Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa VOIMAANTUMINEN?

Vierailija
20.08.2022 |

Selittäkää!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut pois.

Nainen ilman housuja on setämiesten seksiobjekti. Eli voimaantumisen vastakohta.

Vierailija
22/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tulin petetyks ja jätetyks, mut koska tiesin exäni jollain tapaa kuitenkin tykkäävän edellen minusta ja tiesin hänet mustikseksi niin päätin sit toteuttaa ajatusta

"nyt saa xxxx maistaa omaa lääkettään".

En mene yksityiskohtiin mutta voin vannoa että petetyn naisen kosto oli suloinen ja TOIMI juuri niinkun pitikin.

Varmasti myös hetkellisesti voimaannutti minuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään uimarannalle persebikineissä, oli minkänäköinen tahansa. EI väliä, mitä muut ajattelee. Koska mä voin. 

Eilenkin rannalle meni oikein rivissä näitä persebikini-emäntiä uimaan. Oli se vaan upea näky. Ja voimaannuttava. 

Vierailija
24/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi on nykyään vahvasti rämettynyt.

Ennen olisin ajatellut, että ihminen on selvinnyt itse omin voimin jostain vaikeasta tilanteesta.

Nykyään termi näyttää liittyvän uusfemisimiin ja setämiehiin.

Vierailija
25/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän tällaiset ihan tavalliset toimenpiteet, esim erotilanteen jälkeen, voimaantumistoimenpiteinä:

Uusi asunto jonka laitan just sen näköiseksi kun mua huvittaa.

Henk koht ulkoisen olemuksen tyylimuutokset kuten uusi hiustyyli, uudet silmälasit, uusia vaatteita, otan rakennekynnet (olen ennen halunnut mutta jostain syystä en ole vinut niin tehdä).

Laihdutan tai laihdun (jos koen sen tarpeelliseksi)

Vaihdan sukunimeni takaisin tyttönimeksi.

Periaatteessa kaikki positiivinen muutos entiseen verrattuna on voimaannuttavaa.

Ei aina tarvitse tehdä mitään järisyttävää tai shokeeraavaa.

Eikä ainakaan avautua julkisuudessa tai hillua alasti jossain.

Vierailija
26/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sana on minun ärsyttävien sanojen listalla nro 1.

Vierailija
27/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa olevan nykyään lähinnä miesten seksuaalista kiusoittelua rahanteko mielessä, nainen vilauttaa vähän pyllynposkea ja "hähää etpäs näekään tästä enempää ilman lisämaksua".

Miehet ovat yksinkertaista sakkia.

Vierailija
28/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Termi on nykyään vahvasti rämettynyt.

Ennen olisin ajatellut, että ihminen on selvinnyt itse omin voimin jostain vaikeasta tilanteesta.

Nykyään termi näyttää liittyvän uusfemisimiin ja setämiehiin.

Ja voimaantumisesta on tehty trendi-ilmiö ja business.

Ihan todella diiba daaba voimaannuttamis sessioita järjestetään tyyliin 30 €/h (10-15 henkilön ryhmiä) joissa hengitellään vaakatasossa ja toistetaan jotain mantroja.

Ja ah että ollaan voimissaan sen jälkeen.

Eikä siinä mitään, jokainen käyttää rahansa niinkun huvittaa ja tälläisella sessiolla voi olla lumevaikutuskin jollekin. Hyvä niin.

Vierailija
29/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa vaatteet pois ja laittaa kuvia nettiin. Se on yhtäkuin voimaantuminen. Jostain syystä miehet ei koskaan voimaannu.

Vierailija
30/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin vuosia huonossa suhteessa, jossa oli monenlaista väkivaltaa (henkinen, fyysinen, taloudellinen, seksuaalinen). Kun mies kuoli onnettomuudessa niin alkoi mun ja lasten voimaantuminen. Ihan konkreettisesti, että noustiin sieltä paskakasan pohjalta elämään tätä meidän omaa elämää, näkemään keitä me oikeasti ollaan ja mitä elämältä oikeasti halutaan, nostattaan meidän vahvuuksia ja olemalla yhyä tärkeitä ja arvokkaita kun kaikki muutkin ihmiset.

V... tu mitä pas.. kaa koko voimaantuminen sana. Kaikkein vastenielisintä, kun joku toinen päättää että toisen pitää voimaantua jollain tavalla tai joku toinen päättää että jollain toisella on "paha" olo ja käydään vähän sitten hoitamaan sitä pahaa oloa ilman sopimuksia ja yhteistyötä, niin että tuohon "hoitamiseen" liittyy törkeitä rikoksia kuten mm. asioiden salaurkintaa, laitteiden hakkerointia, jopa törkeää fyysistä puuttumista pehmeästi suoraan sanottuna ra.. iskauksern verrattavia juttuja. Se on sitten sitä voimaantumisen hoitamista näköjään.

Ainakin yksi projekti meni ihan persiilleen ja lopputulema oli vain pettymys viranomaisiin ja korkealla tasolla oleviin ihmisiin, jotka törkeällä tavalla täysin avoimesti pystyvät tekemään rikoksia tavallista kansalaista vastaan. Ja nämä vetävät juma... jta vielä korkeaa palkkaa tuollaisesta pas... kanjauhannasta ja oksettavasta hääräämisestä.

Tuli kyllä enemmän "paha" ja oksettava olo. Sitä se on kun valehdellaan, ei mennä lakien mukaan ja pervoilua on mukana aimo annos.

Ja jotkut luulee saaneensa aikaan jonkun mahtipontisen psykoloinnin... voiko tollompia olla. Todennäköisesti eivät tiedä kaikkea. Ei järkevä ihminen ajattelisi, että kaikki "tämä" on ollut ok, olkoon tarkoitus mikä tahansa.

Nyyhkyn nyyhkyyn parempi maailma mutta mites ne perusoikeudet, jotka kuuluu myös naisille ja aikuisille.

Vierailija
31/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ottaa vaatteet pois ja laittaa kuvia nettiin. Se on yhtäkuin voimaantuminen. Jostain syystä miehet ei koskaan voimaannu.

Jotain tuollaista varmaan ja sitten jotain: ole ylpeä vartalostasi ja strippaa estoitta, vapaa pääsy.

Vierailija
32/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat etuoikeutettuja. Etuoikeutetuilla on jo kaikki oikeudet eli heidän ei tarvitse voimaantua.

Vierailija
33/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy jotenkin siihen, että burleski ei yllättäen jonkun mielestä olekaan strippausta.

Vierailija
34/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka voi hyvin ei tarvitse "voimaantumista". Hän on maltillinen ja hänellä on realistinen näkemys itsestä ja ympäristöstään. Hänen ei tarvitse mussuttaa kotona roskaruokaa pahaan oloonsa vauva.fi -foorumia lukien ja sen jälkeen heiluttaa mielenvikaisesti paljaita tissejä julkisena protestina jollekin "patriarkaatille".

En minä voi pahoin, mutta syön ihan mielelläni välillä roskaruokaa terveellisen ruuan lisäksi. Samoin viihdyn erittäin paljon vauva palstalla. Omasta mielestäni ihan realistinen kuva itsestäni ja ympäristöstä, mitä lie tuo itse kullekin sitten käytännössä tarkoittaa.

Tietenkin joku voi ajatella että se, joka tajuaa kaiken gang stalkingin ja siihen liittyvät jutut ympärillä tarkoittaa että on epärealistinen. Jos ei huomaa tuollasia järjestettyjä juttuja on tyhmä. Vaikka kuinka olisi järjestetty "normaali" tilanne, turha urputtaa, että mitä, ihan sattumalta tässä ollaan, kun totuus on se minkä kumpikin tietää, eli kyseessä on gang stalking maalittaminen.

Eli eipäs yleistetä että roska ruoka ajoittain, ei niin aktiivinen elämä, some tai vauva.fi= mt ongelmat ja paha olo. Monen mielestä facen selaaminen, varsinkin niiden minivideoiden on ihan yhtä tyhmää kun tämä vauva. fi. Toistaiseksi ei kai kiellettyä kumpikaan tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
35/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisveisaa ylipainon tuomista terveyshaitoista keholleen ja siten myös jossain vaiheessa sote-palveluiden kuormittamisesta koska on päästänyt itsensä lihavuuden takia huonoon jamaan. Pääasia että voi olla iso ja ylpeä kehostaan! Kehopositiivisuus oujee! "Mun kilot, mun ilot, muut hoitaa sitten kun tilanne vaatii.."

Vierailija
36/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä kun just katselin 1kk tilauksella tämän 60v voimaantuvat suomalaisnaisen pinppiä

Vierailija
37/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa olevan nykyään lähinnä miesten seksuaalista kiusoittelua rahanteko mielessä, nainen vilauttaa vähän pyllynposkea ja "hähää etpäs näekään tästä enempää ilman lisämaksua".

Miehet ovat yksinkertaista sakkia.

ja siksi niiltä on helppo viedä rahat seksillä

Vierailija
38/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empowerment. Voimaantuminen (valtaistuminen, empowerment) tarkoitti alun perin alistetussa asemassa olevien ihmisryhmien itsetunnon, rohkeuden, yhteiskunnallisen aktiivisuuden ja vaikutusvallan lisääntymistä. Voimaantumisessa alistettu ihmisryhmä nousee ajamaan itse omaa asiaansa. Voimaantumisen prosessiin liittyy usein ulkoapäin annettujen, usein vieraiksi ja negatiivisiksi koettujen määritelmien korvaamista neutraalimmilla tai positiivisemmilla. Voimaantumisesta on puhuttu esimerkiksi etnisten vähemmistöjen, naisten, sukupuolivähemmistöjen ja vammaisten kohdalla.

Vierailija
39/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että on epämiellyttävän näköinen.

Vierailija
40/52 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka voi hyvin ei tarvitse "voimaantumista". Hän on maltillinen ja hänellä on realistinen näkemys itsestä ja ympäristöstään. Hänen ei tarvitse mussuttaa kotona roskaruokaa pahaan oloonsa vauva.fi -foorumia lukien ja sen jälkeen heiluttaa mielenvikaisesti paljaita tissejä julkisena protestina jollekin "patriarkaatille".

Ihminen joka kirjoittaa näin ei kyllä itse vaikuta tasapainoiselta. Voimaantuminen on ihan hyvä termi, jota jotkut käyttävät hassusti ja jota toiset sen jälkeen käyttävät kiusaamistarkoituksessa kuten tässä. Voimaantua voi vaikka puutarhanhoidolla, kuten minä. Kyllä omien rajojenkin rikkominen voimaannuttaa, mutta sekään ei tarkoita vaatteiden riisumista kuin jossain iltapäivälehdissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi