Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin naimisiin itseni kanssa

Vierailija
21.08.2022 |

Rakastan itseäni enkä ole koskaan pitänyt miehistä enkä naisista. Olen itse nainen. Mutta onko mahdollista mennä naimisiin itsensä kanssa?

Esim että vasemmassa kädessä sormus ja oikeassa toinen.

Onko se mahdollista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis halua rakastaa ketään muuta kuin itseäsi. Onnea sulle toivotan.

Vierailija
2/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Keltasesta Ruususta Kitty tai Justin. Voitte kihlautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä tällaisella "naimisiinmenolla" sinulle olisi?

Avioliitto on juridinen sopimus, joka vaikuttaa mm. elatukseen ja perintöön. Sinä elätät jo (toivottavasti) itsesi, mikään ei siis muuttuisi. Vai hääjuhlanko haluat? Sormuksia voit totta kai pitää niin monta kuin vain sormiisi mahtuu.

Entä jos tapaisitkin ihmisen, jonka kanssa haluaisit jakaa elämäsi? Pitäisikö sinun ensin hakea eroa itsestäsi? Kuulostaa aika ikävältä.

Vierailija
4/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus. Tasavertausuuden nimissä jopa lakialoitteen arvoinen. Tahdon.

Vierailija
5/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä tällaisella "naimisiinmenolla" sinulle olisi?

Avioliitto on juridinen sopimus, joka vaikuttaa mm. elatukseen ja perintöön. Sinä elätät jo (toivottavasti) itsesi, mikään ei siis muuttuisi. Vai hääjuhlanko haluat? Sormuksia voit totta kai pitää niin monta kuin vain sormiisi mahtuu.

Entä jos tapaisitkin ihmisen, jonka kanssa haluaisit jakaa elämäsi? Pitäisikö sinun ensin hakea eroa itsestäsi? Kuulostaa aika ikävältä.

Oon oppinu vuosien varrella ettei mies halua suhteeseen ilman taka-ajatuksia. Tavallinen pulliainen iskeytyy pöytään omine ajatuksineen jotka saa muistamaan miksi olitkaan sinkku.

Vierailija
6/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus. Tasavertausuuden nimissä jopa lakialoitteen arvoinen. Tahdon.

Seksinukke pappi ois 5/5

Vierailija
7/7 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan avioeron itsestäni 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän