Millainen on aamun ja illan ihonhoitorutiinisi?
Haluaisin ideoita uusista tuotteista ja tehokkaista tavoista. Kiinnostaisi mitä tuotteita käytät ja missä järjestyksessä aamulla ja illalla. Ja mikä on ikäsi.
Kommentit (22)
43v.
Aamulla pesu Cerave Foaming oilcleanser, Whamisa kasvovesi, Ordinary Buffet+copper seerumi, aurinkosuojavoide kasvot/kaula/dekoltee
Illalla kaksoispuhdistus Locobase shower oil + Cerave Foaming, Whamisa kasvovesi, AHA-seerumi + Apobase voide tai Ordinary 0,2 retinol in squalane.
Iltaisin
- Patyka Clean Melting Cleansing Oil ja musliiniliina
- Olivia Klein Jelly wash
- Madara Infinity Mist Probiotic Essence -Probioottisuihke
- Madara Infinity Drops Immuno-Serum
- Bybi Eye Plump silmänympärysvoide
- Madara Vitamin oil
Aamulla
- Madara Infinity Mist Probiotic Essence -Probioottisuihke
- Madara Infinity Drops Immuno-Serum
- Bybi Bright Eyed silmänympärysvoide
- Patyka Face Sun Cream SPF30 kasvoille ja kaulalle
TAI
- JOIK Organic Skin Perfecting BB Cream kasvoille ja Laponie of Scandinavia Face Cream Kasvovoide kaulalle
Kylmemmällä säällä voi olla tarvetta tuhdimmille voiteille. Ikää 41 ja iho on kuulas ja hehkuva, ryppyjä ei ole.
Ikää 30 v. Illalla käyn suihkussa ja laitan sen jälkeen kasvoille Aqualan L:ää. Nukkumaan vasta kun on imeytynyt. Siinä se. Vuorokauden aikana en laita muuta, en käytä meikkiäkään. Iho on pysynyt hyvässä kunnossa, säästän aikaa ja rahaa.
Ei sokeria ja aamuin illoin pesen kasvot haalealla vedellä paitsi silmät lämpimällä vedellä.
Vierailija kirjoitti:
43v.
Aamulla pesu Cerave Foaming oilcleanser, Whamisa kasvovesi, Ordinary Buffet+copper seerumi, aurinkosuojavoide kasvot/kaula/dekoltee
Illalla kaksoispuhdistus Locobase shower oil + Cerave Foaming, Whamisa kasvovesi, AHA-seerumi + Apobase voide tai Ordinary 0,2 retinol in squalane.
Oh, hyvä että vastasit. Olen kiinnostunut juuri noista tuotteista ja olen juuri ikäisesi. Onko whamisan kasvovesi niin hyvä kuin väitetään? Ja mitä entä tuo buffet copper? Mietin juuri, että tilaisin ne mutta jäin pohtimaan olisiko joku vielä parempi. Onko sinulla vaikuttanut juonteisiin yhtään? Ja luin jostain että buffet copper saattaisi provosoida kasvojen ihokarvojen kasvua niin että ne lisääntyisi. Oletko huomannut yhtään sellaista? Ap
Aamulla hampaiden pesu ja hiusten harjaaminen ja töihin. Ei ole aikaa värkätä naaman kanssa. Samannäköinen olen joka aamu.
Ei se iho liikaa rassaamista kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43v.
Illalla kaksoispuhdistus Locobase shower oil + Cerave Foaming, Whamisa kasvovesi, AHA-seerumi + Apobase voide tai Ordinary 0,2 retinol in squalane.Oh, hyvä että vastasit. Olen kiinnostunut juuri noista tuotteista ja olen juuri ikäisesi. Onko whamisan kasvovesi niin hyvä kuin väitetään? Ja mitä entä tuo buffet copper? Mietin juuri, että tilaisin ne mutta jäin pohtimaan olisiko joku vielä parempi. Onko sinulla vaikuttanut juonteisiin yhtään? Ja luin jostain että buffet copper saattaisi provosoida kasvojen ihokarvojen kasvua niin että ne lisääntyisi. Oletko huomannut yhtään sellaista? Ap
Mun iholle Whamisan kasvovesi ei ainakaan sovi, kun siinä on niin paljon aktivoivia aineita. Iho alkaa kirvellä ja punoittaa (eikä totu vaikka käyttäisi koko pullollisen). Kannattaa ottaa minikoko testiin ennen kuin ostaa isoa pulloa.
N41
Aamulla ei mitään, illalla pyyhin kasvot misellivedellä. Jos käyn illalla suihkussa, pesen kasvot saippualla ja käytän pesun jälkeen HTH kosteusvoidetta.
Hyvän ihoni salaisuus on tupakoimattomuus ja alkoholittomuus, kasvis- ja kalavoittoinen ruokavalio, tarpeeksi unta ja raitista ilmaa. Lisäksi otan sinkkitabletin ja Piimax-tabletteja ohjeen mukaan.
En hoida ihoani mitenkään muuten, käytän aurinkorasvaa kesäisin.
n33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43v.
