Saisiko teidän mies lähteä yksin kaupungille lauantai-iltana? Ja jättää mut yksin kotiin
Minä en halua lähteä minnekään, on vähän kiukkuinen mieli eikä huvita tehdä mitään. Mies sanoi, että hän lähtee sitten yksin baariin ja katsoo onko kavereita siellä. En hyväksy sitä, mutta hän sanoo ettei jaksa olla koko iltaa kotona kun minullakaan ei ole hyvä fiilis. Miten te reagoisitte?
Kommentit (42)
Mun mies on jopa käskenyt minun lähteä yksin iltaa viettämään. Tosin tänä iltana en ole lähdössä. Muuten voisin tulla AP:n hakemaankin, jos et kovin kaukana ole.
EI MUN MIES OLE KOSKAAN VÄLITTÄNYT RIEKKUA BAAREISSA
Niin että miehen pitäisi vain istua kotona lukemassa Raamattua kun AP nalkuttaa siinä vieressä, että mikään ei ole hyvin?
Ei naimissa oleva saa tehdä ihan mitä haluaa.
Mun mies kysyi kuka oot, ja miettii sitä haluaako ottaa sut mukaan vai jättää yksin kotiin.
Veikkaan että jos mieheni lähtisi viihteelle, hän ei olisi tulossa teidän kautta ottamaan sinua mukaansa. Saisit siis olla yksin kotona.
Mun mies sais todellakin jättää sut kotiin.
No en tarkoittanut että koko iltaa haluan olla yksin. Mies ei tule edes halaamaan tai ymmärtämään harmistusta. Istuu vain terassilla ja sanoi että lähtee baariin kun on syönyt. Ei kaikkea tarvitse aina ottaa kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
No en tarkoittanut että koko iltaa haluan olla yksin. Mies ei tule edes halaamaan tai ymmärtämään harmistusta. Istuu vain terassilla ja sanoi että lähtee baariin kun on syönyt. Ei kaikkea tarvitse aina ottaa kirjaimellisesti.
tässä siis ap
Mun mies vaan lähtee, tai jää vaikka kauppa reissulta baariin, ja tulee sit yöllä kännis kotiin, mutta jos minä tekisin niin, se sano että se olis sit mun viimenen teko
En olisi yhdessä tuollaisen miehen kanssa.
Kyllä saa lähteä. Emme elä symbioosissa ja nyhjötä 24/7 kylki kyljessä kiinni.
Ihme otsikko. Kyllä mun mies saa lähteä kaupungille ja jättää sut yksin kotiin.
Saa ja on lähtenytkin. Miksi toisessa ihmisessä pitäisi olla kiinni 24/7? Sitä paitsi rakkaus on vapaa, rakastaminen vapautta ja toista ihmistä et todellakaan voi omistaa. Relaa, miehes tulee baari-illan jälkeen sun viereen nukkumaan. Ja jos ei tuu, niin joutuikin ukon mennä.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Jos ei enempää kuin 4 kertaa yhdeksässä päivässä niin pitäisi olla ok, varsinkin jos teillä on pieni lapsi.
Kysyin mieheltä. Jos ap on simpsakka nuori, voi tulla kaveriksi sen sijaan että jättää sut yksin kotiin. Tosin minä taitaisin siitä vähäsen loukkaantua tai sitten tulla mukaan.
Ei ooo lupaa koskaan kysynyt, kuten en kysy minäkään. Yhteisesti sovituista menoista pidetään kii, mut muuten saa kumpikin tulla ja mennä. Jos mua kiukuttaa elämä, niin mieluummin jopa hätistelen miehen pois jaloista.
Toki saisi. Ei meillä aikuisten ihmisten tarvitse lupia kysellä.