Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyväksyttävää, että pikkusiskoni (aikuinen) puhuu

Vierailija
25.10.2006 |

ja kertoo jatkuvasti omista asioistaan, mutta ei koskaan -voin sanoa ihan oikeasti, ettei koskaan!- kysy minun asioistani. Kuuntelee kyllä kuulumiseni, eikä keskeytä, mutta ei täydentele kertomaani kysymyksillä eikä oma-aloitteisesti kysy kuulumisiani tai esimerkiksi viesteissään kirjoita, että miten mulla menee. Sen sijaan " tiedottaa" kyllä melko aktiivisesti omista asioistaan.

Onko normaali kuvio iso-pikkusiskosuhteessa? Kaipaan kokemukseen perustuvia kommentteja kipeästi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin kanssa tosin on ...

Vierailija
2/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten vaan luonnekysymys. Voihan olla, että monet pikku-siskot & -veljet ovat päässeet vähän helpommalla kotona ja muutenkin ja ovat kasvaneet vähän sellaisiksi itsekkäiksi ja " kaikki-mulle-ja -helposti" - tyylisiksi. Mulla on tämän tyylisestä sisaruksesta kokemus.

on laiskahko ja omaneduntavoittelija. ei kysele mitään yleensä, kun ei vaan hoksaa tai ei kiinnosta, muttei myöskään paljoa puhu omista asioistaan tai hermostuu kun " udellaan" . Kuuluu varmaan myös ikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai vaan siskosi ole neitsyt horoskoopissa...

Vierailija
4/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

he kertovat oma-aloitteisesti itsestään sen mitä katsovat toisille kuuluvan ja olettavat että toinen toimii samoin: jos et kerro, asia ei kuulu hänelle eikä sitä ole syytä udella.

Vierailija
5/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siskolta kysyn miten menee yms. ja vastaa aina hyvin tai ei mitään erikoista. Minä kerron jos on jotain kerrottavaa

itserakas pikkusisko

Vierailija
6/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ei kaikkia asioita tarvitse tiedottaa

toiset nyt vaan on sellaisia, että omat asiat ovat niin mielessä ja luulevat,että toisiakin ne kovasti kiinnostavat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän