Haluaisin harrastaa seksiÀ miehen kanssa jolla on iso kulli.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Olin treenaamassa, kÀyn vielÀ himokkaana.
Ap
Laita nyt viestiÀ, pikaisesti, tuolle osoitteensa antaneelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muuten joku toinen kullin puutteessa oleva vie kalun nenÀn edestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap:lle oli jumppa kullia ja nussimista tÀrkeÀmpÀÀ. SÀÀlittÀvÀ tÀti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miesten kannattaisi muistaa, ettÀ ensin tulee mies, sitten vasta kullin merkitys. Ei toisin pÀin. Jos mies on m.ulkku ei isolla kalullakaan tee mitÀÀn. Toisekseen naisen orgasmissa muut tekijÀt, ihan mies osaaminen jnee tekee 90% ja kalun iso koko loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miesten kannattaisi muistaa, ettÀ ensin tulee mies, sitten vasta kullin merkitys. Ei toisin pÀin. Jos mies on m.ulkku ei isolla kalullakaan tee mitÀÀn. Toisekseen naisen orgasmissa muut tekijÀt, ihan mies osaaminen jnee tekee 90% ja kalun iso koko loput.
Tulee tÀssÀ yhteydessÀ muistuttaa ettÀ ap halusi isoa kullia; ei koko miestÀ.
Ota tÀmÀ nyt opiksesi ja hÀpeÀ 1h 45min.
Selvisit helpolla, pelkÀllÀ nuhtelulla!
M48, guru
Miten et ole muka saanut isoa?
Mulla ei ole paljoa muita ollutkaan.
Oikeasti iso ei kyllÀ ole kovin kÀytÀnnöllinen vaan aika kamala kokemus, keskivertopenis on parempi.
No jos haluaa galleriasta valita niin alastonsuomi ja huudat kikkelikuvan kommenttiin ettÀ haluat tota niin varmasti saat. Ei oo niin vaikeeta
ExÀn joskus mietti ÀÀneen miltÀ tuntuisi saada oikein isoa. Ehdotin ettÀ jos et ole saanut niin kokeile. Aihella joskus fantasioitiin seksin yhteydessÀ. Lopulta aloin salaa katselemaan jos löytÀisin jonkun isokullisen sopivan miehen. Viimein löysin ja kerroin exÀlle ettÀ nyt olisi tiedossa jos haluaa kokeilla.
Varasin huoneen viikonlopuksi, lupasin poistua kolmeksi tunniksi pÀivÀllÀ kun mies tulee.
exÀ oli innoissaan, mutta kun hetki oli lÀhellÀ aikoi jo perua koko jutun.
Lopulta kuitenkin poistuin huoneesta ja exÀ jÀi odottelemaan miestÀ.
En tiedÀ kumpi meistÀ lopulta jÀnnitti enemmÀn, mutta tapaaminen oli onnistunut.
ExÀ sai 19/6 kullista kaksi kertaa spermat sisÀÀn. Kerroin ettÀ olisi ollut kiva olla kolmantena
ja nÀhdÀ kun hÀntÀ naidaan isolla.
ExÀ jÀrjesti seuraavan tapaamisen yllÀtyksenÀ minulle. ExÀ lÀhti kÀymÀÀn autolla ja tulikin
tÀmÀn kaverin kanssa takaisin. Tapailtiin kolmestaan parin vuoden ajan naitiin kimpassa. ExÀ tykkÀsi HyvÀt muistot jÀi.
Erottiin vuosien kuluttua muista syistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Erottiin vuosien kuluttua muista syistÀ.
NÀissÀ tarinoissa erotaan aina muista syistÀ.
Ottiko se ap nyt yhteyttÀ mahtimelaan?
Vierailija kirjoitti:
Ottiko se ap nyt yhteyttÀ mahtimelaan?
Miten on, metsa67, löytyikö inboksistasi muita yhteydenottoja kuin miehiltÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
NÀÀ on niitÀ henkilökohtaisia mieltymyseroja. Itselle kalun koko on nautinnosta sen 90 % ja muu sitten 10 %. En myöskÀÀn voisi seurustella kivan miehen kanssa jolla on epÀsopiva kalu. Haluan saada tarpeeni tyydytettyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
NÀÀ on niitÀ henkilökohtaisia mieltymyseroja. Itselle kalun koko on nautinnosta sen 90 % ja muu sitten 10 %. En myöskÀÀn voisi seurustella kivan miehen kanssa jolla on epÀsopiva kalu. Haluan saada tarpeeni tyydytettyÀ.
Eli sulle kelpaa iso kaluinen mulkku.
Kun nainen pelkistÀÀ miehen isoksi kulliksi seksihaaveissaan tulee ylÀpeukkua. Jos mies pelkistÀÀ naisen seksihaaveissaan isoiksi rinnoiksi, timmiksi kropaksi, terhakaksi pepuksi tms. alkaa paskamyrsky.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen pelkistÀÀ miehen isoksi kulliksi seksihaaveissaan tulee ylÀpeukkua. Jos mies pelkistÀÀ naisen seksihaaveissaan isoiksi rinnoiksi, timmiksi kropaksi, terhakaksi pepuksi tms. alkaa paskamyrsky.
No se on naisen esineellistÀmistÀ!!!
Palataan itse aiheeseen.
Vastasiko ap tarjoukseen?
Vierailija kirjoitti:
Palataan itse aiheeseen.
Vastasiko ap tarjoukseen?
MinÀkin palaan. Miten on, metsa67, löytyikö inboksistasi muita yhteydenottoja kuin miehiltÀ?
Ei munkaa vaimo tarvii jÀtti kullia, vÀlillÀ nautinnollista seksiÀ, omassakin ihan riittÀvÀsti saa orkkua, vaikka kyllÀ vieras kulli kiihoittaa ja siitÀ puhuminen saa sormet pilluun, ja on tunnustanut, ett joku nais mua vaikka jossain tai kimpassa, sekin kihottaa vaimoa, ett mun kulli ois toisen naisen pillussa
EivÀt miehen genitaalit noin toimi!
Sinulla on laskimovaiva ja suonikohjut turvoksissa.
Hae apua ennen kuin on koko kulli kuoliossa.