Mieheni kertoi juuri pettäneensö minua exänsä kanssa
Itken ja tärisen järkytyksestä. Istun autossa ja otin diapamia ja viiniä sekaisin 10min sitten. 6 vuoden suhde takana ja nyt kertoi pettäneensä mua 3 viikkoa sitten. Ei kuulemma enää omatunto kestänyt pitää asiaa sisällään..
En tiedä mitä ajatella. Enpä olisi osannut odottaa tämmöistä uutista kun kaikki on tuntunut luistavan hyvin suhteessamme. Onko ero ainoa vaihtoehto? Rakastan mutta en tiedä onko minusta jatkamaan. Onko täällä pettämistä kokeneita paikalla? Mitä te olette mieltä? Sanoi että tunteita ainoastaan mua kohtaan ja alkoholin piikkiin kuulemma meni. Oli mennyt auttamaan saunan maalaamisessa ja olivat nauttineet alkoa samalla ja homma johti sänkyyn.. Olen paniikissa. Onneksi kohta helpottaa....
Kommentit (44)
En tekisi mitään hätäisiä ratkaisuja, lapsenkaan takia. Etenkin, jos mies osoittaa aidosti katumusta. Mutta toista kertaa en katselisi läpi sormien.
Kohta sun äitis laittaa alotuksen, että lapsi otti viinaa ja diapamia ja on nyt sairaalassa.
Mulla nyt ei tulis mieleenkään tulla tänne avautumaan.
Hyvä ap! Lisää vaan pameja ja viiniä koneeseen, sillä siitä selviää.
You go girl!
Vastuullinen äiti, kun 4v lapsi löytyy ja sunnuntaina kiskotaan alkoholia ja bentsoja sekaisin pienen vastoinkäymisen jälkeen. Mahtava homma, ei herranen aika sentään...
Vierailija kirjoitti:
Vastuullinen äiti, kun 4v lapsi löytyy ja sunnuntaina kiskotaan alkoholia ja bentsoja sekaisin pienen vastoinkäymisen jälkeen. Mahtava homma, ei herranen aika sentään...
No kai se isä voi nyt lastaan katsoa? Ap on varmaan hoitanut osansa silloin, kun isi maalaili exän kanssa.
Vietä yö vaikka hotellissa ja aamulla haet lapsen ja menet vaikka äitisi/siskosi/ystäväsi luo vähäksiaikaa pohtimaan asiaa rauhassa. Tai pyydät miestä lähtemään. Pitäkää tauko ja miettikää jatko sitten.
Aloititko seukkaamisen ukon kanssa silloin kun se oli vielä eksän kanssa? Eli pettikö sun kans sitä eksää? Petturin kun ottaa, tulee aika todennäköisesti itsekin petetyksi.
Kuinka pitkään miehesi eleli sinkkuna ennen kuin te aloititte suhteen? Ja mikä on se syy, kaveeraa vielä noin paljon eksän kanssa?
Ja ihan itsehän sinä päätät jatkosta, ei mies vaan sinä itse. Ero ei ole maailmanloppu ja nappien syöminen ei auta.
Diapamia ja viinaa sekaisin? Voi olla, että sinulla on isompiakin ongelmia kuin miehesi pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta sun äitis laittaa alotuksen, että lapsi otti viinaa ja diapamia ja on nyt sairaalassa.
Tai että on hyvissä mielin vaikka mies petti :O
Käyttivätkö kondomia vai onko sekin unohtunut alkohuuruissa?
Ihme nillitystä pienistä jutuista. Seksiä se vaan oli.
Miisa, nuorgam/hesa, polyamoorikko
Kertoiko tuolloin menevänsä auttamaan eksää? Jos ei, niin ei ollut viattomat aikeet. Ja kyllähän aikuinen ihminen tietää mitä tekee jos kahdestaan juo alkoholia entisen kanssa.
Ei ole kenenkään asia olla päästämättä puolisoa menoilleen. Ei aikuista voi vahtia ja määräillä. Suhteen luottamus perustuu siihen että noin ei tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme nillitystä pienistä jutuista. Seksiä se vaan oli.
Miisa, nuorgam/hesa, polyamoorikko
Holtittoman känniseksin seurauksena voi kuitenkin tulla mukula ja elarit. Seksiä sekin vaan edellytti. Sinullekin tiedoksi, että ainoastaan kohdun poisto takaa 100%:n ehkäisyn.
Vieläkö joku jaksaa yllättyä siitä, että miehet pettää jos vain mahollisuuden saavat.
Ai ei ole enää tunteita, mutta meni saunaa maalaamaan ihan vain kun se on miehesi harrastus? Hah.