Miksi mies ei usko kerrasta että tapaaminen ei onnistu?
Mies jankkaa ja laittaa viestiä että: "miksi ei?"
Vasta tutustumme, viestien sisältö on sitä luokkaa että alkaa ahdistaa.
Olen myös sanonut miehelle, että on kiire enkä nyt ehdi. Mikä on totta. Mies voivottelee, eikä tajua hidastaa. Miksi mies luulee jo, että olemme suhteessa.
Kommentit (15)
Estä. Onhan puhelimessa estä toiminto
Sano suoraan ettet halua tavata, ja poista numero. Mitä itse vetkuttelet tuollaisilla en ehdi -lässytyksillä?
No se ei vaan tajua. Itse jättäisin asian siihen ja odottaisin naisen aloitetta tapaamiselle.
Mies narsisti. Katkaise kaikki välit.
Ihmettelen turhan lässyttäjiä. Monissa luureissa on blokkaus toiminto. Klik!
Rauha saapui.
Laita estoon, jos ei kerran hyvällä usko. Vaikuttaa siltä, että mies voi olla ongelmallinen jos vielä tapaatte.
Mikset sano suoraan vaan roikotat löysässä hirressä? Tuhlaat molempien aikaa.
Katkaise kaikki yhteydet siihen riippakiveen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö huolestua, jos on narsisti magneetti. 😅
Ap
Aloittaja: emme me tiedä, kysy siltä mieheltä äläkä meiltä.
Ehkä ei kannattais viestitellä ihan kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö huolestua, jos on narsisti magneetti. 😅
Ap
Kyllä se itsetutkiskelu ois ehkä paikallaan. Lienet itsekin aika huomionkipeä. Et sä muuten ois tota juttua tänne kirjoittanut.
Minulle tuo jankkaus on varoitusmerkki. Osa ihmisistä on takertuvia jankkaajia. Jos miehessä paljastuu sellaisia piirteitä jo nyt, niin pian huomaat, että kyseiset asiat ärsyttävät sinua vielä enemmän.
Mies voi hetkeksi rauhoittua, kun sanot tarpeeksi napakasti, mutta silti hän on jankkaaja, ja riehaantuu aina uudelleen ja uudelleen. Usko pois. On kokemusta.
Lisäksi hänellä on todennäköisesti myös tapana kiukutella , jos ei saa tahtoaan läpi jankuttamalla. Todellinen miesvauva siis.
Joku kysyi, miksi toimittaa löysässä hirressä. Jankkaaja ei usko, vaikka sanoo, että meistä ei tule paria. En ole kiinnostunut sinusta. En ole ihastunut. Siitä huolimatta jankkaaja hiipii lähemmäs. Laittaa viestiä kaverina. On hetken rauhallinen ja sitten taas takertuu kiinni.
Normaali, empaattinen ihminen ei mielellään estä ihmisiä noin vain, sehän on tosi satuttavaa. Yleensä ihmiset sitäpaitsi ymmärtävät, kun sanoo, että ei kiinnosta. Jankkaajalle saattaa kyllä joutua laittamaan eston, jos ei muuten osaa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Estä. Onhan puhelimessa estä toiminto
No joo, mutta viestit pääsevät silti läpi.
Ap
Siksi kun naiset valehtelevat niin usein.