Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
21.08.2022 |

Mun mies tokaisi, että luottaa etten pettäisi fyysisesti, koska en saisi siitä mitään.
Ton logiikaan mukaan en saa seksistä oman miehenikään kanssa mitään, joten miksi enää vaivautua

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei saa orgasmia yhdynnässä, kertoo minulle naisesta tasan yhtä paljon kuin se että ei saa kieltään rullalle tms. Eli ei sitten yhtään mitään, ei positiivista eikä negatiivista. Ei siis herää ajatuksiakaan.

Vierailija
2/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n mies on niin epävarma itsestään, että pelkää naisensa saavan jonkun toisen kanssa yhdynnässä orgasmit. Sitähän tuo miehen kommentti tarkoitti suomeksi. 

Tuossa on nyt kaksi vaihtoehtoa miehelle, joko yrittää pitää naisensa tyytyväisenä suuseksillä, sormettamalla jne annetuilla orgasmeilla  tai sitten heittää pyyhkeen kehään ja luovuttaa, kun ei kykene tyydyttämään naistaan. Sittenkin olisi pelko, että nainen haluaa yhdynnässä orgasmin ja jos ei luota miehen kykyyn, lähtee etsimään sitä muualta.  Luulisin, että jos nyt olisin nuori mies enkä saisi naiselleni orgasmia yhdynnässä, heittäisi pyyhkeen kehään antaisin jonkun toisen miehen kokeilla paremmalla tuurilla. Etsisin itselle sellaisen naisen, jonka kanssa kemiat ja vehkeet sopisi paremmin kohilleen, ihan oman itsetuntoni ja nautintoni vuoksi.  En olisi tyytyväinen itseeni jos naiseni ei saisi orgasmia ollenkaan yhdynnässä millään keinoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun ex, (tai siis hän, jonka kanssa pisimpään oltiin yhdessä), sanoi aika alussa suhdetta, et hän ole koskaan saanut yhdynnässä, eikä tule saamaan sunkaan kanssa, eli ei kannata sunkaan mieltä siitä pahoittaa.. Asia selvä, enkä pahoittanut mieltäni.

Sitten, vähän niinkuin sattumalta, sormeilin pitempään, niin hän laukesi. Sanoi sitten, et kukaan ei ennen "pitänyt hänestä huolta".

Jossain vaiheessa sanoin, et pitää sunkin nyt saada, etten minä vaan aina rynkytä sun päällä. Siitä tuli  sitten tapa. Hän  "sai" joskus enemmän kuin minä.

Vierailija
4/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun ex, (tai siis hän, jonka kanssa pisimpään oltiin yhdessä), sanoi aika alussa suhdetta, et hän ole koskaan saanut yhdynnässä, eikä tule saamaan sunkaan kanssa, eli ei kannata sunkaan mieltä siitä pahoittaa.. Asia selvä, enkä pahoittanut mieltäni.

Sitten, vähän niinkuin sattumalta, sormeilin pitempään, niin hän laukesi. Sanoi sitten, et kukaan ei ennen "pitänyt hänestä huolta".

Jossain vaiheessa sanoin, et pitää sunkin nyt saada, etten minä vaan aina rynkytä sun päällä. Siitä tuli  sitten tapa. Hän  "sai" joskus enemmän kuin minä.

Siis sai sun kanssa yhdynnässä, vai sormeilemalla?

Vierailija
5/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sai sun kanssa yhdynnässä, vai sormeilemalla?

äppäp, luetaanpa ne viestit :)

Ei ollut saanut yhdynnässä, eikä saanut munkaan kanssa.

Vierailija
6/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista miehistä tiedä, mutta jos omalle kohdalle olisi tullut tuollainen nainen, olisin ottanut haasteena ja tehnyt kaikki osaamani temput ennen seksiä ja seksin aikana, jolla saanut hänet saamaan orgasmeja.  En toki olisi sitä naiselle paljastanut, mutta näin olisi tehnyt. Ensin vaikka nuolemalla ja sormettamalla ja lopulta ajoittanut tulemisen orgasmiin yhdynnässä.  Kyllä joku keino olisi vienyt maaliin. 

Vierailija
7/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva saa yhdynnässä. En varmaankaan ajattelisi asiaa ollenkaan, koska mielestäni tuo on se normaalitilanne.

Sitten jos ei koskaan saisi kanssani mitenkään muutenkaan, vaikka pistäisin a-tason kuvioni peliin ja olisi kiihkein ovulaatiopäivä niin saattaisi pidemmän päälle alkaa häiritä.

Vierailija
8/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko semmoisia oikeasti, ettei vaan vauvapalstalla provoilla?

Vierailija
9/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ottaa haasteen vastaan ja lähteä etsimään sitä. Luulen, että se jopa löytyisi.

Vierailija
10/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

useaan kertaan on aina seurustelun alussa naine ilmoittanut että ei ole saanut orkkua toisen kanssa tai yhdynnässä.  olen aina kommentoinut että etpä ole minun kanssa vielä ollutkaan, kaikki naiset ovat saaneet orkut käsittelyssäni ja ovat olleet tyytyväisiä.

Vierailija
11/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

useaan kertaan on aina seurustelun alussa naine ilmoittanut että ei ole saanut orkkua toisen kanssa tai yhdynnässä.  olen aina kommentoinut että etpä ole minun kanssa vielä ollutkaan, kaikki naiset ovat saaneet orkut käsittelyssäni ja ovat olleet tyytyväisiä.

Mullakin on tämmöinen sankari ollut. Yritti kaikki mahdolliset ja mahdottomat temput. Oli lopulta pakko feikata, kun en jaksanut niitä yhä piteneviä sessioita

Vierailija
12/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen  pitäisi saada vaikka hampaat irvessä se orgasmi just yhdynnässä?

Vierailija
13/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettei mikään voita sitä nautintoa, kun pillu puristaa kalua orgasmissaan. 

Vierailija
14/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se kalu tiedä onko ne sormet siellä samalla kiihottamassa sitä klitorista.

Vierailija
15/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se kalu tiedä onko ne sormet siellä samalla kiihottamassa sitä klitorista.

Mitä tekemistä sillä on yhdyntäorgasmin kanssa onko sormet naisen klitoriksella vaiko ei. Pääasia, että nainen saa orgasmin kalu pillussa. Kuka tampio erottelee yhdyntäorgasmeja sen mukaan koskeeko joku jonnekin muualle vaiko ei. Pää asia, että pillu saa puristaa kalua orgasmissaan ja kalu tuntea pillun puristelut. Silloin ollaan lähinnä toista ja kaikki on yhteistä, sielut lepää. 

Vierailija
16/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä sillä on yhdyntäorgasmin kanssa onko sormet naisen klitoriksella vaiko ei. Pääasia, että nainen saa orgasmin kalu pillussa. Kuka tampio erottelee yhdyntäorgasmeja sen mukaan koskeeko joku jonnekin muualle vaiko ei. Pää asia, että pillu saa puristaa kalua orgasmissaan ja kalu tuntea pillun puristelut. Silloin ollaan lähinnä toista ja kaikki on yhteistä, sielut lepää. 

Aivan, noin minäkin ajattelen, mutta onhan täällä paljon puhuttu, ettei sellainen ole mikään "aito" yhdyntäorgasmi, ja ettei siihen pitäs koskea! Kyllä täällä on jotkut ihan noin kirjoittaneet. En minäkään sitä käsitä.

Vierailija
17/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pystyn puristelemaan kovaa ja rytmikkäästi ilman orkkuakin. Oma oikea orgasmini on itseasiassa paljon vaimeampi kuin 'feikattu'

Vierailija
18/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut seksistä, tai miehestä.

Vierailija
19/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pystyn puristelemaan kovaa ja rytmikkäästi ilman orkkuakin. Oma oikea orgasmini on itseasiassa paljon vaimeampi kuin 'feikattu'

Tätä ei usko erkkikään. Taas höpinää, että pystyy muka feikkaamaan.

Ei mene läpi sellaiselle joka kokenut saman naisen orgasmeja. Puristus ei edes tunnu samalta, rytmikkyydestä puhumattakaan. Vaimoni saanut yhdynnöissä vaikka kuinka paljon orgasmeja ja osannut nuoresta asti puristelle pillullaan. Noilla  ei ole kyllä juurikaan yhteistä  keskenään. Ei puristustavassa, ei alueessa missä kohtaa puristaa  eikä voimakkuudessa. 

Vierailija
20/89 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn minäkin puristelemaan pillulla, ei mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi