Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi juuri pettäneensö minua exänsä kanssa

Vierailija
21.08.2022 |

Itken ja tärisen järkytyksestä. Istun autossa ja otin diapamia ja viiniä sekaisin 10min sitten. 6 vuoden suhde takana ja nyt kertoi pettäneensä mua 3 viikkoa sitten. Ei kuulemma enää omatunto kestänyt pitää asiaa sisällään..

En tiedä mitä ajatella. Enpä olisi osannut odottaa tämmöistä uutista kun kaikki on tuntunut luistavan hyvin suhteessamme. Onko ero ainoa vaihtoehto? Rakastan mutta en tiedä onko minusta jatkamaan. Onko täällä pettämistä kokeneita paikalla? Mitä te olette mieltä? Sanoi että tunteita ainoastaan mua kohtaan ja alkoholin piikkiin kuulemma meni. Oli mennyt auttamaan saunan maalaamisessa ja olivat nauttineet alkoa samalla ja homma johti sänkyyn.. Olen paniikissa. Onneksi kohta helpottaa....

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ap lapsia?

Vierailija
2/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ap lapsia?

Yksi lapsi (4v) ja kolme oli haaveissa yhteensä, mutta sekin haave kariutui nyt..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jaksoit sentään jakaa asian tänne AV:lle. 👍

Vierailija
4/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiat selviävät hyvään suuntaan vielä. Ja ajatukset. On muillekin käynyt noita tilanteita vaikka kuinka paljon, kun kysyit. Erosta selviää ja kaikesta. Tulee eri näkökulmia asiaan. Hankala aluksi yleensä.

Vierailija
5/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän takia pidämme asiat omana tietonamme emmekä kerro kaikkea muille.

Vierailija
6/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan, jos ei olis mies puhunut koko asiasta mitään.

T. 3 kertaa vaimoa pettänyt huumesekoilujen takia, mutta ne on ollutta ja mennyttä ja en halunnut 10v suhteen valuvan hukkaan turhaan. Miksi kertoa? Mitä ihmeen hyötyä siitä on, muuta kuin kipua ja tuskaa sekä lasten menetys?

Vierailija
7/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani. Olen kokenut saman. Nyt juuri sun ei tarvi tehdä päätöksiä jatkosta, olet vaan ja huolehdit itsestäsi.

Vierailija
8/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
9/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika dramaattinen suhtautuminen täysin merkityksettömään tapahtumaan.

Vierailija
10/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pettää sitä sen kaverin ,veljen tai sun exän kanssa ja sitten lemppaat sen.

Vierailija
11/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt miehes vähän voimaantua kun halus parempaa.  Paremman tasa-arvon edestä.

Vierailija
12/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 3 kertaa vaimoa pettänyt huumesekoilujen takia, mutta ne on ollutta ja mennyttä ja en halunnut 10v suhteen valuvan hukkaan turhaan. Miksi kertoa? Mitä ihmeen hyötyä siitä on, muuta kuin kipua ja tuskaa sekä lasten menetys?

No kyllä nyt ap voi tehdä saman, silläse helpottaa

Vierailija
13/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Vierailija
14/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä nyt ap voi tehdä saman, silläse helpottaa

No totta kai voi, ei sitä mikään kiellä.

Vierailija
15/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla tiedät että eksät on eksiä eikä sun kuulu antaa miehesi tehdä yhtään mitään eksän kanssa, ei edes maalata saunaa. Tyhmästä päästä saa kroppa kärsiä.

Vierailija
16/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla tiedät että eksät on eksiä eikä sun kuulu antaa miehesi tehdä yhtään mitään eksän kanssa, ei edes maalata saunaa. Tyhmästä päästä saa kroppa kärsiä.

Ihan kun siihen jotain lupaa tarvittaisiin. Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
17/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, unohdit ne itkuntuhruiset silmät. Vai enkö mä vaan huomannut, kun en jaksanut kovin tarkkaan lukea tätä surkeaa aloitusta.

Vierailija
18/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat mömmöt ja vinkut pois ja jätät sen miehen. Kyllä se siitä.

Vierailija
19/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole selitys vaan veruke.

Vierailija
20/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun siihen jotain lupaa tarvittaisiin. Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Mieheni ei tee yhtään mitään sen eksän kanssa ja tietää sen varsin hyvin. Sinä taas olet vauvapalstalla runccaava inselipelle, joka ei naista tule milloinkaan saamaan. Ylikselle vaan itkemään, munaton pelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi