Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytärtä kiusataan rinnattomuudesta :(

Vierailija
20.08.2022 |

Voi huokaus... Suvussani naiset ovat olleet lapsena laihoja kirppuja ja puberteetti tullut vasta 15-16-vuotiaana. Rinnat kasvoivat ja kuukautiset alkoivat minullekin vasta 15-vuotiaana ja senkin jälkeen olen ollut A-kuppikoon nainen. Mikä minusta on täysin luonnollista ja ok, meitä on moneksi ja siroillekin naisille oma tilauksensa...

Mutta mutta... muiden samanikäisten suhtautuminen oli ja on yhä yllättävän julma! Ei edes niinkään poikien (vaikka sitä laudaksi haukkumista jouduin kuulemaan koko yläasteiän), vaan TOISTEN TYTTÖJEN. Koska olin lapsen näköinen, minua pidettiin myös lapsellisena, kiusattiin ja seuraani kartettiin.

Nyt ikäväkseni huomaan, että 12-vuotias tyttäreni on liukumassa samaan jamaan. Hän on perinyt äitinsä geenit eikä murrosikä ole vielä hänellä alkanut. Osa luokan tytöistä on jo saanut kuukautiset ja kurvit ovat kasvaneet/kasvamassa. He ovat jo nimitelleet lastani kakaraksi - ihan riippumatta hänen tekemisistään, jutuistaan, luonteestaan...

Mikä ihmeen kiire on muuttua teiniksi ja miksi pelkkä ulkonäkö on edes mikään ratkaiseva tekijä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit. Ihmistä ei pidä kiusata eikä haukkua sellaisista ominaisuuksista, joihin hän ei itse voi vaikuttaa. Naisilla rinnat ja miehillä peniksen koko esim.

Vierailija
2/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi silikonit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kavereita. Minun lapsi jo 13 eikä juuri murrosiän merkkejä, mutta kukaan ei ole kiusannut asiasta. Itse on että hyvä kun ei ole vielä mitään. Itse olin siinä iässä ihan paineessa kun miksi ei mulla, kun kaikilla muilla. Olin ajatellut, että nykyaikana ovat suvaitsevaisempia ja lapset saa olla erilaisia, mutta tainnut vain käydä älytön Mäihä fiksujen kavereiden suhteen.

Vierailija
4/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä silikonit, jotta tyttösi oppii mukautumaan kauneusihanteisiin ja painostuksen alle! Ei missään nimessä pidä opettaa elämäntaitoja ja itsensä hyväksymistä. Mars rahoittamaan kauneusklinikoita! Tissin koosta on aivan täysin koko elämä kiinni!

Vierailija
5/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tietysti kerrot, että olet itsekin myöhemmin kehittynyt ja suvussanne nyt vaan ollaan tällaisia kuivan kesän oravia.

Ja haukkujat ovat tyhmiä ja hän kehittyy aikanaan.

Vierailija
6/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereillä kasvaa tissit pari kuppikokoa.

Vierailija
7/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit ja persimplantit on teillä ainoa vaihtoehto. Tiinan klinikka varmaan hoitaa.

Vierailija
8/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä kasvaa tissit pari kuppikokoa.

Ei mulla kasvanut. Epistä 😔

Vierailija
9/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehiä saa kyllä haukkua ja esim liian pienestä kullista irvailla, mutta annas olla jos irvailu koskeekin toista sukupuolta, niin johan haloo nousee.

Vierailija
10/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehiä saa kyllä haukkua ja esim liian pienestä kullista irvailla, mutta annas olla jos irvailu koskeekin toista sukupuolta, niin johan haloo nousee.

Väärä keskustelu.

Vierailija
11/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin ja kähmittiin siksi koska rintani kasvoivat hyvin nuorena, ja isoksi kasvoivatkin. :( Toki ymmärrän myös tyttäresi piinan! Mä en vaan vieläkään voi sietää koulukiusaamista, se särkee mun sydämeni. T: 49-vuotias täti

Vierailija
12/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kauneimmista naisista ovat pienirintaisia. Itse teininä sain tsemppiä siitä kun tulivat nämä waif-mallit, Kate Moss etunenässä. Muita lähempänä nykyaikaa on esim Keira Knightley. 

Mutta ihan kauheaa se on muilta tytöiltä. Epäkypsiä teinejä kun ovat. 

Lapsesi on varmastikin hoikka ja kaunis. En tiedä miten niille "kavereille" saisi menemään perille, että tuollainen ei ole ok. 

Vierailija
13/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit. Ihmistä ei pidä kiusata eikä haukkua sellaisista ominaisuuksista, joihin hän ei itse voi vaikuttaa. Naisilla rinnat ja miehillä peniksen koko esim.

Naisilla on kyllä poikkeuksetta tapana haukkua miehiä katkaravuista tällä palstalla.

Vierailija
14/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä keskustelu.

Ai jaa. No sanotaan sitten, että toivottavasti lautatissejä kiusataan mahdollisimman paljon. Tissien koolla nyt vaan on merkitystä ja piste.

Vierailija
15/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kiusaa minua hävyttömyydestä. 😢

Vierailija
16/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä vertailu. Naisten rinnat ovat ihan eri tavalla esillä ja todellakaan naiset eivät lähellekään niin usein kommentoi ilkeästi tai tartu miehiin kiinni kuin mitä miehet tekevät naisille.  

Vierailija
17/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kiusaa minua hävyttömyydestä. 😢

Käikki miehet on hävyttömiä.

Vierailija
18/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tietysti kerrot, että olet itsekin myöhemmin kehittynyt ja suvussanne nyt vaan ollaan tällaisia kuivan kesän oravia.

Ja haukkujat ovat tyhmiä ja hän kehittyy aikanaan.

Vaikka tässä varmaan tarkoitettiin hyvää? Minusta silti kannattaa miettiä miten itsestä puhuu lasten kuullen. Kuivan kesän orava ei ole kovin imarteleva nuorelle tytölle ja naiselle. Tai kenellekään. Sehän on haukkumista.

Oma äitini puhuui aina rinnoistaan minulle että "tämmöiset kuivat pienet ruppanat", vaikka hänellä on C-kuppi. Minulla oli pieni A.. sanoin kaikille aina että kuppikokoni on -A kuoppa. Olen kasvanut siis tuollaisten kommenttien kanssa, pienemmillä rinnoilla kuin äitini. Olen aina ajatellut että minä olen viallinen, en ole nainen kun ei rinnat kasva. Toki koulussa pojat sanoi laudaksi jne. Olen saanut kuulla muutamalta mieheltä aikuisenakin että olisin ihan sievä jos rintani olisivat isommat.  En oikein hyväksy itseäni vieläkään, mutta lasteni kuullen puhun kehostani arvostavammin mitä itse ajattelen. Miten lapseni voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, jos opetan esimerkillä että en itsekään arvosta itseäni? 

Vierailija
19/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kiire on muuttua teiniksi ja miksi pelkkä ulkonäkö on edes mikään ratkaiseva tekijä?

Luuleeko ap, että ne muut tytöt voivat päättää, milloin heidän kehonsa alkaa muuttua? Entä jos hänen oma tyttönsäkin kuuluisi aikaisin kehittyneiden joukoon, niin onko ihan varma, ettei hän käyttäytyisi kuten ne muutkin?

Vierailija
20/40 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tuli isot rinnat jo ala-asteella ja olin muutenkin muita kehittyneempi. Siitä saikin sitten kuulla pojilta kaikkea hämmentävää, mistä tuli paha mieli. Myös luvatonta koskettelua oli.

Että kaikilla taitaa olla kurjaa tuossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän