Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piikittelee

Vierailija
20.08.2022 |

Olen opiskelija ja asun yhdessä avopuolisoni kanssa vanhempieni omistamassa asunnossa ilmaiseksi. En saa mitään tukeja ja mieheni on hyväpalkkaisessa työssä. Saan aika usein äidiltäni rahaa omiin menoihin/hankintoihin ja mieheni maksaa lähes meidän kaikki kulut. Hän kuitenkin piikittelee, ja vaatii että minun pitäisi laittaa yhteisiin menoihin äidiltäni saadut rahat. Lisäyksenä minulla on velaton auto, jonka kulut maksaa äitini. Minun kautta on myös uusi asunto, josta ei tarvitse maksaa vuokraa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä?

Mies on mahdollistaja

Vierailija
22/23 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUKEJA!!!!!!!!!!! X""'DDDDDDDDDD Sinä varmaan ajelet audolla ja mielestäsi eläimet olevat ihania X"""""DDDDDDD Salkkarit ovat hyvä ohjelma ja osaat hyvin suomenkieltä. Olet 20kymppinen ja sitä rataa X""""DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa äidin pikkuprinsessalta, jota on lapsesta asti lellitty enemmän kuin muita sisaruksia ja joka vielä aikuisenakin saa vanhemmilta rahaa. Avomies maksaa arjen laskut, ja ap sitten ostaa jotain luksusvaatteita ja kemikaaleja äitiliinin ja isukin rahoilla. Sitten ap valittaa, että avomies "piikittelee".

Tosi lokkimainen ja narsistinen vaikutelma ap:sta kyllä tulee.

Samaa mieltä. Mies asuu ilmaiseksi, no niin tekee myös ap. Olisi ihan kohtuullista myös ap:n osallistua ruoka- ym. yhteisiin kuluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme