Mieheni syö hirvittäviä määriä ja meillä ei rahat yksinkertaisesti riitä siihen kaikkeen ruokaan.
Kun teen vaikka kilosta jauhelihaa kastiketta, niin mies syö siitä kerralla vähintään puolet, vaikka minä kuinka yritän selittää, että se pitää riittää vähintään 2 mutta vähintään 3 päiväksi minulle, miehelle ja neljälle 4-14v lapselle. Mies kuitenkin suuttuu hirveästi ja huutaa, että hänen on saatava syödä tarpeeksi ja että minä voin olla lasten kanssa vähemmällä ruoalla tai jopa kokonaan syömättä jos ruoka ei riitä. Yritän piilotella ruokaa, että se riittäisi sekä minulle ja lapsille, mutta mies kuitenkin aina löytää piilot ja syö ruoat. Mies myös vaatii, että hänen täytyy saada syödä ensin ja että me lasten kanssa sitten katselemme nälissämme sivusta kun mies syö hyvällä halulla niin paljon kuin jaksaa ja sitten me syömme sen mitä jää jäljelle.
Kommentit (27)
Mies vaatii suuren kalorimäärän perheen johtamiseen ja miesaivojen pyörittämiseen. Pieniä kalorimääriä vaativien pienoisnaisaivojen on tätä vaikea ymmärtää.
Ulkoruokintaan! Kasvavat lapset tarvii ruokaa.
Osta sille vanukkaita? Tai siis "lapsille".
Ja pyydä mummaa tekemään hyydekakku
Kastikkeen sekaan voi pilkkoa sipulia, rastaa porkkanaa, korvaa osa jauhelihaa soijalla.
Neuvo lapsia syömään koulussa paljon
Eihän tuosta voi mitenkään riittää kuudelle henkilölle 2- 3 päiväksi.
Ja missä vaiheessa tämä yllätys sinulle paljastui, että mies on noin kova syömään?
Miehelle annoksen kylkeen raikkaita voileipiä?
Kastikkeessa on vain kilo jauhelihaa mutta sen pitäisi mielestäsi riittää kuudelle ihmiselle kahdeksi päiväksi? Hohhoijaa, harvinaisen huono trolli taas.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mukaan lapset ovat niin pieniä, että niille riittää pieni määrä ruokaa ja että niiden ei joka päivä tarvitse syödä ollenkaan. ap
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
pöh
#ruokahaluvihanäkyväksi
Tee makaronilaatikkoa. Siitä ukolle 200g ja muille 100. Riittoisaa ja laita paljon sipulia ja tuplasti makaroneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mukaan lapset ovat niin pieniä, että niille riittää pieni määrä ruokaa ja että niiden ei joka päivä tarvitse syödä ollenkaan. ap
Joopa joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
pöh
#ruokahaluvihanäkyväksi
Höpsis
#ap_on_trolli
Hirveää on se että tuollaisia perheitä on oikeasti olemassa joissa nainen kitisee siitä millaisen miehen hän on joka päivä mennyt valitsemaan, mutta ei ymmärrä erota vaikka lapsetkin kärsii.
Samat ämmät eivät ymmärrä olevansa yhtä syypäitä lastensa kärsimykselle kun mahdollistavat sen valitsemalla miehensä mielummin kuin lapsillensa tasapainoisen lapsuuden... hyi
Käske miehen syödä 10 kurkkua päivässä, jälkkäriksi 5 kg perunoita (raakana).
Mikä perkeleen kuningas se kuvittelee olevansa? Selkäsaunan äijänperkele ansaitsisi.