Mieheni kertoi juuri pettäneensö minua exänsä kanssa
Itken ja tärisen järkytyksestä. Istun autossa ja otin diapamia ja viiniä sekaisin 10min sitten. 6 vuoden suhde takana ja nyt kertoi pettäneensä mua 3 viikkoa sitten. Ei kuulemma enää omatunto kestänyt pitää asiaa sisällään..
En tiedä mitä ajatella. Enpä olisi osannut odottaa tämmöistä uutista kun kaikki on tuntunut luistavan hyvin suhteessamme. Onko ero ainoa vaihtoehto? Rakastan mutta en tiedä onko minusta jatkamaan. Onko täällä pettämistä kokeneita paikalla? Mitä te olette mieltä? Sanoi että tunteita ainoastaan mua kohtaan ja alkoholin piikkiin kuulemma meni. Oli mennyt auttamaan saunan maalaamisessa ja olivat nauttineet alkoa samalla ja homma johti sänkyyn.. Olen paniikissa. Onneksi kohta helpottaa....
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla tiedät että eksät on eksiä eikä sun kuulu antaa miehesi tehdä yhtään mitään eksän kanssa, ei edes maalata saunaa. Tyhmästä päästä saa kroppa kärsiä.
Ihan kun siihen jotain lupaa tarvittaisiin. Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Mieheni ei tee yhtään mitään sen eksän kanssa ja tietää sen varsin hyvin. Sinä taas olet vauvapalstalla runccaava inselipelle, joka ei naista tule milloinkaan saamaan. Ylikselle vaan itkemään, munaton pelle.
Mennyvittuun. Käydään miehesi kanssa kimpassa nussimassa sen exää aina viikonloppuisin. On kuulemma paljon kireämpi pillukin kuin sun löysä messuhallis.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ap ainakaan enempää juo bentsojen päälle!!!
Jos siltä tuntuu, niin ota yötä vasten toinen että saat nukutuksi.
Tunteet on pinnassa, ota aikaa ajatuksilles.
Oletan, että mies on pahoillaan ja ihan itse on jo katkaissut välit tuohon exään?
Miksi mies olisi pahoillaan kun ei ole mitään väärää tehnyt?
0/5, tarinaan on laitettu liikaa dramaattisia merkkejä kuten teki amber heard. Jos olisit järkyttynyt ja ottanut lääkettä, viiniä olisit ystäväsi luona tai sitten ystävällesi soittanut.
Monta merkkiä mistä näkee että tarina on trolli tai todellakin provo.
Parempia tarinoita odottelessa!
Älä nyt ap ainakaan enempää juo bentsojen päälle!!!
Jos siltä tuntuu, niin ota yötä vasten toinen että saat nukutuksi.
Tunteet on pinnassa, ota aikaa ajatuksilles.
Oletan, että mies on pahoillaan ja ihan itse on jo katkaissut välit tuohon exään?