Saan nykyisin vähemmän tykkäyksiä ja reagointeja somejulkaisuihini, somen suosio laskemassa?
Vai onko minun tekemät jutut sitten nykyisin niin tylsiä ja ei kommentoinnin/reagoinnin arvoisia, hah.
Mites muilla onko teillä vähentynyt? Sinänsä asialla ei minulle ole niinkään väliä kun päivittelen someani vain joskus, maks kerran viikkoon eikä sometykkäykset ole kaikki kaikessa. Kieltämättä kävi kuitenkin mielessä että mikä päivityksissäni on nykyisin vikana kun ei ihmisiä enää tunnu kiinnostavan, tuntuihan se hyvältä jos sain vaikka 5 reagointia/kommenttia ig tarinaan, nykyisin hyvä jos yksi tulee. Enemmän alan kuitenkin kallistua sille kannalle että somen suosio on laskemassa ainakin omassa 28-55 vuotiaiden someklaanissa. Toisaalta ei ollenkaan huono juttu, olisi oikeastaan aika hyvä suuntaus, johan tämä onkin ollut jo aika monta vuotta pinnalla.
Kommentit (7)
Ei ihmiset jaksa enää tykkäyksillä kannustaa miljoonia "influenssereita". Mitä ne seuraajat itse siitä saa? On parempaakin tekemistä.
Jos haet tykkäisin, pitäisikö ihan mennä livenä ihmisten pariin?! Noi kaikki sosiaaliset mediat saisi lakkauttaa. Kyllä normi ihmiset menevät ihan itse ihmisten pariin ja siellä saa ne parhaimmat tykkäykset muilta ihmisiltä. Miksi hakea tykkäyksiä jossain sosiaalisessa mediassa kun voi ihan livenä nähdä ja KESKUSTELLA toiseen kanssa. Eiköhän säkin ihan muista jutuista saa niitä ilon ja onnen hetkiä kuin pelkän sosiaalisen median kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö joku oikeasti tuollaisia?
En nyt varsinaisesti MIETI, tuli vaan mieleen kun tein somejulkaisun. Eikä some ole elämäni keskiössä tai pyöri muutenkaan sen ympärillä. Hyvin voisin olla ilmankin, tykkään ottaa (omasta mielestä) visuaalisia valokuvia ja niitä sitten jaan joskus. Ap
Voihan se olla että ne harvat juttusi ja aiheesi eivät olekaan enää jostain syystä kiinnostavia.
Ei minunkaan jutuista tykätä, mutta en olekaan suosittu. 😁
Miettiikö joku oikeasti tuollaisia?