IL: Mika ja Katja kutsuivat kotiinsa 20 vierasta harrastamaan seksiä
Kommentit (48)
Aika vakavatasoista rajattomuutta ja ehkä myös huomionhakua, mainostaa nyt seksielämäänsä ja jotain orgioitaan iltapäivälehdessä. Huoh
Onks nää nyt niitä weeteee-ihmisiä?
Mahtaa haju olla melkoinen siellä. Hyi. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Tuota mä olen aina ihmetellyt, että miten ihmiset voi harrastaa seksiä kenen kanssa vaan.
Ensinnäkin mä tarvitsen tunnesiteen ihmiseen. Ihastumista, rakkautta... toisekseen kumppanin tarvitsee olla jollain tavoin mun silmääni viehättävä, että voisin antaa koskea ja nauttia.
Onko se sitten heille vaan seksiä? - itse on sitä vaikea ymmärtää, kun seksi on mulle niin paljon muuta.
Siinä voi olla vaikka mitä taustalla, usein vaikeuksia luoda henkistä yhteyttä keneenkään ja sitä yritetään hakea seksin harrastamisen kautta pakonomaisestikin+ dopamiinikoukku. Eihän nää ikinä myönnä että olisi mitään mt-ongelmaa, selitellään että minä nyt vaan olen niin seksuaalinen ihminen ym.
Vierailija kirjoitti:
Taudit leviää.
No todellakin 👌 Kumikaan ole edes mikään täydellinen suoja, kyllä se riski saada vaikka herpes on jo todella suuri kun paneskelee ympäriinsä
Muutama kysymys olisi. Joutuvatko vaihtamaan sohvat tai materiaalit usein? Mitä jos vieraiden joukossa sattumalta olisi joku säheltävä tai sadisti, tai joku joka sotkisi paikat? Liittyykö tähän asiaan pieni alkoholin käyttö vai selvänä..? Miksi tätä halutaan tehdä ja missä mielentilassa? Joillekin pitää selittää juurta jaksaen. Entä jos naisia ällöttäisi muiden naisten äänet tai yksityisyyden puute? Entä jos asuntoon tai taloon muuttaa joku päivä joku toinen ja tietääkö sitten talon menneisyyden, varmaan pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota mä olen aina ihmetellyt, että miten ihmiset voi harrastaa seksiä kenen kanssa vaan.
Ensinnäkin mä tarvitsen tunnesiteen ihmiseen. Ihastumista, rakkautta... toisekseen kumppanin tarvitsee olla jollain tavoin mun silmääni viehättävä, että voisin antaa koskea ja nauttia.
Onko se sitten heille vaan seksiä? - itse on sitä vaikea ymmärtää, kun seksi on mulle niin paljon muuta.
Siinä voi olla vaikka mitä taustalla, usein vaikeuksia luoda henkistä yhteyttä keneenkään ja sitä yritetään hakea seksin harrastamisen kautta pakonomaisestikin+ dopamiinikoukku. Eihän nää ikinä myönnä että olisi mitään mt-ongelmaa, selitellään että minä nyt vaan olen niin seksuaalinen ihminen ym.
Totta. Jokunen lamppu nyt syttyi. Kiitos. :)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat fantasiansa, eikä siinä se toisen ulkonäkö ole niiiin merkityksellinen jos sen oman tarpeen saa toteutettua. Harvoin muutenkin kuitenkaan kukaan on oikeasti niin ruma ja luotaantyöntävä, ettei mitään viehättävää ole. Tämä on vaan mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis pariskunta
Joku muu sitten uupuu, kun swingerbileissä ei tunnu heille seuraa löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Onks nää nyt niitä weeteee-ihmisiä?
😅 Vastaanpa nyt pelkällä hymiöllä ja pidän mölyt mahassani.
Sehän tuossa onkin se mielenkiintoisin osuus, kun tuo rouva ei siivoa
No tietääkseni teitä ei kukaan pakota osallistumaan tai edes lukemaan tirkistelyjuttua, joten miksi se taas noin paljon kiukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
No tietääkseni teitä ei kukaan pakota osallistumaan tai edes lukemaan tirkistelyjuttua, joten miksi se taas noin paljon kiukuttaa?
Enemmän näistä viesteistä huokuu inhotus kuin kiukku.