Illalla kaksoispuhdistus Locobase shower oil + Cerave Foaming, Whamisa kasvovesi, AHA-seerumi + Apobase voide tai Ordinary 0,2 retinol in squalane.Oh, hyvä että vastasit. Olen kiinnostunut juuri noista tuotteista ja olen juuri ikäisesi. Onko whamisan kasvovesi niin hyvä kuin väitetään? Ja mitä entä tuo buffet copper? Mietin juuri, että tilaisin ne mutta jäin pohtimaan olisiko joku vielä parempi. Onko sinulla vaikuttanut juonteisiin yhtään? Ja luin jostain että buffet copper saattaisi provosoida kasvojen ihokarvojen kasvua niin että ne lisääntyisi. Oletko huomannut yhtään sellaista? Ap
Olen käyttänyt kahta whamisan kasvovettä, talvella deep rich-versio ja nyt kesällä käytössä se kevyempi original toner. Molemmat on hyviä, deep richiä olen ostanut useamman kerran ja originaliakin tulen varmasti ostamaan uudestaan. Molemmat suht vahvan tuoksuisia, eli jos ei siitä pidä niin kannattaa harkita jotain muuta. Itseä ei tuoksu haittaa ja se haihtuu pian tuotteen levityksen jälkeen.
En usko että mikään auttaa jo muodostuneisiin juonteisiin joten itse käytän näitä ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä. Ihoni on kyllä kirkastunut ja tasavärisempi verrattuna muutaman vuoden takaiseen jolloin en niin panostanut ihonhoitoon. Esim kaikki silmänympärysseudun/ohimonseudun miliumit ovat kadonneet. En ole huomannut mitään muutosta karvankasvuun kasvojen alueella.
Välillä minulla on pidempi lista tuotteita käytössä, nykyinen lista on varsin lyhyt mutta tuntuu toimivalta sekin. Tykkään kokeilla erilaisia tuotteita, varsinkin korealainen ja japanilainen kosmetiikka kiinnostaa.
Ikä 36v.
Aamulla ei välttämättä mitään ennen meikkiä.
Illalla suihkussa pesu puhdistusmaidolla tai meikinpoisto puhdistusliinalla. Sen jälkeen hyaluronhappo (Feel free) tai kollageeniseerumi ja hamppukasvovoide tai ruusuvesikasvovoide (Feel free).
Kerran pari viikossa mikroneulaus, jolloin seerumina retinoli.
Illalla ei mitään, aamulla huuhtaisu vedellä. Rypytön iho 67 v.
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan joo. Jokainen tuon ikäinen on saanut ryppyjä teki mitä vain. Mitä järkeä trollailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan joo. Jokainen tuon ikäinen on saanut ryppyjä teki mitä vain. Mitä järkeä trollailla?
Se kuuluu tän aihepiirin keskusteluihin. Yllättyin, että ei ollut jo ekan kymmenen kommentin sisällä :D
Aamulla kasvojen pesu ja sen jälkeen pyyhin kasvot Huxleyn puhdistusvedellä. Sitten taputtelen kasvoilleni Whamisan kasvovettä ja levitän Madaran SOS-kosteusvoidetta.
Illalla pesen meikin hieromalla Whamisan öljyputsarin suoraan kuivalle iholle, minkä jälkeen kostutan kädet ja hieron kasvot uudelleen. Kasvojen huuhtelu ja sen jäljeen pesen jasvot uudelleen nyt Huxleyn puhdistusvoiteella (vaaleensininen purkki). Taputtelen kevyesti kuivatuille kasvoille taas Whamisan kasvovettä ja käytän sen jälkeen vielä Huxleyn seerumia sekä taas Madaran kadvovoidetta. Loppuun silmänympärysvoidetta silmän- ja huultenympärysiholle sekä nenänpieliin. N27
Vierailija kirjoitti:
Aamulla hampaiden pesu ja hiusten harjaaminen ja töihin. Ei ole aikaa värkätä naaman kanssa. Samannäköinen olen joka aamu.
Ei se iho liikaa rassaamista kestä.
En kutsuisi ihonhoitoa rassaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 61-v, mutta ei ole kyllä ryppyjä minullakaan, mitä nyt hiuksenhienoja hiukan silmien ympärillä.
Suurin syy on varmaan hyvät geenit ja se, etten ole koskaan tupakoinut enkä lojunut auringossa.
Ihoani hoidan pudistamalla Dermalogican ultracalming puhdistusaineella, saman sarjan suihkutettava kasvovesi.
Aamulla Lumenen C-vitamiiniseerumi ja Nordic ageless-päivävoide aurinkosuojakertoimella sekä LaRoche Posayn värillinen SPF 50 aurinkovoide kasvoille. Illalla sama puhdistus plus Dermalogican Daily exfoliant, ja Lumenen Berry Cocktail öljy ja Nordic Ageless yövoide.
Seerumit ja öljyt imeytän ja annan samalla kasvohieronnan ruusukvartsirullalla.
39v, kuivahko sekaiho, nykyisin tosi hyvässä kunnossa. Aamuisin vesipesu viileällä, ordinaryn c-vitamiini 23% ja garnierin aurinkosuoja sk50. Iltaisin kaksoispuhdistuksena erisanin puhdistusemulsio ja hoitava puhdistusgeeli, vuoroilloin ordinaryn glykolihappo 7%/lorealin retinol 0,3% ja lopuksi cerave kosteusvoide. Edullista ja toimivaa.
Ikä 38. Aamulla en jaksa muuta kuin kasvovesi ja kosteusvoide, molemmat sensain ja sitten meikki. Illalla pesu sensain tuotteilla ja bioeffect seerumi.