Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhempasi joskus haukkuneet sinua?

Vierailija
21.08.2022 |

Mua ei koskaan koulukiusattu. Mun kiusaajat oli mun vanhemmat. Ainaista vähättelyä lapsena. Pelkäsinkin omaa isääni lapsena, enkä nyt aikuisiällä oikeen luota äitiini. Edelleen äitini välillä vähättelee tekemisiäni. Uusin haukkuma asia, josta äitini jaksaa jankuttaa on minun vanhapiikuus :D että semmosta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joskus?   ,  no joka ikinen päivä melkeen huutamista ja lelujen hakkaamista lattiaa vasten paskaksi yms.

"mikset oo niinku muut,susta ei tuu koskaan mitään tässä maailmassa"

Ja mikä tuli minusta, no täys k**pää luuseri.

Oikeassa olivat. En itkeny ku kuolivat ,enkä menny hautajaisiin ees.

Vierailija
2/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Aikuisilla voi olla kaksi puolta, elleivät huomaa kehittää itseään, luonnettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, että enkö halua omia lapsia siksi, että minulla oli huono lapsuus vai mikä on syynä. Olisi vaikea kuvitella, että tekisin samoja asioita omille lapsilleni.

Ap

Vierailija
4/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai joskus?   ,  no joka ikinen päivä melkeen huutamista ja lelujen hakkaamista lattiaa vasten paskaksi yms.

Millä tavalla olit heistä erilainen kuin muut.

Mikä sai turhautumaan.

Vierailija
5/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mummini sanonneen että olen suvun musta lammas

Vierailija
6/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla on kultalapsi ja syntipukkilapsi. Kultalapsesta tulee usein uusi narsisti ja syntipukkilapsi katkaisee välit.

Vierailija
7/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma, että enkö halua omia lapsia siksi, että minulla oli huono lapsuus vai mikä on syynä. Olisi vaikea kuvitella, että tekisin samoja asioita omille lapsilleni.

Ap

Syynä voi olla se että pulaa on maapallolla kaikesta muusta paitsi ihmislapsista ja että syntymä on kuolemantuomio.

Vierailija
8/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vanhempasi vähänkoulutettuja? Siltä ainakin kuulostavat.

Vierailija
9/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko vanhempasi vähänkoulutettuja? Siltä ainakin kuulostavat.

Toinen käynyt AMK:n ja toinen yliopiston

Vierailija
10/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista vähättelyä ja veljeeni (minua 2v nuorempi) vertaamista koin koko ajan. Veli oli vanhempien mielestä aina joka suhteessa parempi ja vanhempien silmissä täydellinen. Jopa se, että hän pärjäsi koulussa huonommin kuin minä oli vanhempien mielestä hyvä juttu ja jatkuvasti sain kuulla olevani joka suhteessa huonompi kuin veli ja esim. äiti kyseli minulta itkien todella monesti, että miksi en voi olla samanlainen kuin veljeni vaan että olen täydellinen surkimus ja pettymys vanhemmille.

Vierailija
11/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin itsekin teini-iässä kun ajattelutaidot kehittyivät että olenhan kiusattu, vaikken koulussa. Älä vain pidä mitään yhteyttä kiusaajiin, heillä on vain tarve purkaa paha olonsa johonkuhun viemäriin.

Vierailija
12/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei koskaan, mutta äiti kylläkin. Enkä ollut pikkulapsi, mutta liian pieni tekemään puutarhatöitä, joista tuntikausien huuto ja haukkuminen alkoi.

Vieläkään en ymmärrä, miten joku voi huutaa tunnista toiseen ja kaivella esiin kaikki vanhatkin jutut.

Vierailija
13/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen äitini joo. Nyt kun on vanhusiässä, niin yhä saattaa saada kohtauksen, jossa huutaa ja haukkuu niin, että kasvonsa aivan vääristyvät mielipuolisiksi. Haukkuu hän kaikkia muitakin ihmisiä kyllä. Viimeksi kun kävin kylässä, hän haukkui rauhallisella äänellä kaikki sukulaiset yksitellen. Kerran kävi vahingossa ilmi, että hän oli haukkunut maailman kilteintä isääni aivan keksityillä perusteilla eräälle ulkopuoliselle. Ei olisi tullut koskaan ilmi, ellei se ulkopuolinen olisi tullut mulle juttelemaan, että tunnenko henkilöt x ja y, miten he voivat.

Vierailija
14/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistilla on kultalapsi ja syntipukkilapsi. Kultalapsesta tulee usein uusi narsisti ja syntipukkilapsi katkaisee välit.

Narsistissa ei koskaan itsessään ole vikaa, joten kun hän kohtaa kohtelua joka sellaiseen viittaa, saa se aikaan voimakkaan vastareaktion. Jos hänen hovistaan poistuu, johtuu se uhrin virheellisyydestä, mikä kuulutetaan väsymättömästi kaikille jotka kuuntelevat. 

Vierailija
15/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen äitini joo. Nyt kun on vanhusiässä, niin yhä saattaa saada kohtauksen, jossa huutaa ja haukkuu niin, että kasvonsa aivan vääristyvät mielipuolisiksi. Haukkuu hän kaikkia muitakin ihmisiä kyllä. Viimeksi kun kävin kylässä, hän haukkui rauhallisella äänellä kaikki sukulaiset yksitellen. Kerran kävi vahingossa ilmi, että hän oli haukkunut maailman kilteintä isääni aivan keksityillä perusteilla eräälle ulkopuoliselle. Ei olisi tullut koskaan ilmi, ellei se ulkopuolinen olisi tullut mulle juttelemaan, että tunnenko henkilöt x ja y, miten he voivat.

Tarina ei kerro miksi olet tekemisissä.

Vierailija
16/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hankitaan nukeksi jota voi terhakkaasti huoltaa ja tuupata vankkureissa. Ihanaa kun heillä ei ole omaa tahtoa vaan ovat vapaasti sylissä pyöriteltävissä. Niin surullista että nukkeleikki loppuu vaikka emä haluaisi vieläkin pukea ja syöttää heitä :(

Vierailija
17/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakanneet, haukkuneet, panneet samassa huoneessa.

Mikä väkivallan muoto puuttuu?

Vierailija
18/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai turhautumaan.

Asperger+adhd ja parit persoonallisuushäiriöt  kaupan päälle.

Ei tuolloin nuista tiedetty mitään. Ja nyt tiedetään,vaan on 30 vuotta liian myöhästä.

Vierailija
19/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä tavalla suoraan, mutta mitään virheitä ei olisi saanut tehdä eikä mitään tunteita olisi saanut olla, rangaistiin esim. moittimalla tai passiivis-aggressiivisella mykkäkoululla. Jos vaikka meni lasi vahingossa rikki niin isä saattoi suuttua ihan överipaljon. Kaikkea tuollaista. Jotenkin jäänyt sellainen mieleen kun en 5-vuotiaana ollut koskaan avannut pullon kruunukorkkia, niin kun en osannut avata sitä heti niin sitä ihmettelyn määrää että miten sä et totakaan nyt osaa.

Vierailija
20/20 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai turhautumaan.

Asperger+adhd ja parit persoonallisuushäiriöt  kaupan päälle.

Ei tuolloin nuista tiedetty mitään. Ja nyt tiedetään,vaan on 30 vuotta liian myöhästä.

Jos sulla on adhd ja asperger ja pari persoonallisuushäiriötä, niin:

Yritä ymmärtää vanhempiesi kiukkua tuolloin. He luulivat tehneensä jotain väärin ja turhautuivat, kun eivät osanneet kasvattaa sua tavalliseksi lapseksi. Tuolloin kauan sitten ei noita diagnosoitu. He eivät voineet ymmärtää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme