Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tähän potkulautaongelmaan oikeasti voida puuttua? Alkaa olla hengenvaarallista, kun pyöräillessä noita keskelle tietä jätettyjä lautoja tupsahtelee vastaan

Vierailija
21.08.2022 |

milloin mistäkin.

Eikö "väärin pysäköityjä" voisi yksinkertaisesti takavarikoida johonkin kaupungin varikolle, josta omistajafrma voi noutaa ne maksamalla kaikki siitä aiheutuneet kulut + sakot.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö autot aja niiden yli jos ne on keskelle tietä jätetty?

Vierailija
2/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja setäni heittelevät niitä järviin, olen sanonut ettei niin saa tehdä mutta "Per"le  keskelle tietä jättävät, jokin roti!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle tietä jätetyt sentään näkyvät, vaikka ovatkin ärsyttäviä. Täällä ilmeisesti kyrpiintyneet ihmiset heittävät laudat pusikkoon kumoon niin, että osa laudasta törröttää tiellä. Kasvillisuuden takia sitä ei huomaa ja olen tänä kesänä kaksi kertaa kaatunut pyörällä noiden takia. Nyt koitan muistaa ajella kaukana reunasta.

Vierailija
4/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkulaudoille on saatava jättöasemat kuten kaupunkipyörille ja ihan jäätävä sakko jalkakäytävällä ajamisesta.

Vierailija
5/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat paikallaan, ei ne itsekseen tupsahtele yhtään mihinkään..

Vierailija
6/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ja setäni heittelevät niitä järviin, olen sanonut ettei niin saa tehdä mutta "Per"le  keskelle tietä jättävät, jokin roti!"

Toivottavasti jäävät rikoksistaan kiinni ja joutuvat korvaamaan aiheuttamansa vahingot.

Vierailija
7/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri aloituksen, että näin meressä kaksi.

Vierailija
8/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää pusikkoon mutta kauas älkää nyt suomen vesistöihin. On se kumma että vesistöt saa paskoa niinkuin tuolla kolmannessa maailmassa.

Vierailija
9/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vapaa markkinatalous ja Suomi ilman sääntöjä!

Vierailija
10/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jäävät rikoksistaan kiinni ja joutuvat korvaamaan aiheuttamansa vahingot.

Vanhukset eivät ymmärrä että ne ovat vuokrattuja eikä laudan hylännyt kärsi vaan firma. Minäkin olen todistanut kun noin seitsemänkymppinen  ukko  työnsi keskellä siltaa olleen  laudan jokeen.  

Vierailija
11/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäkää pusikkoon mutta kauas älkää nyt suomen vesistöihin. On se kumma että vesistöt saa paskoa niinkuin tuolla kolmannessa maailmassa.

Miksei voisi vaan esimerkillisesti laittaa lautaa nätisti reunaan? Mitä hyötyä tuollaisesta aggressiivisuudesta on?

Ja tosiaan veteen heittäjät ovat typeryksiä. Akut saastuttavat vesistöt.

Vierailija
12/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset eivät ymmärrä että ne ovat vuokrattuja eikä laudan hylännyt kärsi vaan firma. Minäkin olen todistanut kun noin seitsemänkymppinen  ukko  työnsi keskellä siltaa olleen  laudan jokeen.  

Kuvaa vaan ja rikosilmoitusta kehiin. Tuo on ympäristörikos.

Vierailija
13/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutaan laudoista kokonaan, kielletään ne. Jos ei jaksa kävellä tai pyöräillä, kulkekoon taksilla.

Vierailija
14/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He tajuavat, että firman sietääkin kärsiä. Sääli, että myös luonto kärsii.

Myös sähköpotkulautojen aiheuttamien tapaturmien kustannukset tulisi periä kokonaisuudessaan noilta skuuttifirmoilta. Kerrankin vähän rahaa takaisinpäin.

Vierailija
15/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin jalkakäytävällä, missä ei ole pyörätietä ja ajotiekin on aina rauhallinen, ei edes ruuhka-aikaan ole paljoa liikennettä, sateenvarjoa kasaan kun sade loppui. Vilkaisin vielä ettei takaa ole kävelemässä ketään päälle. Siitä huolimatta ihan hetkessä kuului takaa perkele kato vähän! Jostain siihen vain ilmestyi potkulauta, ilmeisesti tuli vauhdilla jostain nurkan takaa äänettömästi. No mä huusin, että jalkakäytävä ei ole ajoneuvoille. Sain kuulla että haista vanha ämmä paska. Nuori nainen, 25-30 vuotta ja ihan siistin näköinen päälle päin.  

Vierailija
16/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tullut siihen tulokseen, että potkulautoja käyttävät ovat keskimääräistä tyhmempiä ihmisiä. Tämä siis ihan puhtaasti sen takia, mihin niitä lautoja jätetään ja missä ja millä vauhdilla niillä ajetaan. Silloinkin, kun laudan käyttäjä kuvittelee toimivansa joten fiksusti, hän osoittaa olevansa vaan täydellinen idiootti, kun parkkeeraa potkulautansa noin metrin levyisen fillaritelineen eteen. Siihen rakoseenhan ei sitten enää yhtään pyörää mahdukaan, vaan niitä on laitettava kaupan ikkunoiden eteen jne.

Vierailija
17/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö-Suomesta valitetaan, mutta nyt sen näette mitä se on jos ei ole sääntöjä.

Vierailija
18/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on parkkeerattu myös meidän firman tontille firman seinää vasten. Kukaan ei ole kysynyt siihen lupaa. Millä perusteella niin saa tehdä? Tontti alkaa jalkakäytävästä, mutta kyllä se on sen verran se syvennys, että pöljempikin tajuaa, että se osa ei kuulu jalkakäytävään, eikä siinä ole mitään parkkipaikan merkintää Meille pitää kuitenkin tavarantuojien pystyä parkkeeramaan siihen oven lähelle. 

Vierailija
19/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He tajuavat, että firman sietääkin kärsiä. Sääli, että myös luonto kärsii.

Myös sähköpotkulautojen aiheuttamien tapaturmien kustannukset tulisi periä kokonaisuudessaan noilta skuuttifirmoilta. Kerrankin vähän rahaa takaisinpäin.

Joo kaikki yrittäjät kärsimään vaan kun ei niistä mitään hyötyä kellekään ole!

Vierailija
20/100 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta näin kun 3 potkulautaa oli nätisti parkkeerattu tien reunaan. Kaksi pikkulikkaa kävelivät ohi ja kaatoivat laudat jolloin ne jäivät lojumaan muiden kulkijoiden tielle. Ohitin heidät pyörällä ja sanoin että menkäähän nostamaan potkulaudat koska joku voi satuttaa niihin itsensä. Sain vastaukseksi että oo hiljaa, sä et meitä määrää. Tytöt olivat ehkä jotain 10-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi