Olen ollut 12 vuotta kotona koska mies on rikas. Nyt mies uhkaa laittaa rahahanat kiinni ja käski etsiä töitä
ja kaikki vain sen vuoksi, että hänen mielestään meillä ei ole tarpeeksi seksiä. Miksi hän kiristää minua? Tulee paha mieli.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Sinähän saat naisena erossa puolet miehen omaisuudesta, vaikka et ole ansainnut siitä senttiäkään. Toivottavasti miehesi on tajunnut tehdä avioehdon.
Ei enää mennä avioon, vaan ollaan kevyt suhteessa.
Olet melko heikoilla jäillä, etenkin jos avioehto on tehty. Vaimo joka on kotona "koristeena" ja miehensä tarpeiden tyydyttäjänä, on helppo vaihtaa toiseen. Millainen oli alkuperäinen sopimuksenne, kun jäit kotiin?
Mieti ihmeessä tosissasi realistisia vaihtoehtoja itsellesi. Kouluttaudu? Mene töihin? Ala valmistella taloudellisesti tiukempiin aikoihin. Äläkä koskaan enää nojaudu vain yhteen ihmiseen elämässäsi.
No rikas mies haluaa seksiä joten naisen on annettava. Ei kai se ilmaiseksi naista elätä.
Parisuhteessa muutenkin pitää seksiä harrastaa 2-4 kertaa viikossa joten kannattaa nyt miettiä asiaa tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän saat naisena erossa puolet miehen omaisuudesta, vaikka et ole ansainnut siitä senttiäkään. Toivottavasti miehesi on tajunnut tehdä avioehdon.
Juurikin
näin,toivottavasti mies on ennakoinut tekemällä avioehdon.En itsekkään eläittäisi lusmuilijoita
ja työtä vieroksuvia nurkissani,vaikka rahaa olisikin.
Anna kakkosta.
Ota syväkurkkuun.
Osta vähän seksikkäämpiä vaatteita.
Huulitäytteet.
Kyllä se siitä.
Surullista, että parisuhteessa tehdään seksistä kauppaväline ja seksillä kiristetään.
Höpö höpö. Avaa uus sidukka ja sytytä malboro
Minun eksäni vinkui että on liian vähän seksiä. Kävin töissä, maksoin puolet kuluista ja hoidin kaikki kotihommat sekä toimin hänen sihteerinään. Oli sitten niin tai näin, miehille sitä seksiä ei koskaan ole tapeeksi.
Seksistäkö siis pitää maksaa?