Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauppa myyjätädit vihaavat minua?

Vierailija
20.08.2022 |

Edunvalvoja lähettää minulle 50 euroa käyttörahaa viikossa tilille aina maanantaisin ja käyn sen tuolta lähikaupasta nostamassa sen rahan. Sieltä voi tililtä nostaa kassalla rahaa, jos samalla ostaa jotain. Monesti olen ostanut esim. tupakka-askin ja nostanut sen 50 euroa, mutta myyjä sanoo, että ei ole tilillä riittävästi rahaa kun sinne on tullut 50 euroa ja yritän nostaa 50 euroa ja ostaa sen lisäksi tupakka-askin. Vaikka itken minä ja sanon, että kun tilillä on 50 euroa ja haluan nostaa 50 euroa ja ostaa sen lisäksi tupakka-askin, niin se ei muka onnistu, vaikka huudan myyjälle, että haluan tupakka-askin sen 50 euron lisäksi, mutta myyjä sanoo, että ota tililtä 40 euroa ja osta tupakka-aski kymmenellä eurolla, niin minä huudan perkeleen hullu mikä sinua vaivaa sitten vartijat raahaavat minut kaupasta väkisin ulos soittaa paikalle poliisit tulee asuntolastakin hoitajia paikalle minä itken en saa nyt mennä ollenkaan kauppaan vaikka huudan potkin kiroilen syljen naamalle näytän keskisormea uhkailen irvistelen revin hiuksista hoitajia en pääse ollenkaan ulos yksin asuntolasta jossa on meitä kehitysvammaisia autismi tyttöjä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän