Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et halua olla kaveriporukan, sisarusten ym. WA ryhmässä?

Vierailija
20.08.2022 |

Mietin yhtä ystävää, joka ei halua. En tajua kun siellä kuulee meidän muiden kuulumiset ja kaikki jutut sovitaan ryhmässä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan älyttömän puhelimen, johon ei saa whatsappia tai muitakaan sovelluksia. Se on mainio tekosyy kieltäytyä.

Vierailija
22/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassaolo määrittyy kai nykyään sen mukaan, että kuinka monessa tyhjänjauhamisryhmässä on mukana. No minä en sitten ole olemassa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt rajattuihin porukoihin ja erilaisiin sisäpiireihin. Perheryhmässä en ole, koska haluan elää omaa elämääni ja olla yhteydessä silloin kun on oikeaa asiaa.

Vierailija
24/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ihmiset ei varmaan tajua että Whatsappissa voi hiljentää ryhmän. Itse kuulun useaan, mutta olen laittanut asetukset niin ettei niistä tule viestiääntä. Selaan ryhmien viestit sitten kun on luppoaikaa.

WA ryhmän spämmijät eivät puolestaan ymmärrä, että ryhmää ei oikeasti seurata päivystämällä 24/7

Vierailija
25/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikki WhatsApp-ryhmiä!

Tosi kiva kun huomaa töissä että on tullut 57 viestiä.

Yleensä poistun kaikista ryhmistä koska en jaksa näitä kymmeniä, ellei satoja turhia viestejä.

Vierailija
26/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä pitäisi haluta !?

Jokaisen oma asia ja jos joku ei halua koska ei kiinnosta niin sitten ei halua eikä kiinnosta ...

Vierailija
27/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin "mies" porukoilla on näitä ryhmiä, joissa sitten lähetellään netistä löydettyjä irstaita tussu ja kikkelikuvia yötäpäivää. Hyi he###tti!

Vierailija
28/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin "mies" porukoilla on näitä ryhmiä, joissa sitten lähetellään netistä löydettyjä irstaita tussu ja kikkelikuvia yötäpäivää. Hyi he###tti!

ja sitten kaksinaismoraalin siivin kilpaa vahtaamaan leffaa, koska pääosan esittäjä on "kuuma"  - suoraan palstalta otettu

Vierailija
29/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No WA on sen verta epäluotettaava, että jos nyt jotain henkilökohtaista haluaa edes ajatella jakavansa täytyy käyttää Signal-ohjelmaa!!

Vierailija
30/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Signalia, se syy

Vierailija
31/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapautuu muuten ihan hirveästi henkistä energiaa kun ei ole missään ryhmissää. Ei sitä tajuakaan millainen Pavlovin koirakoe tuollaiset ryhmät on. Vaikka miten olisi viatonta ja vapaata niin se somelaite käskyttää ja palkitsee kuitenkin alitajuisesti. Se ylläpitää mikrostressiä, olen sitä mieltä. Et palaudu mistään kunnolla koska alitajuisesti olet laitteen käskytettävänä 24/7.

Tämä oli varmaankin tyhmin viesti minkä tältä palstalta olen lukenut, ja olen kuitenkin lukenut mm. kaikki hamsun viestit.

Vierailija
32/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edward Snowden suosittelee Signalia!

https://signal.org/fi/

Vierailija
33/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallinen kantani on, että en tykkää whatsappryhmistä .

Kuulun vain yhteen, sisarusryhmäni, jossa käsitellään muistisairaan äitini asioita.

Kuulostaa ihan hiton tylsältä ryhmältä. Tuollaisesta minä eroaisin.

Vierailija
34/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hassunhauskoja päivityksiä tulee työporukan ryhmään jatkuvalla syötöllä, milloin joku ei saa kotona m##aa tai pi##ua, meemejä jossa ruoditaan parisuhdetta. Ryhmässä miehiä ja naisia. Kännissä ja selvinpäin, myös keskellä yötä. Olen laittanut äänettömälle, välillä katson läpi jos on jotain töihin liittyvää.

Vierailija
35/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain kun porukalla sovitaan jotain menoa tai tiedotetaan kaikille samaa. Kuulumisiin kahdenkeskeinen viestintä, kiitos.

Esim miehen isän lapset ja tämän vaimon lapset on wa-ryhmässä jossa näiden vanhusten asiat: milloin käy kotihoito, milloin joku hakee heidät reissuun, jos joku ei voikaan hoitaa jotain asiaa niin pyytää tuuraajaa, tms. Ei tule toisen käden tietoja. Ei me niiden vaimon lasten kanssa muussa tekemisissä olla, niin tiedoituskanava on kåtevä.

Kollegoiden kanssa on myös ryhmä, sovitaan lounaita ja jaetaan hupaisia yksityiskohtia työpäivästä... Sen laitoin äänettömälle, kun joku kysäisee jotain niin hetkeen ei muuta kuule kuin piippauksia vastauksista.

Vierailija
36/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapautuu muuten ihan hirveästi henkistä energiaa kun ei ole missään ryhmissää. Ei sitä tajuakaan millainen Pavlovin koirakoe tuollaiset ryhmät on. Vaikka miten olisi viatonta ja vapaata niin se somelaite käskyttää ja palkitsee kuitenkin alitajuisesti. Se ylläpitää mikrostressiä, olen sitä mieltä. Et palaudu mistään kunnolla koska alitajuisesti olet laitteen käskytettävänä 24/7.

Tämä oli varmaankin tyhmin viesti minkä tältä palstalta olen lukenut, ja olen kuitenkin lukenut mm. kaikki hamsun viestit.

Ehkä sä et vain ole kauhean älykäs, jotta ymmärtäisit. Ei se mitään. 

Vierailija
37/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää on hassu aloitus, onko ap henkisesti 18v? 😀 miksi ketään aikuista kiinnostaa edes, jos joku ei halua missään ryhmissä ollaIhan sama minulle ainakin.

Vierailija
38/38 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka omistaa WA:n? Mitä tietoja he tallentavat? Ehkäpä en halua olla kaveri WA:n kanssa.