Tänään naudasta tehtyä pataruokaa pottumuusin, puolukkahillon ja punajuurien kera
Kommentit (15)
Voi äpyli parka. Ei saanut elää elämänsä aikuiseksi koskaa.
Riisiä ja vihanneksi koska rahat loppu
Tonnikalapastaa tai joitain vegaanista, en tiedä vielä.
Wilhelmiä ja Pirkan maustettuja tikkuperunoita sekä tomaattia. Oli niin pahaa, että heitin puolet pois.
Olin aikonut tehdä kesäkurpitsa-purjo-perunasosekeittoa, mutta olen unohtanut sauvasekoittimen mökille joten täytyy keksiä jotain muuta.
Tuo ap:n ruoka vaikuttaa turhan hienolta ja raskaalta elokuun lopun maanantain ruoaksi. Tuo kuulostaa enemmän loppusyksyn ja talven ruoalta, eikä todellakaan miltään maanantain ruoalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap:n ruoka vaikuttaa turhan hienolta ja raskaalta elokuun lopun maanantain ruoaksi. Tuo kuulostaa enemmän loppusyksyn ja talven ruoalta, eikä todellakaan miltään maanantain ruoalta.
No nyt itse ajattelet turhan hienosti. Ihan normaalia arkiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen ruokahan tuo on.
Perunoita, silliä ja kananmunakastiketta
Aika talvista muonaa ap:lla, mutta onhan se ok, jos syöjät tykkää.
Itse kun elän yksikseni, saan aina päättää, mitä pöydässä on. Kesällä perusruokana uudet perunat ja savulohi tai muu kala + kasviksia. Hellepäivinä salaatti, tänään kreikkalainen.
Meillä on karjalanpaistia riisillä. Taitaa olla vielä puolitoista kanapihviäkin.
Seuraavaksi poropiirakka ja salaattia.
Lounaaksi on jäljellä tulista curry-kookosmaito-kanakeittoa.
Otin sulamaan palan kylmäsavulohta, siitä vois tehdä täytteen munakasrullaan. Ja sitä sitten riittää huomiseksikin.
Löysin pakastimesta myös kauranuro-piirakkataikinan: jotain happamia marjoja ja kondensoitu maito siihen päälle. A vot, tulee hyvää.
Popsinakkeja josta keittoon S-marketin halvat pussikeittovihannekset. Itse tehtyä leipää. Hinnaksi alle euro/pv. Hyvää ja halpaa. Päälle vitamiinit tietysti.