Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mies ei halua 'päästää' kaveriani konserttiin

Vierailija
21.08.2022 |

Olisi konsertti, joka kiinnostaisi meitä molempia. Kaverini mies keksii erilaisia syitä, miksi kaverini ei voisi/saisi lähteä konserttiin.

Minusta tuntuu, oikeasti kyse on miehen mustasukkaisuudesta. Tuntuu, kaverillani saisi olla menoja ilman miestä melko rajoitetusti. Kaverini tuntien mahdollinen mustasukkaisuus on täysin aiheetonta.

Tämän suuntaista on ollut aiemminkin.

Miten toimisit tilanteessani? Jotenkin tuntuu vaikealta ottaa asia esiin kaverini kanssa.

Mutta annanko asian vain mennä ohi? Että totean vain ok, kun kaverini ilmoittaa, hän ei pääse konserttiin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin kaverin samanlaiselle miehelle. Anna olla. Ihan oman turvallisuutesi tähden. Pikkujouluissa miehensä aikoi tulla päälle. Totesin ystävyyden olevan tässä.

Vierailija
2/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä auttaa ystävääsi havahtumaan miehensä epänormaaliin käytökseen. Menemisten rajoittaminen on sairasta ja ystäväsi kannattaa lopettaa suhde tuon miehen kanssa heti. Mies voi olla vaarallinen nyt tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen epävarmuutta. Etsi uusia ystäviä. Ehkä ystäväsi havahtuu, kun et jää odottelemaan.

Vierailija
4/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä auttaa ystävääsi havahtumaan miehensä epänormaaliin käytökseen. Menemisten rajoittaminen on sairasta ja ystäväsi kannattaa lopettaa suhde tuon miehen kanssa heti. Mies voi olla vaarallinen nyt tai myöhemmin.

Tietenkin pitää auttaa. Täytyy älytä lopettaa ajoissa. Tällaiset miehet vahtaa silmä kovana kuka on vihollinen. Ykskään poikkipuolinen sana niin oot saman tien seurannassa. Meillä toi läheltä piti päällekarkaus tuli tokasusta eikö mies osaa itse pistää x asiaa. Huusi mulle mitan tulleen täyteen. Oli ärsyyntynyt kuulemma jo siitä kun yllytin kaveria nauramaan liian kovaa.

Vierailija
5/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun tulisi toimia jotenkin vai harkitsetko suhdetta kaverisi kanssa? Tuo on tavallinen tekosyy, kun ei haluta lähteä jonkun kanssa bailaamaan "mun mies ei oikein tykkää...".

Vierailija
6/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmaa että kaverisi haluaa siihen konserttiin ? Joskus asioita käytetään tekosyynä.

Vierailija
7/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on, millaisen perhemallin on kota saanut.

Monissa perheissä harrastetaan yhdessä. Kaikki vapaa kuluu yhdessä.

Vierailija
8/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun tulisi toimia jotenkin vai harkitsetko suhdetta kaverisi kanssa? Tuo on tavallinen tekosyy, kun ei haluta lähteä jonkun kanssa bailaamaan "mun mies ei oikein tykkää...".

Ymmärsin AP:n puheesta kaverin halunneen lähteä.

Vierailija
9/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta kannattaisi puhua ystävälle, mutta hienotunteisesti ja varovasti. Tuollaiset miehet muuttuu usein ihan jopa vaarallisiksi. Oikeasti ystäväsi kannattaisi jättää mies, mutta et voi sitä suoraan sanoa tai suuttuu sulle ja ystävyys on siinä. Jos on hyvä ystävä niin kannattaa säilyttää välit.

Vierailija
10/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on, millaisen perhemallin on kota saanut.

Monissa perheissä harrastetaan yhdessä. Kaikki vapaa kuluu yhdessä.

Voihan ukko lähteä konserttiin.

Vierailija
11/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ystävä mitään järkipuheita usko, kääntää vain mielessään kateudeksi tms.

Vierailija
12/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös joskus kaveri, jonka mies oli oikeen esiliina vanhan ajan malliin. Harmitti naisen puolesta.

Vierailija
13/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pitää auttaa. Täytyy älytä lopettaa ajoissa. Tällaiset miehet vahtaa silmä kovana kuka on vihollinen. Ykskään poikkipuolinen sana niin oot saman tien seurannassa. Meillä toi läheltä piti päällekarkaus tuli tokasusta eikö mies osaa itse pistää x asiaa. Huusi mulle mitan tulleen täyteen. Oli ärsyyntynyt kuulemma jo siitä kun yllytin kaveria nauramaan liian kovaa.

Juu, tämän tyyppiset kontrolloijat on usein narsistisia persoonallisuuksia.

Heillä on tiukat periaatteet, joista hän ei jousta, mutta muiden täytyy joustaa. Murjotetaan, kiristetään tai räyhätään.

Kyttäävät ja rajoittavat muita ja varsinkin puolisoaan. En yhtään ihmettele, että estää häntä lähtemästä, koska on mustasukkainen ja haluaa kontrolloida tätä. Ja kyllä, käy ystävän päälle tai on hänelle aggressiivinen, koska on mustis jopa puolison ystävistä.

Tuo, että ärsyyntyi, kun yllyttää kaveria muka nauramaan liian kovaa, kuulostaa juuri siltä. Yleensä nämä pyrkivät erottamaan puolisonsa jossain vaiheessa suhdetta omista kavereistaan ja jopa sukulaisistaan. Aina niistä muista löytyy jotakin vikaa, jonka takia ei kannata olla enää tekemisissä.

Vierailija
14/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Kokemuksesta tiedän, että vaikea saada ystävää pois mustasukkaisen miehen otteesta mikäli ystävä ei itse ole valmis myöntämään että kaikki ei ole kohdallaan ja varoittamisen jälkeen mies vetää tietysti aina siinä kohtaa kateellisuuskortin esiin.

Vierailija
15/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin AP:n puheesta kaverin halunneen lähteä.

Minä taas ymmärsin, että ap haluaa kaverinsa lähtevän, kaverin mielipidettä ei kerrota,

Vierailija
16/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle, jos puutut siihen, menetät ystäväsi kokonaan. Pyydä myös mies konserttiin tai sitten etsi sinne joku toinen ystävä.

Ystäväsi tietää kyllä mikä tilanne on, on vain jostain syystä päättänyt jatkaa tämän miehen kanssa. Tue häntä siinä missä pystyt, mutta älä ryhdy neuvomaan varsinkaan eroamista.

Vierailija
17/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli-ilmoitus, silloin viranomaiset puuttuu tilanteeseen ja sun kaveri pääsee konserttiin.

Vierailija
18/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa kaverisi suhdetta typerillä konserteillasi.

Vierailija
19/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraile. Älä oleta vaan käytä silmiä. Neutraallimmillaan mies hakee paikkaansa. Huonoimmillaan järjestää kaverin suhteet uusiksi. Eli on miehen hyväksymät kahvittelu kamut ja viholliset. Kahvittelutasolla olevat näyttäytyy steriileiltä. Mies tietää etteivät nostata liikaa voluumia eivätkä puhele joutavia. Tämä vaihe tulee vuosien saatossa.

Vierailija
20/39 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pilaa kaverisi suhdetta typerillä konserteillasi.

Miksei kikkeli sankari saata lähteä mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan