Oletko täällä tyypillisesti ilkeä vai ystävällinen?
Kommentit (29)
Olen asiallinen, mutta mielipiteet on varmasti jonkun mielestä vääriä, eli tarkoittanee että heidän mielestään olen ilkeä.
Aina jos haistan, että joku viestillään ilmaisee ylemmyyttään tai ilkeilee jollekkin toiselle kirjoittajalle niin pistän niin likasta settiä tulemaan kun keksin.
Eniten mua netissä ärsyttää ne, jotka selvästi valehtelee, on olevinaan joka alan eksperttejä, katsoo muita alaspäin, kirjoittelee vihamielisesti.
Mutta en koskaan itse aloita.
Minä testaan kaikenlaisilla aloituksilla, mikä on porukan fiilis. Kummallista kyllä, negatiiviset aloitukset saavat enemmän lukijoita. Jos joku on onnellinen, se pyritään lynkkaamaan murheen laaksoon kyllä pian.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte olla ilkeitä?
Se totuus koetaan usein ilkeilynä. Pää ei kestä että pihalla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina jos haistan, että joku viestillään ilmaisee ylemmyyttään tai ilkeilee jollekkin toiselle kirjoittajalle niin pistän niin likasta settiä tulemaan kun keksin.
Eniten mua netissä ärsyttää ne, jotka selvästi valehtelee, on olevinaan joka alan eksperttejä, katsoo muita alaspäin, kirjoittelee vihamielisesti.
Mutta en koskaan itse aloita.
Olet sitten vähän niin kuin entinen työkaverini. Kaveri oli ollut istumassa vaikka kuinka monta kertaa, syytelistaa oli pahoinpitelystä kuolemantuottamuksen kautta tappoon. Kertoi, että kertaakaan ei oltu lähdetty pihalle hänen aloitteistaan. Oli niitä kavereita, jotka eivät aloita, he ainoastaan lopettavat. Mukava ja rauhallinen kaveri työelämässä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä testaan kaikenlaisilla aloituksilla, mikä on porukan fiilis. Kummallista kyllä, negatiiviset aloitukset saavat enemmän lukijoita. Jos joku on onnellinen, se pyritään lynkkaamaan murheen laaksoon kyllä pian.
Kommentoijana olen kyllä huomannut, että positiiviseen viestiin on välillä kovin vaikea keksiä mitään sanottavaa... jollei se ole negatiivista. Pitäisi minunkin olla useammin vain hiljaa. Oikeassa elämässä olenkin, vaikka eihän se mikään syy ole täällä perseillä.
Sanoisin että suunnilleen 80% ystävällinen, 20% ilkeä. Välillä on vaan niin helppoa sanoa ilkeästi, mutta pääosin pyrin olemaan kiltti.