Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijaa.. jokos ootte kayneet lukemassa odotuspalstalla " kielletyista LEIVISTA" .. Siella taas joku hormonikimppu sekoilee...

Vierailija
25.10.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ihan nappiin. No hyvä, että syy löytyi!

Vierailija
2/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekottaako tuo mummo nyt pastöroimattomasta maidosta tehdyn kotijuuston ja teollisen tuorejuuston?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta järki käteen kaikille... Pah.

Vierailija
4/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori vaan sanoi, ettei sytostaatteja tai talidomidia pidä mennä ottamaan.

Vierailija
5/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molemmissa raskauksissa vetänyt taco-tuorejuustoa ihan simoja hapankorppujen kans ja ihan normaalit lapset on.

Luin kerran neuvolassa jotain vauvalehtee, ni siellä joku asiantuntija sanoi, että odottava äiti voi syödä kaikkea kohtuudella ja välttää ainoastaan sitä, mille ITSE on allerginen!!!

Ihme vouhotusta!!!! Äly hoi, älä jätä!

Vierailija
6/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu homejuustojen kanssa. Muistaakseni Hovi-tuorejuusto tehdään jotenkin eri tavalla, ja siinä ei pitäisi olla kohonnutta riskiä. Mutta tietty jokainenhan itse määrittelee haluaako niitä syödä vai ei.

Vierailija
7/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin listalla, ainakin Helsingissä on myös salmiakki glykyrritsiinin vuoksi. Tuorejuuston tiedän olleen jo pitkään pannassa, paitsi tietenkin kypsennettynä esim. kastikkeissa. Ja listerian vuoksi siis.

Vierailija
8/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pastöroimattomia ihan pelotta. Suomessa on viime vuosina ollut kaksi listerian esiintymistä valmiissa elintarvikkeissa. Toinen oli voissa ja toinen kalkkunaleikkeessä. Seuraan elintarvikealaa suht lähietäisyydeltä.

Vierailija
9/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla homma on toisin. eli kotimaista tuorejuustoa , homejuustoa jne. voi syödä.

Vierailija
10/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulle on raskausaikana jopa kehoitettu niin kätilön kuin lääkärin toimesta syömään sitä. kärsin nääs alhaisesta verenpaineesta.

Vierailija
11/11 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pastöroimattomia ihan pelotta. Suomessa on viime vuosina ollut kaksi listerian esiintymistä valmiissa elintarvikkeissa. Toinen oli voissa ja toinen kalkkunaleikkeessä. Seuraan elintarvikealaa suht lähietäisyydeltä.

Valmiissa elintarvikkeissa? Missä niitä sitten on?

Suomessa todetaan vuosittain 20-50 tapausta. Ja huom. TODETAAN. Terveellä aikuisellahan se ei aiheuta juuri mitään oireita joten niitä ei kukaan toteakaan. Todellista määrää on mahdoton sanoa.