Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piikittelee

Vierailija
20.08.2022 |

Olen opiskelija ja asun yhdessä avopuolisoni kanssa vanhempieni omistamassa asunnossa ilmaiseksi. En saa mitään tukeja ja mieheni on hyväpalkkaisessa työssä. Saan aika usein äidiltäni rahaa omiin menoihin/hankintoihin ja mieheni maksaa lähes meidän kaikki kulut. Hän kuitenkin piikittelee, ja vaatii että minun pitäisi laittaa yhteisiin menoihin äidiltäni saadut rahat. Lisäyksenä minulla on velaton auto, jonka kulut maksaa äitini. Minun kautta on myös uusi asunto, josta ei tarvitse maksaa vuokraa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa ruokakuluja

Vierailija
2/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa mitään tukeja? Et edes oikeinkirjoitukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakakaa ruokakuluja

Saimme lapsen nuorena ja minun vanhempani ovat maksaneet meidän ruokakulut ja kaikki kulut lähes 6v ajan, joten mielestäni hänen kuuluu elättää meidät tässä vaiheessa, kun vielä opiskelen. Minun puoleltani on uusi asunto ilmaiseksi. Ap

Vierailija
4/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä mies maksaa? Maksatko itse mitään? Puhelinlaskua? Nettiä? Bensoja? Auton korjauksia? Ruokia? Talouden muita ostoksia? Sähköjä? Vettä?

Vierailija
5/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
6/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä sinä luetunymmärtämiseen?

Vierailija
7/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakakaa ruokakuluja

Saimme lapsen nuorena ja minun vanhempani ovat maksaneet meidän ruokakulut ja kaikki kulut lähes 6v ajan, joten mielestäni hänen kuuluu elättää meidät tässä vaiheessa, kun vielä opiskelen. Minun puoleltani on uusi asunto ilmaiseksi. Ap

Kuulostaa kohtuulliselta.

Vierailija
8/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene naimisiin?

Vierailija
9/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä mies maksaa? Maksatko itse mitään? Puhelinlaskua? Nettiä? Bensoja? Auton korjauksia? Ruokia? Talouden muita ostoksia? Sähköjä? Vettä?

Jos osaat lukea, niin kuin tekstissä kerroin.. kyllä maksan puhelinlaskuni, bensani ja auton kulut itse.

Vierailija
10/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä?

Vierailija
11/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan sinun tai vanhempiesi tehtävä ole rahoittaa miehen piikittelyä. Nisti vieroitukseen ja ap:lle tukeja.

Vierailija
12/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat lukea, niin kuin tekstissä kerroin.. kyllä maksan puhelinlaskuni, bensani ja auton kulut itse.

Osaan lukea, mutta miksi kirjoitit, että "Lisäyksenä minulla on velaton auto, jonka kulut maksaa äitini." Mielestäni se tarkoittaa, että et maksa autosta yhtään mitään. No joo, ihan sama, aloituksesi on täydellisen mielenkiinnoton ja typerä.

Vierailija
13/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies saa asua ilmaiseksi, mutta valittaa, ettet maksa tarpeeksi. No mies voi sitten muuttaa omaan asuntoon.

Jos ikinä menette naimisiin niin tee avioehto. Saattaa olla vanhempiesi perinnön perässä.

Vierailija
14/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet. Miksi et saa opintotukea?

Teillä on lapsi. Miksi ette saa lapsilisää?

Vierailija
15/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä sinä luetunymmärtämiseen?

Nyt ap menee miehen luokse, keinuttaa hanuriaan tämän edessä ja kertoo, että sinun pitäisi saada kunnolla munaa!! Olet niin äkäinen, että et ole varmaan saanut munaa aikoihin.

Vierailija
16/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelet. Miksi et saa opintotukea?

Teillä on lapsi. Miksi ette saa lapsilisää?

No ku ap ei halua tukeja. Ap:n juttu on vain mielikuvitusta. :)

Vierailija
17/23 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku Sid ja Nancy juttu

Vierailija
18/23 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ainakaan mitään taloustiedettä opiskele, kun et osaa tehdä miehelle laskelmaa kaikista kuluista ja veloittaa häneltä sen verran, että olisi kulut tasan. Etkä suomenkieltä, mutta se on sivuseikka.

Jos vanhempasi ovat katsoneet aiheelliseksi elättää perhettänne, niin mistä maasta tuo mies on tänne muuttanut, jos ei ymmärrä tilannetta.

Vierailija
19/23 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa äidin pikkuprinsessalta, jota on lapsesta asti lellitty enemmän kuin muita sisaruksia ja joka vielä aikuisenakin saa vanhemmilta rahaa. Avomies maksaa arjen laskut, ja ap sitten ostaa jotain luksusvaatteita ja kemikaaleja äitiliinin ja isukin rahoilla. Sitten ap valittaa, että avomies "piikittelee".

Tosi lokkimainen ja narsistinen vaikutelma ap:sta kyllä tulee.

Vierailija
20/23 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ainakaan mitään taloustiedettä opiskele, kun et osaa tehdä miehelle laskelmaa kaikista kuluista ja veloittaa häneltä sen verran, että olisi kulut tasan. Etkä suomenkieltä, mutta se on sivuseikka.

Jos vanhempasi ovat katsoneet aiheelliseksi elättää perhettänne, niin mistä maasta tuo mies on tänne muuttanut, jos ei ymmärrä tilannetta.

Etkä sinäkään suomen_kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän