talvi pakkasineen alkanee vasta joulun tienoilla tai tammikuussa ja marraskuu luultavasti muistuttaa enemmän vetistä syksyä räntäsateineen ilman pysyvää lunta.
Vierailija kirjoitti:
Viime talvena oli kylmimmillään -30 astetta täällä pohjoisessa, joten todellakin oli toppahousuille tarvetta. Lisäksi kun teen ulkotöitä vuoden ympäri, niin on niitä toppahousuja tullut Helsingissäkin vielä toukokuussa käytettyä (12 tuntia merituulessa). Lisäksi vapaa-ajalla tulee lasten kanssa ulkoiltua paljon ja paljon mukavampaa se on, kun ei palele.
Keräsin paljon käpyjä, myyn niitä talvella henkeni pitimiksi niille, joilla on kotona tulisija. Elleivät mene kaikki kaupaksi, laitan loput koristeiksi kynttilävadille.
Laitan lintulaudan paikoilleen, jotta saan kissani ruokituksi.
Heitän pressun katolle ennen syyssateita.
Hankin uuden makuupussin. Villasukkia on valmiiksi tehtynä varmaan 100 paria. Osa polvimittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Keräsin paljon käpyjä, myyn niitä talvella henkeni pitimiksi niille, joilla on kotona tulisija. Elleivät mene kaikki kaupaksi, laitan loput koristeiksi kynttilävadille.
Perheen lapset voivat leikkiä jouluna käpylehmillä ja jälkiruuaksi voi tehdä käpykakun.
Tilasin muutaman ladattavan design valon, jotta ei tarvitse olla vain kynttilöiden varassa. Ovat tosi kivan näköisiäkin vielä.
Luulin, että toppahousut ovat nolot jo kolmasluokkalaisten mielestä.